Dus doe mij maar een 3-deurs

krijg je die sletjes er ook bij??Mike (spitsoor) schreef:Dit is wel een mooie 5![]()
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 31011.html
ah zo.....nou.....zwijgt wijselijk.....mompel.....mompel.....jah....ok dan.Duupke schreef:5-deurs is voor bejaarden![]()
Edward(ForeverYoung) schreef:Gezeur om niks, maar 5 deurs is handig!
Van het weekend remblokken opgehaald, ik doe die achterdeur open en gooi het doosje op de achterbank neer, waardoor de bijrijdersstoel
beschikbaar blijft voor de afstandsbediening van de radio
Ook als ik even iets aan de versterker wil bijstellen, achterdeur open, bank naar voren en ik hoef er niet de halve auto voor door te kruipen,
bekleding blijft schoner...![]()
En ook als ik m'n pc een keer ergens mee heen wil nemen, achterdeurtje open en je schuift 'm zo naar binnen.![]()
Van het weekend paar bandjes voor m'n pa vervoerd, achterdeurtjes open....
alleen maar voordelen (nouja, de auto is wat zwaarder met die 2 extra deuren)
-jo- schreef:ah zo.....nou.....zwijgt wijselijk.....mompel.....mompel.....jah....ok dan.Duupke schreef:5-deurs is voor bejaarden![]()
rij ze aan stront martijnMartijnG schreef:Sorry hoor, maar wat een kansloze discussie in het 'sprintjes' topic![]()
Lijkt wel of alleen mensen met een turbo of 1.8/2.0 mogen posten over hun sprintjes...![]()
Laat mij ook ff lol hebben met mijn 1.4Denk maar niet dat ik daarom minder gas geef hoor
![]()
(zo, laat de reacties maar komen)
Al die GTT-tjes hebben in de basis dezelfde 1.4 motor als jij, hoor!MartijnG schreef:Sorry hoor, maar wat een kansloze discussie in het 'sprintjes' topic![]()
Lijkt wel of alleen mensen met een turbo of 1.8/2.0 mogen posten over hun sprintjes...![]()
Laat mij ook ff lol hebben met mijn 1.4Denk maar niet dat ik daarom minder gas geef hoor
![]()
kijk das nou weer jammer dat je dat zegtDuupke schreef:Al die GTT-tjes hebben in de basis dezelfde SLECHTE 1.4 motor als jij, hoor!MartijnG schreef:Sorry hoor, maar wat een kansloze discussie in het 'sprintjes' topic![]()
![]()
nee hoorAnthonyR schreef:Luco is weer aardig zijn posts aan het omhoog krikken
niet overdrijven heAnthonyR schreef:Dat is wel zo , maar jij hebt er in 1 week 200
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... roefje.jpg[/img]MartijnG schreef:Ik heb nu al een 5-deurs auto en ik heb er een schijthekel aanJe zit met je kop tegen de deurstijl aan te kijken en die achterste 2 deuren heb ik nog nooit open gehad...volkomen nutteloos dus...
Dus doe mij maar een 3-deurs![]()
Ik zeg ook in de basis, slecht maak jij ervan, Lu**oLuco/Alpine-racer schreef:kijk das nou weer jammer dat je dat zegtDuupke schreef:Al die GTT-tjes hebben in de basis dezelfde SLECHTE 1.4 motor als jij, hoor!MartijnG schreef:Sorry hoor, maar wat een kansloze discussie in het 'sprintjes' topic![]()
![]()
ik heb nog nooit een motor stuk gereden, van welk merk dan ookJohan schreef:het C blok van renault is degelijker/onderhoudsvriendelijker dan alle blokken die ze er daarna gemaakt hebben.
Ik denk dat hij ontzichtbaar is gemaakt, ging tever Offtopic denk ik.......Luco/Alpine-racer schreef:hee het sprinttopic is weg![]()
gaan we gelijk hele topics verwijderen als er een keer iemand geplaagd wordt?
dan blijft er geen topic meer over![]()
Vanaf welke leeftijd mag je die ouwe koeien doen, dan?Arno17 schreef:Ik denk dat hij ontzichtbaar is gemaakt, ging tever Offtopic denk ik.......Luco/Alpine-racer schreef:hee het sprinttopic is weg![]()
gaan we gelijk hele topics verwijderen als er een keer iemand geplaagd wordt?
dan blijft er geen topic meer over![]()
Breng hem maar terug, we stoppen met ouwe koeien uit de sloot te halen, al zouden Luco en ik de enige zijn die dit mogen doen denk ik....![]()
Plagen doen we sowieso nooit...
Nee joh, ik val een beetje tussen wal en schip, bijna 36Arno17 schreef:Ach, daaronder heb je weer andere voordelen......Duupke schreef:Shit, nog ff wachten dan. Er zit niks anders op...
nee want normaal gesproken past dat dacht ik niet zomaar.Madmaus schreef:Ik ga morgen misschien voor een megane kijken deze:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/sc ... 25338.html
Is deze toevallig bekend bij een van jullie?
96-LH-ZZ
Waarschijnlijk geimporteerd of niet?
Gr
Maurice
Edit: Ook raar is de fase 2 motorkap.
Duid waarschijnlijk op schade?