Gewoon laten maken. Ik weet niet wat je precies wilt, maar ik bestel van de week weer een paar nieuwe raambanden. Dus als je er een wilt moet je het maar zeggenmikko schreef:Iemand een idee waar je Renault Sport stickers kan bestellen
Misschien dat de lokale dealer je kan/wil helpen? Anders vragen bij Renault Nederland, nee heb je en ja kun je krijgenmikko schreef:Iemand een idee waar je Renault Sport stickers kan bestellen
Zo ik had hem opzekers gehouden!!
Hebben ze hier op de A15 bij Sliedrecht eens geflikt met een 19 16V. Was toch van iemand van de club?Ralf schreef:Bizar News: Das dan ook meteen de laatste keer!
Het zal je maar overkomen.. Je komt uit bij een ongeval.. je helpt de bestuurder uit zijn auto.. en legt hem vervolgens op de achterbank van je X-type. De beste man op het asfalt weg leggen kun je toch niet maken?... Vervolgens komen de zusterkes aanzetten.. en begint de beste man ineens over zijn rug te klagen.. alsof dat leer van oe X-type niet confortable genoeg is! tss.. De brandweer, inmiddels ook gearriveerd, laat er in dat geval geen gras over groeien en knipt de deuren en het dak van je bak af. Tja.. daar sta je dan met je X-type cabrio!.
[img]http://www2.getlogged.com/images/storie ... 6/jagg.gif[/img]
tuurlijk, je kan ook een vak kiezen zodat je je hobby wel fatsoenlijk kan bekostigenAndré ter Velde schreef:Wat moeten we nou weer met zo'n opmerking Luco?
Die pookknoppen waren bij jou ook al veel te duur!
Hallo ouwe zak er staat in mijn post nergens iets dat het dezelfde kwaliteit is als die hoes van jou.Luco/Alpine-racer schreef:tuurlijk![]()
![]()
zal vast dezelfde kwaliteit zijn
je hebt helemaal gelijk, maar er werd gevraagd of er interesse was er werd niet gevraagd of er goedkopere knoppen te koop warenMartijnG schreef:Whehe![]()
Goed initiatief hoor, die pookknop, maar er is niks mis met de kunstof knop die er nu opzit, en een alu schakelt niet beter denk ik![]()
En de een stelt andere eisen aan spulen dan de ander...ik zelf zou ook voor een hoes van Halfords gaan, als ie maar droog staat toch
Ik geef je alleen een alternatief.Luco/Alpine-racer schreef:ja als je reageerd van die van mij was maar 30 euro, dat mag wel, en dan mag een ander daar niks op terug zeggen? en dan ga je maar gelijk roepen ouwe zak??? en forum naar beneden halen![]()
erg volwassen weer![]()
![]()
MartijnG schreef:Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen de prijs hoorSnap ook wel dat een knoppie maken zoveel kost...en mensen die zoiets organiseren:
Respect
![]()
Zeikerds blijven er altijd, het moet niet te makkelijk zijn he
Heeft toch iets te maken met auto's met een niet deugdelijke uitlaat ofzo?Duupke schreef:Wat betekent dit (Belgische) verkeersbord?
[img]http://patrick.fm/nieuw/images/warningsign.jpg[/img]