ACT: Algemeen Chat Topic. I
Ik zoek met spoed het Univers lettertype.
Wie kan hem mij effe mailen?
Wie kan hem mij effe mailen?
Niet dus.
Iemand anders?
Iemand anders?
Nou i khad al 1000 pagina's gevonden
Thanx toch.
Maar was niet van plan te betalen
Heb hem pure nodig voor opmaak.

Maar was niet van plan te betalen

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Ben het volledig met je eens!Jeroen schreef:Er komt toch al veel te vaak een BMW hier voorbij dus dan deze er ook nog wel bij![]()
...Met de 1e helft van je zin dus

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Geen dank, veel plezier met de BMW 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
kom je hier wonen, niet alleen gezellig, maar je vrienden van het CJIB zullen gegarandeerd minder vaak post sturen 
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Sweet! Bij mn vader zn nieuwe werk zit een gast met een MR2 turbo! Amerikaanse Import, heeft er al aardig wat aan verspijkerd, en net een big bore eronder gehangen, ik zal es kijken voor foto's binnenkort. Echt een zeldzaam ding! (nooit in NL geleverd)
van de RDW:
Voertuigsoort Personenauto
Merk TOYOTA
Handelsbenaming MR2 2.0 TURBO TWIN CAM T-BAR U9
Kleur(en) Rood
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998 cm3
Aantal zitplaatsen 2
Massa ledig voertuig 1.180 kg

van de RDW:
Voertuigsoort Personenauto
Merk TOYOTA
Handelsbenaming MR2 2.0 TURBO TWIN CAM T-BAR U9
Kleur(en) Rood
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998 cm3
Aantal zitplaatsen 2
Massa ledig voertuig 1.180 kg

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
In spankeren bij mn schadehersteller. staat nu een MR2 twin turbo. Moet nog veel leuker zijnAREXSTYLE schreef:Sweet! Bij mn vader zn nieuwe werk zit een gast met een MR2 turbo! Amerikaanse Import, heeft er al aardig wat aan verspijkerd, en net een big bore eronder gehangen, ik zal es kijken voor foto's binnenkort. Echt een zeldzaam ding! (nooit in NL geleverd)

Project: GTT Blue Sport
die eigenaar heb ik gesproken toen ik mn bumper ging ophalen,Frits schreef:In spankeren bij mn schadehersteller. staat nu een MR2 twin turbo. Moet nog veel leuker zijnAREXSTYLE schreef:Sweet! Bij mn vader zn nieuwe werk zit een gast met een MR2 turbo! Amerikaanse Import, heeft er al aardig wat aan verspijkerd, en net een big bore eronder gehangen, ik zal es kijken voor foto's binnenkort. Echt een zeldzaam ding! (nooit in NL geleverd)Alleen geleverd in engeland en japan.
hij ging een engine swap doen en had nog meer leuke spulletjes liggen.
Hij kende Fabian, vriend van Martijn, ook via het MR2 forum.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Klop helemaal, voorzitter van de mr2 club of zoFerdy schreef: die eigenaar heb ik gesproken toen ik mn bumper ging ophalen,
hij ging een engine swap doen en had nog meer leuke spulletjes liggen.
Hij kende Fabian, vriend van Martijn, ook via het MR2 forum.

Lekker geinformeerd Frits, das geen twinturbo maar een CT26 Twin Entry Turbo. Gewoon een single met dubbel turbinehuis.Frits schreef:In spankeren bij mn schadehersteller. staat nu een MR2 twin turbo. Moet nog veel leuker zijnAREXSTYLE schreef:Sweet! Bij mn vader zn nieuwe werk zit een gast met een MR2 turbo! Amerikaanse Import, heeft er al aardig wat aan verspijkerd, en net een big bore eronder gehangen, ik zal es kijken voor foto's binnenkort. Echt een zeldzaam ding! (nooit in NL geleverd)Alleen geleverd in engeland en japan.
Is verder niet retespeciaal, spoelt tikkie sneller. Lees maar: Klik
Verder klinkt twinturbo altijd heel stoer, maar de echt dik vermogende supra's en skylines die standaard op 2 turbo's draaien, hebben vaak een grote big single turbo.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ook best. Die twinturbo, is wat mij verteld is. Maar jij weet meer van dat japanse spul.Steven schreef: Lekker geinformeerd Frits, das geen twinturbo maar een CT26 Twin Entry Turbo. Gewoon een single met dubbel turbinehuis.
Is verder niet retespeciaal, spoelt tikkie sneller. Lees maar: Klik
Verder klinkt twinturbo altijd heel stoer, maar de echt dik vermogende supra's en skylines die standaard op 2 turbo's draaien, hebben vaak een grote big single turbo.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Volgens mij hopen we allemaal van onze zooi af te komen voor morgen 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wou je mn clio kopen dan?Paul1916v schreef:Volgens mij hopen we allemaal van onze zooi af te komen voor morgen

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
nee dank je

al genoeg zooi hier thuis staan

al genoeg zooi hier thuis staan

mislampen doen het weer, stekker zat er niet in
kentekenplaat zit weer op de goeie plek en bakkie gewassen. nog niet uber schoon maar schijt aan met dit weer toch weinig nut.

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Zo deze week mijn Xbox360 binnen gekregen vette shit
.En deze week meteen een nieuwe Lcd tv kopen ,zeer waarschijnlijk de Samsung le32m51b,Das weer een duur maandje