ik heb maar een beperkt aantal fotos getrokken, in de zaal der exclusiviteiten was er gewoon geen doorkomen aan. Dan is het echt niet leuk meer. Die rode ferrari heb ik boven de massa uit getrokken. Belangrijkste was natuurlijk de renault stand.
vanmorgen dacht ik ga eens met de auto naar school want had examens en daarna moest ik even wat spulletjes halen bij de reno dealert. nu kom ik op school aanrijden.. moest stoppen voor een fietser. toen optrekken een krakend schokkend geluid!!! iedereen keek op maar helaas niet omdat het een sjieke auto was maar voor t lawaai. voorzichtig weggezet daarna maar hij doet het ook in de 2e versnelling. het lijkt me alsof de bak is stukgegaan. wat denken jullie want hij schokte heel erg.
bah net 3 dagen terug motor ingebouwd kan hij er zo weer uit als k pech heb
nee hij rijd niet normaal. je voelt de wielen gewoon slaan onder de auto. dan is het 5 meter weg en dan begint het weer .. het is de bak of de assen denk ik. herkent iemand dit? hij schokt heel erg in de aandrijving. het zit hem in de bak of de assen dat weet ik zeker.
Laatst gewijzigd door Jean-Paul-S op ma 23 jan 2006 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Heeft er iemand toevallig foto's van een Clio I met OZ F1 Racing velgen eronder?? Of anders gewoon een foto van deze velg onder een auto, schuin genomen??
Remon-CL10 schreef:Heeft er iemand toevallig foto's van een Clio I met OZ F1 Racing velgen eronder?? Of anders gewoon een foto van deze velg onder een auto, schuin genomen??
Remon-CL10 schreef:Heeft er iemand toevallig foto's van een Clio I met OZ F1 Racing velgen eronder?? Of anders gewoon een foto van deze velg onder een auto, schuin genomen??
mm vreemd, ligt toch deels aan de instellingen, staat hiero op 16bit, als je hem op 32bit zet zit er nog wel klein beetje verschil in maar zie je bijna niet.
Bram heeft die onder zijn 16v zitten. Foto's zijn volgens mij wel terug te vinden in het Show your wheels topic. Nu maar hopen dat dat niet alleen voor leden is