Je moest iets aanwijzen op het beeldscherm van het magazijn, ik stond naast je met een remvloeistofreservoir in mn handen

Toen ging je spullen terug brengen naar de Brezan geloof ik

Die foto's zijn gemaakt vlakbij mijn huis.tweakp schreef:Gespot vandaag in heerenveen rond kwart voor 5, vlakbij het centrum
Renault 19 16v phase 1
kenteken: DJ-FL-46
is ie al vekocht?Robert Turbo schreef:Die foto's zijn gemaakt vlakbij mijn huis.tweakp schreef:Gespot vandaag in heerenveen rond kwart voor 5, vlakbij het centrum
Renault 19 16v phase 1
Kwam vandaag deze auto ook nog tegen.
Vanmiddag in Oudehaske.
Oude GTT van Ray.
Datum eerste afgifte Nederland 27 april 1989-Ray- schreef:is ie al vekocht?Robert Turbo schreef:
Vanmiddag in Oudehaske.
Oude GTT van Ray.
das een 2.0 liter op gasMaarten Peters schreef:Vanmiddag in Utrecht, op industrieterrein "de lage weide" een Safrane met 4 uitlaten![]()
Ik reed undercover achter de Safrane, maar verder geen RTC kenmerken kunnen ontdekken.
Kenteken: TT-SR-98
so whatLuco/Alpine-racer schreef:das een 2.0 liter op gasMaarten Peters schreef:Vanmiddag in Utrecht, op industrieterrein "de lage weide" een Safrane met 4 uitlaten![]()
Ik reed undercover achter de Safrane, maar verder geen RTC kenmerken kunnen ontdekken.
Kenteken: TT-SR-98
Is van Sen uit Zevenbergen.. is van Stefijn geweest (heeft alweer wat meerdere eigenaren gehad voordat tie bij Sen kwam)Chris schreef:[img]http://www.5gt.nl/images/9c08d54b8bc02a ... 5-1396.jpg[/img]Jacco Osté schreef:In zevenbergen op de lindonk(?) de TV-09-RH, later ook in Roosendaal aanwezig![]()
wou nog ff foto van jou waggie maken maar staat ook al op de laatste pagina's van ATCRobert Turbo schreef:Die foto's zijn gemaakt vlakbij mijn huis.tweakp schreef:Gespot vandaag in heerenveen rond kwart voor 5, vlakbij het centrum
Renault 19 16v phase 1
Kwam vandaag deze auto ook nog tegen.
Vanmiddag in Oudehaske.
Oude GTT van Ray.
maak er maar een groene van hoorLeon schreef:grijze 5 gtx
oh dan word ik blind denk ik5gt8vturbo schreef:maak er maar een groene van hoorLeon schreef:grijze 5 gtx
Staat vandaag weer bij Rijnstate in Arnhem. Heb een RTC sticker onder de ruitenwisser gedaan. nieuwepcman schreef:Ik kwam hem vanmiddag tegen in Westervoort bij van Essen banden voor.MartijnG schreef:Zag hem vandaag rijden op industrieterrein Rijkerswoerd...pcman schreef:Van de week in arnhem.
[img]http://www.the-pcman.nl/RTC/spot02.jpg[/img]
Van morgen volgens mij op de parkeerplaats van Candea College in Duiven. kon het niet goed zien zat nl in de trein.
Als ik hem weer zie staan douw ik een sticker onder de ruitenwisser.
Whahaha, was jij dat? Je was druk en liep weer weg...MartijnG schreef:Diezelfde dag (weet niet meer wanneer dit precies was)
Je moest iets aanwijzen op het beeldscherm van het magazijn, ik stond naast je met een remvloeistofreservoir in mn handen![]()
Toen ging je spullen terug brengen naar de Brezan geloof ik
le mouton noir (sandy) schreef:net gespot in ridderkerk donkersloot, een roze twingo
met pink passion raamstreamer en rtc zijruit stickers
is vast die van wilma
is dat niet de twingoturbo?? die op de trailer?Frits Clio 16v schreef:Om 15:45, een blauwe Clio RSI Ph.3
Ging bij Renkum de A50 op, richting Nijmegen.
Had een deuk op de linkerhoek van de achterklep.
Kenteken RB-FZ-24
Eerder vandaag zag ik in Apeldoorn nog een zwarte Twingo op een trailer, had de voorkant in elkaar zitten (ongeluk).
LM wieltjes en links & recht een uitlaatje.
Gr, Frits.
ik bedoelde de zwarte die op het afsluitweekend was wilmaWilma schreef:Die van Paul (TwingoTurbo) is toch blauw met wit?
Die staat daar de laatste tijd dagelijks...~thijs~ schreef:Gister rond 5-en bij carglass in de waarderpolder haarlem een alpine blauwe GTT met zilveren willie velgen en een stikkertje MBcarperformance erop. Ik vermoed Wassah 9wouter)
Die zou wel eens van Stokman Renault (zit toch daar in de regio?) kunnen zijn. Zij hadden vorig jaar ook een Traffic in dezelfde stijl.Remi16v schreef:Goed ik heb vandaag een hoop leuks mogen zien op de nederlandse weg!:D
3e: Vanaf de texelse boot jaja een clio 3 COMPLEET BESTICKERT IN DE KLEUREN VAN RENAULT FORMULE 1 TEAM!!HEEL VETTT!!!!![]()
Zo wat een Renault dag!! GEweldig!!!!