Ron(nie) schreef:Gister onderweg naar Tilburg, grote lampen in de spiegels, word ik voorbij gereden door een Rolls Royce Phantom, wat is dat een lelijk ding zeg
Ron(nie) schreef:Gister onderweg naar Tilburg, grote lampen in de spiegels, word ik voorbij gereden door een Rolls Royce Phantom, wat is dat een lelijk ding zeg
Een clio williams bij de bloemenveiling in aalsmeer. Zag zo snel geen bijzonderheden/kenmerken. Het kentenken was iets met JS-..-08 of ..-JS-08 kan ook weet het niet pcies meer
Vanmiddag om 15:10 een donker groene laguna, met rondom behoorlijk geblindeerd glas,en een flinke brom uit de uitlaat.
Was in de Frederiklaan in Eindhoven.
Kon het kenteken niet zien
Vanmorgen in Dordrecht een zwarte Clio met veel te dikke voorbumper, veel te grote velgen, vreemde achterlichten
en een te scheef hangende uitlaat gespot in Dordrecht...
Kenteken was iets van 89-DN-..
Stond vlakbij de Renaultdealer, waar ook nog een Clio V6 stond
Mike (spitsoor) schreef:Een clio williams bij de bloemenveiling in aalsmeer. Zag zo snel geen bijzonderheden/kenmerken. Het kentenken was iets met JS-..-08 of ..-JS-08 kan ook weet het niet pcies meer
Vandaag net over de waalbrug links een Clio Williams met kenteken 78 DF FJ, had zijn luchthapper ook goudkleur, verder origineel, weet alleen niet of het een echte williams is, aangezien er op de RDW site niet echt veel info staat.
Vanmiddag op het parkeerterrein van het ROC in Tiel, een blauwe Clio 16V/williams. Hij had wel williams velgen maar kon zo snel niet zien of het een echte was. Heb verder geen details.
Ron(nie) schreef:Vandaag net over de waalbrug links een Clio Williams met kenteken 78 DF FJ, had zijn luchthapper ook goudkleur, verder origineel, weet alleen niet of het een echte williams is, aangezien er op de RDW site niet echt veel info staat.
Ron(nie) schreef:Vandaag net over de waalbrug links een Clio Williams met kenteken 78 DF FJ, had zijn luchthapper ook goudkleur, verder origineel, weet alleen niet of het een echte williams is, aangezien er op de RDW site niet echt veel info staat.
+Clio16v+ schreef:gister middag rond denk 4 uur ofzo, in nijmegen een clio1.816v phase 1 williams wannabe met gouden velgen, en donker blauwe kleur. Reed bij bioscoopcalypso voorbij. zat een meid in.
Net bij de praxis in beverwijk. Een metallic oranje 16V voorzien van zwarte wieltjes (5 spaaks) en booskijkers. Ik heb een stikkertje achtergelaten onder de wisser
+Clio16v+ schreef:gister middag rond denk 4 uur ofzo, in nijmegen een clio1.816v phase 1 williams wannabe met gouden velgen, en donker blauwe kleur. Reed bij bioscoopcalypso voorbij. zat een meid in.
Mike (spitsoor) schreef:Een clio williams bij de bloemenveiling in aalsmeer. Zag zo snel geen bijzonderheden/kenmerken. Het kentenken was iets met JS-..-08 of ..-JS-08 kan ook weet het niet pcies meer
Echt geen idee mike
hij stond er vandaag weer maar euh ben weer het kenteken kwijt had het opgeschreven morgen maar weer kijken of die er weer is. Hij is iig helemaal standaard zag ik
had ik ook al keer gespot
Ik heb die meid niet gezien
die auto staat ook bijna elke dag bij taxibedrijf in Lent...