Mijn naam is Martijn Goossens, 20 jaar en woon sinds 3 jaar opkamers in Arnhem.
Ben op kamers gegaan vanwege mijn studie aan de HTS Autotechniek. 2 jaar op gezeten, propedeuse niet gehaald, andere opleiding gezocht. Enige interesse was autotechniek dus toen maar MTS Autotechniek gaan doen in Apeldoorn. Wel gewoon in Arnhem blijven wonen. Zit nu in het 3e jaar en loop stage bij Renault dealer Bochane in Arnhem.
Ben nu al 2,5 jaar actief forumlid. Hoe en waarom ik op deze sit eben gekomen is mij niet meer bekend maar het beviel me zo dat ik ben gebleven.
Ben toen in Breda voor het eerst naar een meeting geweest van de RTC en was gelijk helemaal verliefd op de Renault 5 GT Turbo. (zoals velen) Maar ja, toen was ik nog 16, dus een auto zat er niet in. Toen ik 18 was had ik weer geen geld voor mn rijbewijs dus dat schoot ook niet op. Toen ik 19 werd besloten mn ouders dat ze mn rijbewijs gingen betalen...maarja geld voor een GTT had ik ook niet.
In januari 2004 mn rijbewijs gehaald, in maart kreeg ik een auto aangeboden via een tante van mij. Een rode VW Polo uit 1988. Niet mijn auto maarja, beetje rij-ervaring opdoen kan nooit kwaad. Kost geen kont zo'n ding dus hop...ding gratis op kunnen halen, jaar APK er nog op. Rijd ik nu nog steeds in. (RTC stikkers erop natuurlijk

Heb al genoeg plannen voor mn toekomstige GTT maar die zullen in de loop van de tijd nog wel genoeg veranderen. Ik weet wel dat ie niet standaard blijft

Vragen?? Daar hebben we het knopje PM of MAIL voor

Gegroet,
MartijnG