Rijd (of reed, heb hem al een tijdje niet meer gezien) er zo ook 1 in Tilburg rond. Oranje handgeverfd/gespoten. Van die voetbalspeakers erin. Geinig..... zeg ik dan maar
Ralf schreef:geeeeen Renault, maar wel erug vet! vanmorgen Rotterdam zuid/waalhaven, deze Porsche (nog geen 1200 van gemaakt 6ton (thnx voor de info paul):
Paul1916v schreef:
Ralf schreef:geeeeen Renault, maar wel erug vet! vanmorgen Rotterdam zuid/waalhaven, deze Porsche (nog geen 1200 van gemaakt 6ton (thnx voor de info paul):
Voertuigsoort Personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming VISA 11 RE OPEN KAP
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1124 cm3
Heeft er iemand ervaring met een Chrysler Voyager?
Ik ben van plan om er met een paar vrienden 1 te kopen voor de zomervakantie.
Het gaat om het model '91 - '95 met waarschijnlijk de 2.5 liter motor.
Misschien dat iemand weet wat zwakke plekken / bekende problemen zijn?
Op 28 mei wordt Renault Café Gelderland gecombineerd met een meeting voor alle sportieve Renaults met een turbomotor. Vooral de dikke R5 Turbo en de R5 Turbo 2 zullen hierbij aanwezig zijn. Het is eigenlijk de bedoeling om zo veel mogelijk van deze brede middenmotor R5s bijeen te verzamelen. Een voor Nederland unieke meeting dus die georganiseerd wordt door Rob Captijn en Rob Treffers. De formule die bij Renault Café Gelderland gebruikelijk is blijft wel gehandhaafd, dus een gezellige babbel en iets te drinken (op eigen kosten) er bij. Iedere andere Renault-liefhebber blijft dus ook van harte welkom en kan dit keer genieten van de turbomotoren!!! Voor route kijk op:
nu met 318 pk en 272 nm ahw:
dit zijn de foto,s van de nieuwe uitlaat
318pk met ''hoeveel?''kg. Dat moet garant staan voor een goede adrenaline stoot Hoe is het met je werkloods? (Je huis vind ik minder belangrijk ) Heb hier nog wat aluminium liggen waarvan een inlaat spruitstuk gebakken moet worden
nu met 318 pk en 272 nm ahw:
dit zijn de foto,s van de nieuwe uitlaat
318pk met ''hoeveel?''kg. Dat moet garant staan voor een goede adrenaline stoot Hoe is het met je werkloods? (Je huis vind ik minder belangrijk ) Heb hier nog wat aluminium liggen waarvan een inlaat spruitstuk gebakken moet worden