zou ik ook zeggen na twee dagen op de achterbankMarieke schreef:Als dit net zo leuk wordt als het Ringweekend....Paul schreef:LEUKER!!

En doe mij maar een ringweekend
Frits schreef:Op automaxx wordt niet gewerkt met speciale paddockkaarten. Iedereen die zich opgeeft krijgt een kaart voor zichzelf en een auto. Deze kan je dan neerzetten waar jij wilcyberdanny schreef:misschien een stomme vraag maar hoeveel paddock kaarten zijn er per club...of is dat gewoon voor de mensen die zich in het lijstje hebben ingevuld van automaxx?
lees het topic even door. het is al gemeld
Wilma schreef:De paddockkaarten worden naar de club gestuurd en die verstrekt ze aan degenen die zich opgegeven hebben. De entreekaarten moet je via de site van Automaxx bestellen of aan de ingang kopen. (tot 1 juni a.s. zijn ze goedkoper)
Nog een ringweekend is ook leuk ja, maar automaxx is 4 dagen, dus 2x zo leukTom schreef:zou ik ook zeggen na twee dagen op de achterbankMarieke schreef:Als dit net zo leuk wordt als het Ringweekend....Paul schreef:LEUKER!!![]()
En doe mij maar een ringweekend
lekkere foute vriend danMartijnG schreef: En aangezien ik met een vriend ga die een Calibra heeft
Je kan natuurlijk ook je vriend overhalen om met jouw Renault te gaan en gezellig bij ons op de stand komen staanMartijnG schreef:En aangezien ik met een vriend ga die een Calibra heeft, vind ik het wel zo sociaal om met hem samen ergens te gaan staan. Daar kan ik dan zeker geen paddockkaart voor regelen ofwel?
als je die kwijt wil, wil ik hem wel hebben, wil op donderdag gaan, pm anders ma ffetjesJacco Osté schreef:Met de kaarten die je besteld, kom je automatisch op de stand te staanbaszos schreef:hoe zit het met de paddock kaarten? moeten we die zelf ook erbij bestellen zodat we bij de club kunnen staan?
Wanneer wil je komen? Ik heb waarschijnlijk nog een kaart over, aankomst op donderdag... Teveel besteld
ik snap er nog poep van, als ik dus een kaart heb gekocht en kom bij de rtc staan krijg ik dan die donderdag als ik aankom een paddock kaart of hoe moet ik dat zie?Wilma schreef:Er is een verschil tussen toegangskaarten en paddockkaarten.
De toegangskaarten heb je nodig om als persoon binnen te komen en een paddockkaart voor je auto! De paddockkaarten zijn stand gebonden en via de club gratis mits je bij die club op de stand sta natuurlijk
Paul1916v schreef:jullie hadden toch juist de senseo mee?![]()
![]()
En de volgende ochtend regende hetMarco V schreef:He Sandy, ga je weer je auto om 4uur s'ochtens wassen?
als 't weer zo heet is welMarco V schreef:He Sandy, ga je weer je auto om 4uur s'ochtens wassen?
Daar weten sommige nog alles van jahRobert-Jan schreef:En de volgende ochtend regende hetMarco V schreef:He Sandy, ga je weer je auto om 4uur s'ochtens wassen?