De Williams van LotuzClioWilliams
-
Het is lekker klusweer vandaag, dus ik heb de Morettes weer vervangen door de Valeo's met gele H4 lampjes. Staat niet onaardig. 
-
Waarom verbaast een reactie van jou me nou niet? Nu nog Merijn. 

-
Nee, maar dat komt nog wel. Er is interesse en ik verwacht dat dit meer wordt zodra de wagen APK gekeurd is. Komt goed. 
En vanavond nog even een ritje in het donker gemaakt. Lang niet meer zo lekker gereden. Dus ik vind het niet erg als ik er nog een tijdje mee kan rijden.

En vanavond nog even een ritje in het donker gemaakt. Lang niet meer zo lekker gereden. Dus ik vind het niet erg als ik er nog een tijdje mee kan rijden.

-
Zo, de wagen is weer een paar stapjes verder op de weg terug naar origineel. Net even het originele stuur en zijknipperlichtjes gemonteerd en de radio er weer uit gehaald. Komende week volgen nog de nieuwe velgen en als het volgend weekend droog is, zal ik ook het interieur weer vervangen. Resteert volgens mij alleen nog de einddemper, maar ik denk dat ik die laat zitten. Ik laat de keuze wel aan de volgende eigenaar. De originele einddemper heb ik nog liggen, maar velen zullen toch voor een andere einddemper gaan kijken vanwege het geluid en de vorm.
Geeft toch een vreemd gevoel van voldoening, dat geklus.
Geeft toch een vreemd gevoel van voldoening, dat geklus.

-
Wat een lekker weer, zeg. Werkt motiverend. Hoe bedoel je, last van een winterdepressie? Het lederen interieur is er weer uit. De Williams achterbank zit er alweer in. Alleen de twee stoelen van het Williams interieur moeten er nog in. 

-
En zo goed als klaar met het interieur. 

goed bezig

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
Eind van de middag m'n velgen ophalen. Spannend! [img]http://smile.smilies.nl/1739.gif[/img]
-

Vanmiddag anderhalf uur eerder dan normaal bij m'n werk weggegaan om daarna een tijd lopen te klooien en te vloeken bij diverse betaalautomaten, omdat m'n salaris na ipv voor het weekend overgemaakt was en ik dus op dat moment net niet voldoende saldo had. Uiteindelijk toch gelukt om voldoende te pinnen (kon namelijk alleen contant betalen) en naar Hellevoetsluis met te hoge snelheid gereden over de dijkjes (wat normaal best leuk is, maar waar ik nu eigenlijk niet echt van kon genieten). Kom ik daar aan, vallen de wielen me van buiten al op. Beetje apart kleurtje. Ik wilde er net over beginnen toen hij zelf al aangaf dat hij niet tevreden was en dat hij ze opnieuw wilde laten doen. Het herstellen van de velg doet hij zelf en het verfgedeelte besteedt hij uit. De kleur leek totaal niet op die van de naafdoppen. Net glanzend geel. Op de kleur na wel mooi werk geleverd, maar zowel hij als ik nam met die kleur geen genoegen. Dus nu zijn ze op z'n vroegst woensdagmiddag pas klaar. Hij balen, omdat hij nogmaals met die velgen aan de slag moet, ik nog meer balen, omdat ik erop gerekend had vandaag met die velgen onder m'n wagen en met een brede smile naar huis te rijden. Tenslotte zit er nog iemand op mijn oude velgen te wachten en uitstel voor mij betekent ook uitstel voor hem.

Maar ze zeiden dat ze dus de kleur kunnen bepalen aan de hand van de naafdoppen.
Ze hebben dus gewoon een kleur uitgezocht die erop leek volgens hun?
Ik denk dan echt van: oke ze pakken een kleur die er sterk op lijkt, maar niet precies de goede is...
Ze hebben dus gewoon een kleur uitgezocht die erop leek volgens hun?
Ik denk dan echt van: oke ze pakken een kleur die er sterk op lijkt, maar niet precies de goede is...
-
Ik weet niet hoe ze deze kleur bepaald hebben, maar het leek er niet eens op. 

-
Ik hoop het. Wat een afknapper...
-
Zoals het er nu uitziet, zijn de velgen morgen aan het eind van de dag klaar. Nu maar hopen dat ze dan wel de juiste kleur zijn. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... a_pray.gif[/img] De hersteller wil echter goed werk afleveren en tevreden klanten hebben, dus hij doet iig z'n best voor me. 

Heerlijk weer een franse auto
-
Dat hoop ik niet. 

-
Dat is gewoon een verkooptruc. Eerst laat je iemand schrikken door de velgen in de verkeerde kleur te spuiten. Dan laat je hem nog een paar dagen wachten. En als hij dan eindelijk de velgen kan komen ophalen en de velgen zijn dan helemaal zoals ze moeten wezen, is hij des te tevredener met het resultaat.
Please oh please oh please, laat dit alsjeblieft een verkooptruc zijn....
-
morgen nog geler dan woensdag... dan weet je het zeker
morgen nog geler dan woensdag... dan weet je het zeker
-
Patrick² 

-
Het zou me niks verbazen als iemand al met een photoshoppie bezig is. 

-
thiery..... 

-
Zo, dus jij wilt liever gouden wieldoppen, Wouter? Kan geregeld worden, hoor. 

Maxi wieldoppen 

-
Waar ken je die kopuh?