dan heb ik niks gezegdErik (Schepjes) schreef:Kwist niet dat ie 14 was..![]()

LimboRiël schreef:Dzee tsekt is virj geod te lzeen he? Het is wel raar. Alle lttreetejs saatn door mkeaar, maar tcoh lees jij het net zo senl als weenanr de lttreetejs wel op de jtsuie minaer sdontenNou, ik ga maar weer enes sotppen met dzee oinzginne psot op dit froum
ja dat zijn sliedrechtse woningen he, allemaal troepAndré ter Velde schreef:Let jij op de maximale puntlast op je vloer? Je zal niet de eerste zijn waar zo'n berg papier ineens door de vloer zakt. Ik heb het in mijn gemeente al 2 kleer meegemaakt in de vijf jaar dat ik er werk.
snap er echt niks van...Riël schreef:Ja stukje tekst daarboven geen echt grapje. Ben niet zo'n grapjas
heb ik ook nog rondgebracht, was altijd wel vet, met 3 kangoo's en 6 man die shit rondbrengenFrits schreef:Als postbode hebben wij die dingen ook weg gebracht tot vorig jaar. Norm lag toen op iets van 80st/uur. in de praktijk kwam je daar makkelijk overheen.![]()
Succes AntonyR
Hé, pas op hè? Ik werk in het altijd weer verassende Hardinxveld-Giessendam.Luco/Alpine-racer schreef:ja dat zijn sliedrechtse woningen he, allemaal troepAndré ter Velde schreef:Let jij op de maximale puntlast op je vloer? Je zal niet de eerste zijn waar zo'n berg papier ineens door de vloer zakt. Ik heb het in mijn gemeente al 2 kleer meegemaakt in de vijf jaar dat ik er werk.
Dat is toch allemaal 1 pot natAndré ter Velde schreef:Hé, pas op hè? Ik werk in het altijd weer verassende Hardinxveld-Giessendam.Luco/Alpine-racer schreef:ja dat zijn sliedrechtse woningen he, allemaal troepAndré ter Velde schreef:Let jij op de maximale puntlast op je vloer? Je zal niet de eerste zijn waar zo'n berg papier ineens door de vloer zakt. Ik heb het in mijn gemeente al 2 kleer meegemaakt in de vijf jaar dat ik er werk.
Jacco Osté schreef:Iemand ook wel es wasbollen of maandverband bezorgd?
En dan ook nog mensen die naar je toekomen?AnthonyR schreef:Wel tampons en proefluiers
Joost (DoubleYou) schreef:Is eigenlijk de ombouw van auto met dak tot auto zonder dak en zonder voorruit toegestaan in NL? I know, de Spider heeft geen dak, maar nu ik dit zie zo zonder voorruit vroeg ik het toch effe af.
1 groteErik (Schepjes) schreef:Normaal zitten er toch ook beugels achter op?
kerel, gefeliciteerdmikko schreef:Er is er 1 jarig HOERA HOERA, dat kun je wel zien dat is hij:
[img]http://www.gladiool.demon.nl/clio1.JPG[/img]
Datum eerste toelating 3 mei 1991
[img]http://www.johanfriso.nl/reportages/sch ... _groot.jpg[/img]
Op naar de 25