Ik heb sinds mei een R19 uit 1995. Nu vond ik dat het leek alsof het sturen wat zwaarder ging. Ik dacht.....laat ik de banden maar eens op spanning brengen. Tja.....hoeveel spanning? Geen stickertje niks in of om de auto te bekennen.......Gokken dan maar...... 13 inch banden......ik pomp er wel 2.0 bar in rondom. Hij is niet de lucht in gevlogen, dus het zal wel goed zijn. Lijkt wat lekkerder te rijden (ging ook behoorlijk wat lucht in), maar het sturen lijkt niet lichter geworden.......
Toen opperde iemand.....hey.....misschien moet de olie van de stuurpomp bijgevuld worden? Olie? Eh.......tja........ik controleer regelmatig het oliepeil, maar dat is natuurlijk weer een ander dopje dan van de stuurpomp......Pfffffff......Wat voor olie moet daar dan weer in?
Het stuur maakt soms een geluid van eh.....tja...hoe omschrijf je dat nou weer......een elastiekje wat te strak in elkaar gedraaid wordt, maar dan het geluid versterkt? Maar dit geluid had hij al toen ik hem kocht eigenlijk.......
Nou ja....mocht niemand hier een antwoord op hebben (maar dat verwacht ik niet), dan zit er niks anders op dan me hoogstwaarschijnlijk weer af te laten zetten bij een of andere garage omdat ze donders goed weten dat vrouwen er toch geen kaas van gegeten hebben.....
Dus....wat voor olie moet er in en kan het inderdaad zo zijn dat dat geluid er dan ook mee te maken heeft?