ACT: Algemeen Chat Topic. I
Is n fiets dan al meer dan n frame met wielen en als je mazzel hebt n schokdempertje? 

De renault fietsen zijn net zo lelijk als de autos en zullen wel net zo snel wegrotten en kapot gaan (niet starten, wiellager kapot, koppakking ruk, elektra probs)
fiets die niet wil starten 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Welk soort schuurpapier kun je het beste gebruiken om velgen op te schuren om ze te spuiten?? En is het verstandig om eerst grof te schuren en daarna fijn? Of meteen proberen fijn te schuren?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Eh, Ja. Een goede mountainbike is gemaakt van de lichtste materialen(speciale aluminiumlegeringen, magnesium, titaan) en toch nog redelijk bestand tegen de agresieve omgeving van bijvoorbeeld een zanderig bospad. Het is echt top-techniek.Riël schreef:Is n fiets dan al meer dan n frame met wielen en als je mazzel hebt n schokdempertje?
Het is nog leuk ook Riël! Met je fiets over een bochtig bospad knallen is minstens zo leuk als met je auto over een bochtige weg. Het niet zo slecht voor het milieu en goed voor je conditie. Probeer 't eens...
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
probleem is dat je er moe van wordt#Ron# schreef:Eh, Ja. Een goede mountainbike is gemaakt van de lichtste materialen(speciale aluminiumlegeringen, magnesium, titaan) en toch nog redelijk bestand tegen de agresieve omgeving van bijvoorbeeld een zanderig bospad. Het is echt top-techniek.Riël schreef:Is n fiets dan al meer dan n frame met wielen en als je mazzel hebt n schokdempertje?
Het is nog leuk ook Riël! Met je fiets over een bochtig bospad knallen is minstens zo leuk als met je auto over een bochtige weg. Het niet zo slecht voor het milieu en goed voor je conditie. Probeer 't eens...

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
owwwww is dat het#Ron# schreef:Het probleem is dat je een beetje lui bent.Luco/Alpine-racer schreef:probleem is dat je er moe van wordt

of voor ouwe mannetjes die fit willen blijven 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan is mountainbiken voor wannabee sporters
het net niet sportieve type zeg maar

het net niet sportieve type zeg maar

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan zie ik toch liever bridgetJohan schreef:, maar die scott die ik hier straks postte, is toch wel erg geil met dat carbon frame.

daar wil ik best wel moe op worden
dat is pas echte topsport

-
ajax veegt rotjeknor van de mat 

-
- Contacteer:
Hell yeah

wacht maar tot zondag 4-0 (and we are back in the gamePATRICK-CLIO schreef:ajax veegt rotjeknor van de mat

Heerlijk weer een franse auto
-
haha
zou oneerlijk zijn als ajax door gaat...maar ik gun het feyenoord ook niet
4-0 best een karwei..
zou oneerlijk zijn als ajax door gaat...maar ik gun het feyenoord ook niet
4-0 best een karwei..

was wel een mooi potje voetbal
-
idd...lekker agressief...paar rode kaarten....hou daar wel van
en mooie doelpunten
en mooie doelpunten
-
En Groningen schiet AZ overhoop !!

waar is boven in (waar je ook kan in- en uitloggen) de RTC-markt, Search enz... gebleven??? het enig wat ik zie, is een grote balk van de RTC en "log out"en "you haven no new messages"
Meer mensen met dit euvel
Meer mensen met dit euvel