Hallo allemaal,
Nou het stof en pikzooi probleem heeft zich vanzelf opgelost door de bakken met regen die er de afgelopen dagen zijn gevallen. "Clitt" is weer helemaal schoon! Hoewel... beetje wassen en poetsen kan natuurlijk geen kwaad.
@ Marieke (1) Helaas, nog geen vrijwilligers gevonden voor het poetsen dus we zullen het poetswerk toch lekker zelf moeten doen. Ach jah... bouw je wel lekker een band op met je autotje he
Heb net ontdekt dat uitlijnen en balanceren (rondom) me in totaal maar ongeveer 80 euro gaat kosten, vond die prijs erg meevallen!
Dus dat gaan we volgende week maar eens laten doen.
Ik wil eigenlijk wanneer de banden er toch af zijn, de velgen even oppoetsen... hoe en waarmee kan ik dit het beste doen?

En natuurlijk het snelste want die monteur moet ondertussen wel verder kunnen met het balanceren.
En dan nog even een update over de mogelijke verkoop van de Clio: hij staat nog wel op Marktplaats maar gaat alleen weg tegen het bedrag dat ik in gedachten heb; dat bedrag is zo hoog, dat ik hem waarschijnlijk er niet voor kwijtraak

Dus denk dat ik de Clio voorlopig maar lekker houd!!!
Heb de afgelopen weken een aantal keren flinke stukken gereden met de Clio en hij blijkt erg betrouwbaar en heeft er geen moeite mee om met het warme weer te rijden.
Kortom Miekje is weer blij met "Clitt"