Maar het had 10 x meer gemogen, das toch bruut ...vlammen met die hap roken zal je kreng
Het is toch niet jou auto, dus "trap maar af" , en als ie het dan ook nog uit de buurt doet van andere auto's ...wat kan je dan tobben
+Clio16v+ schreef:wat moesten die dombo's nou eigenlijk die aan overkant donuts maakten en aan het gummen waren (die bmw en golf), vond maar trieste bedoeling.
HEHEHE Leuk toch donuts..... En ja dat is toevallig net onze relaxe parkeerplaats........ en jullie houden daar een meeting nou ja ben je dan direct dom ??????
BMW M3 = PK's = SPER = DONUTS
Ja wij komen daar elk weekend dus dat is wat we aan de overkant deden.
Hehehhe
vond maar beetje popiejopie/aandacht tekort actie maargoed, ieder zijn dingetje he
volkomen mee eens, dom aandacht trekkend gedrag wat totaal geen inbreng heeft, maar goed als ze er schik aan hebben laat ze
Wie was die gozer die naast mij kwam staan bij het stoplicht? En ff de ging vragen of ik weg wist? Een zilver 21T, mooie wagen man! Stond druk te snuiven en te niezen toen hij optrok hahah echt gaaf!
willow schreef:weet niet, die jongen reed met ons mee vanaf de meern naar zwolle!!
die blauwe 5 alpine met kenteken 78-LL-PN staat deze maand in het autotuningsblad
eigenaar zegt dat ie 250 pk heeft in combinatie met een zeer hoge turbodruk (van 1.4 naar 1.6)
ik vind het knap veel uit zo'n motortje
Dan heb je niet helemaal opgelet op het forum hier denk ik zo....
Het is inmiddels een 1.6 motortje geworden met de nodige aanpassingen
Ik blijf erbij dat ik het ook errug veel vind, maar schijn t aardig van zn plek af te gaan die gekke ouwe Alpine
Niels Takken schreef:Wie was die gozer die naast mij kwam staan bij het stoplicht? En ff de ging vragen of ik weg wist? Een zilver 21T, mooie wagen man! Stond druk te snuiven en te niezen toen hij optrok hahah echt gaaf!
willow schreef:weet niet, die jongen reed met ons mee vanaf de meern naar zwolle!!
die blauwe 5 alpine met kenteken 78-LL-PN staat deze maand in het autotuningsblad
eigenaar zegt dat ie 250 pk heeft in combinatie met een zeer hoge turbodruk (van 1.4 naar 1.6)
ik vind het knap veel uit zo'n motortje
Dan heb je niet helemaal opgelet op het forum hier denk ik zo....
Het is inmiddels een 1.6 motortje geworden met de nodige aanpassingen
Ik blijf erbij dat ik het ook errug veel vind, maar schijn t aardig van zn plek af te gaan die gekke ouwe Alpine
hoeso niet goed opgelet... ik zei tog dat er een 1.6 inlag... ipv een 1.4
Hier rijd een gele rond, met Gelbes Gift op de raam, 1.3 bar druk (naar zeggen). Je hoort wel ieieieieieie ieieieiei de hele tijd, gaat snoeihard Ken je dat ding niet?
Ken ik niet nee rijd zelf met 0.8 bar en doet ook wel ieieieieieieieieieie ieieieieieieieie is best leuk hoor
einde verwarring..1600 cc comp: verhouding:9 op 1. 0,8 bar 8000 rpm 250pk graag of niet
geloof je het niet??? dan niet
hee ik had het goed naar mijn zin, leuk dat er ook belgen en duitsers waren, toch een stukkie rijden. oja van die niksan sullie 2.0 gti staat op film,ton heeft het gefilmt zal ff vragen of die het op rtc zet
@ Boneless : Prachtige auto, Met de originele velgjes vond ik em nog mooier, maar die passen waarschijnlijk niet meer met die grotere remmen. 'k heb er wel even naar staan kijken, al die details, geen half werk
BONELESS (jeroen) schreef:einde verwarring..1600 cc comp: verhouding:9 op 1. 0,8 bar 8000 rpm 250pk graag of niet
geloof je het niet??? dan niet
hee ik had het goed naar mijn zin, leuk dat er ook belgen en duitsers waren, toch een stukkie rijden. oja van die niksan sullie 2.0 gti staat op film,ton heeft het gefilmt zal ff vragen of die het op rtc zet
staat dat op film???? ik stond stond schuin achter je (reed mee in een witte gtt coupe) en heb me krom gelachen bij dat stoplicht toen je die sunny zoek reed door de buitenbocht
Ik moet toch nog even zeggen dat ik het erg geslaagd vond... Ik had van te voren geen idee wat ik moest verwachten, maar heb me er best vermaakt heb zelf ook nog wat foto'tjes gemaakt, maar ja, met foon, dus erg onduidelijk, zit nog te twijfelen of ik ze moet posten... De catering was overigens ook top!