hey luitjes
ik heb onder mijn clio 1 ph3 een remus pijp hangen... maar die maakt naar mijn idee te weinig herrie....
nou hoorde ik dat je de midden demper kan weglaten... nou was mijn vraag van kan je die er gewoon tussen uit zagen en er een stuk pijp voor terug brengen of ligt dan net ff anders? ik weet er verders niks van dus graag heb ik wat suggesties van julie
middendemper clio 1 1.2 ph3
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
je kan em er idd tussenuit slijpen en een stuk pijp vastlassen/maken..maar uit mn hoofd zeg ik dat je de middenpijp van een clio 1.2 er zo onder kan zetten..die heeft geen middendemper..dus t zelfde effect..
Correct me if i'm wrong!
Correct me if i'm wrong!
idd gewoon een pijpie bij de brezan halen van een Clio 1.2 Ph I II III maakt geen hol uit.. Wel van een Clio I uiteraard 
die heb geen middendempertje en is er zo tussen te pleuren! Vergeet ook ff niet twee klemmetjes mee te nemen en een baal firegum, anders krijg je die zooi nooit dicht..

die heb geen middendempertje en is er zo tussen te pleuren! Vergeet ook ff niet twee klemmetjes mee te nemen en een baal firegum, anders krijg je die zooi nooit dicht..
Ik heb een eigen fabrikaat uitlaat, die maakt echt meer dan genoeg lawaai. En dat met middenpijp. Maar volgens mij heeft paul gelijk dat je er zo een middenstuk onder kunt plaatsen van een 1.2
Laat je het ons even of het gelukt is?
Laat je het ons even of het gelukt is?
Ow ja dat zijn van die mooie klemmen waarbij de uitlaatdelen echt recht tegen over elkaar moeten staan anders krijg je de boel echt niet dicht idd.Haas schreef:idd gewoon een pijpie bij de brezan halen van een Clio 1.2 Ph I II III maakt geen hol uit.. Wel van een Clio I uiteraard
Ik heb het maar 1x dicht gekregen en dat was onder mijn vriendin haar peugeot en dat was met veel pijn en moeite en daar bestaat het hele uitlaat deel uit die klemmen.

tip:
flensdelen goed schoonmaken met een staalborstel. Vooral droog, dus geen condens erin. Zorg dat de flenzen mooi aansluiten en niet deels uit elkaar staan doordat er een aap een te kleine klem op heeft gedraaid, waardoor je ellipsen krijgt.
Smeer de trompet kant in met FIREgum, dus geen gungum. Pak je uitlaatklem. doe in de twee helften ook nog een dot firegum. Pijpies tegen mekaar aan, klemmie erop en aandraaien. Zorg wel dat ze mooi in elkaars verlengde liggen idd.
Vooral neit de motor laten lopen/starten oid. Gewoon ff rustig een uur laten staan. Dan ff motor starten en stationair laten draaien, niet gaan planken oid.
en voila..dicht
heb je er toch nog wat aan, van die part time kwikfuckers bij de RTC
flensdelen goed schoonmaken met een staalborstel. Vooral droog, dus geen condens erin. Zorg dat de flenzen mooi aansluiten en niet deels uit elkaar staan doordat er een aap een te kleine klem op heeft gedraaid, waardoor je ellipsen krijgt.
Smeer de trompet kant in met FIREgum, dus geen gungum. Pak je uitlaatklem. doe in de twee helften ook nog een dot firegum. Pijpies tegen mekaar aan, klemmie erop en aandraaien. Zorg wel dat ze mooi in elkaars verlengde liggen idd.
Vooral neit de motor laten lopen/starten oid. Gewoon ff rustig een uur laten staan. Dan ff motor starten en stationair laten draaien, niet gaan planken oid.
en voila..dicht

-
oh ok dan! ik ben jullie zeer dankbaar
ik ga wel achter zn middenpijp aan zonder middendemper....
maar ik neem aan dat je dan wel wat meer herrie krijgt???
want daar doen we het tenslotte allemaal voor he

ik ga wel achter zn middenpijp aan zonder middendemper....
maar ik neem aan dat je dan wel wat meer herrie krijgt???
want daar doen we het tenslotte allemaal voor he

Als ik dit nu allemaal had gewetenHaas schreef:tip:
en voila..dicht

-
hahah dan had je het nog een keer gedaan
ik gaat het ook beleven dan .....
zal best goed komen denk ik...
is dit trouwens apk gevoelig?

ik gaat het ook beleven dan .....
zal best goed komen denk ik...
is dit trouwens apk gevoelig?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Als de uitlaat maar gasdicht is, dan is het goed 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
ooh ok
dan weet ik dat ook weer....
ennuh het help toch ook wel meer herrie te geven he?
dan weet ik dat ook weer....

ennuh het help toch ook wel meer herrie te geven he?
Waarschijnlijk geeft ie wel meer herrie, maar dat kan ik niet uit ervaaring zeggen. Bij zat er geen tussendemper onder, alleen een kat en einddemper. Er zit nu een kat-vervanger, sportmiddenpijp en een sportdemper onder bij mij en dat geeft een mooie diepe en harde brom.
-
ooh ok dan...
ik had ff geinformeerd bij brezan voor een middenpijp zonder middendemper maar die schijnen ze niet te hebben hoor....
dus dan maar iets anders vezinnen..
iemand nog meer suggesties?

ik had ff geinformeerd bij brezan voor een middenpijp zonder middendemper maar die schijnen ze niet te hebben hoor....
dus dan maar iets anders vezinnen..
iemand nog meer suggesties?

-
hey luitjes
het probleem is op gelost hoor... ik haal bij de orginele middenpijp toch maar de middendemper er uit.... en dan stukje tussen lasse tis goedkoper dan een pijpje van autostyle want een maatje doet het van me... altijd handig zo van die contacten
mag ik jullie allemaal hartelijk bedanken
en ik laat nog wel ff wete hoe en wat als het er op zit...
het probleem is op gelost hoor... ik haal bij de orginele middenpijp toch maar de middendemper er uit.... en dan stukje tussen lasse tis goedkoper dan een pijpje van autostyle want een maatje doet het van me... altijd handig zo van die contacten

mag ik jullie allemaal hartelijk bedanken

en ik laat nog wel ff wete hoe en wat als het er op zit...