Als ik naar de vijfde versnelling schakel en ik laat de het gas los, dan floept de bak weer naar de neutrale stand.
Iemand een idee hoe dit kan ??
Kerstman Jochem kan inderdaad gelijk hebben.jochem de haas schreef:HO HO niet zo snel ....haal eerst de olie er maar uit en maak dan de zwarte kap aan de zijkant los .......dan zie je allemaal tandwielen en een moer aan het eind van de as..........die zit waarschijnlijk los ff aandraaien en weer proberen ( zit ie niet los , dan is het wat anders )
Dat denk ik zelf ook, want als ik het gas niet los laat dan blijft ie in de vijf zitten en rijdt goed. Ik kan die kap eraf halen, maar dat heb ik al een keer eerder gecontroleerd volgens mij. Ik laat het wel even weten...canonballman schreef:Kerstman Jochem kan inderdaad gelijk hebben.jochem de haas schreef:HO HO niet zo snel ....haal eerst de olie er maar uit en maak dan de zwarte kap aan de zijkant los .......dan zie je allemaal tandwielen en een moer aan het eind van de as..........die zit waarschijnlijk los ff aandraaien en weer proberen ( zit ie niet los , dan is het wat anders )
Controleer ook even de motorsteunen, kan zijn dat de motor teveel kan bewegen en zo de bak uit een versnelling trekt.
Dat laatste wat je opnoemd had ik ook en dat was toch echt de moer ....AlexW schreef:Dat denk ik zelf ook, want als ik het gas niet los laat dan blijft ie in de vijf zitten en rijdt goed. Ik kan die kap eraf halen, maar dat heb ik al een keer eerder gecontroleerd volgens mij. Ik laat het wel even weten...canonballman schreef:Kerstman Jochem kan inderdaad gelijk hebben.jochem de haas schreef:HO HO niet zo snel ....haal eerst de olie er maar uit en maak dan de zwarte kap aan de zijkant los .......dan zie je allemaal tandwielen en een moer aan het eind van de as..........die zit waarschijnlijk los ff aandraaien en weer proberen ( zit ie niet los , dan is het wat anders )
Controleer ook even de motorsteunen, kan zijn dat de motor teveel kan bewegen en zo de bak uit een versnelling trekt.