RTC Jaarafsluiting 2005: CHAT topic

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Maar het had 10 x meer gemogen, das toch bruut ...vlammen met die hap roken zal je kreng :lol:
Het is toch niet jou auto, dus "trap maar af" , en als ie het dan ook nog uit de buurt doet van andere auto's ...wat kan je dan tobben
PaulM

van mij mogen ze, geef alleen mijn mening erover :) van mij part steekt ie de bak daarna in de fik :D
1nsane

had zondag stoelen gekocht heb ze er nu pas ingekregen, wat een bevalling was dat zeg :S
Kim [meganerat]

ach je bent er nu van verlost, :lol: :lol: :lol:
Martijn Kool

+Clio16v+ schreef:
Genesis_Zwolle schreef:
+Clio16v+ schreef:wat moesten die dombo's nou eigenlijk die aan overkant donuts maakten en aan het gummen waren (die bmw en golf), vond maar trieste bedoeling. :)

HEHEHE Leuk toch donuts..... En ja dat is toevallig net onze relaxe parkeerplaats........ en jullie houden daar een meeting nou ja ben je dan direct dom ??????

BMW M3 = PK's = SPER = DONUTS :D

Ja wij komen daar elk weekend dus dat is wat we aan de overkant deden.

Hehehhe
vond maar beetje popiejopie/aandacht tekort actie maargoed, ieder zijn dingetje he :)
volkomen mee eens, dom aandacht trekkend gedrag wat totaal geen inbreng heeft, maar goed als ze er schik aan hebben laat ze :p
NielsT

Wie was die gozer die naast mij kwam staan bij het stoplicht? En ff de ging vragen of ik weg wist? Een zilver 21T, mooie wagen man! Stond druk te snuiven en te niezen toen hij optrok hahah echt gaaf!
willow

weet niet, die jongen reed met ons mee vanaf de meern naar zwolle!!

die blauwe 5 alpine met kenteken 78-LL-PN staat deze maand in het autotuningsblad

eigenaar zegt dat ie 250 pk heeft in combinatie met een zeer hoge turbodruk (van 1.4 naar 1.6)

ik vind het knap veel uit zo'n motortje :)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

je moet het topic van jeroen (boneless) eens opzoeken, of http://www.beltbikes.nl bekijken :wink:
Laatst gewijzigd door Gabri van der Veen op wo 16 nov 2005 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Ivo
Über-Spammer

willow schreef:weet niet, die jongen reed met ons mee vanaf de meern naar zwolle!!

die blauwe 5 alpine met kenteken 78-LL-PN staat deze maand in het autotuningsblad

eigenaar zegt dat ie 250 pk heeft in combinatie met een zeer hoge turbodruk (van 1.4 naar 1.6)

Dan heb je niet helemaal opgelet op het forum hier denk ik zo.... :lol:
Het is inmiddels een 1.6 motortje geworden met de nodige aanpassingen (Y)
Ik blijf erbij dat ik het ook errug veel vind, maar schijn t aardig van zn plek af te gaan die gekke ouwe Alpine :lol:
R(ay)Si

Niels Takken schreef:Wie was die gozer die naast mij kwam staan bij het stoplicht? En ff de ging vragen of ik weg wist? Een zilver 21T, mooie wagen man! Stond druk te snuiven en te niezen toen hij optrok hahah echt gaaf!
-Jo-
Alleen nog maar VW!
Haas
Car: Megane RS

als t een belg was wel...
als t dat niet was, zal t hugo wel zijn geweest:)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

denk dat het Hugo was
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
willow

Ivo8hoven schreef:
willow schreef:weet niet, die jongen reed met ons mee vanaf de meern naar zwolle!!

Dan heb je niet helemaal opgelet op het forum hier denk ik zo.... :lol:
Het is inmiddels een 1.6 motortje geworden met de nodige aanpassingen (Y)
Ik blijf erbij dat ik het ook errug veel vind, maar schijn t aardig van zn plek af te gaan die gekke ouwe Alpine :lol:
hoeso niet goed opgelet... ik zei tog dat er een 1.6 inlag... ipv een 1.4
Genesis_Zwolle

Riël schreef:maar polo g40 rulez :)

Hier rijd een gele rond, met Gelbes Gift op de raam, 1.3 bar druk (naar zeggen). Je hoort wel ieieieieieie ieieieiei de hele tijd, gaat snoeihard :) Ken je dat ding niet?
Ken ik niet nee rijd zelf met 0.8 bar en doet ook wel ieieieieieieieieieie ieieieieieieieie is best leuk hoor
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

willow schreef:eigenaar zegt dat ie 250 pk heeft in combinatie met een zeer hoge turbodruk (van 1.4 naar 1.6)
snap de verwarring wel, zoals je het hierboven hebt, lijkt het net of die 1.4 en 1.6 over de turbodruk gaan :wink:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
BONELESS (jeroen)
Contacteer:

einde verwarring..1600 cc comp: verhouding:9 op 1. 0,8 bar 8000 rpm 250pk graag of niet :p
geloof je het niet??? dan niet :D
hee ik had het goed naar mijn zin, leuk dat er ook belgen en duitsers waren, toch een stukkie rijden. oja van die niksan sullie 2.0 gti staat op film,ton heeft het gefilmt zal ff vragen of die het op rtc zet (Y)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

wat was er met die sunny dan?
Raf

@ Boneless : Prachtige auto, :worship: Met de originele velgjes vond ik em nog mooier, maar die passen waarschijnlijk niet meer met die grotere remmen. 'k heb er wel even naar staan kijken, al die details, geen half werk (Y)
Ivo
Über-Spammer

Stond net in de boekhandel voor de nwe auto en tuning, ligt ie morgen pas in de winkel.. :lol:
Ad van Haperen
Contacteer:

nog niemand de digitale versie van de uitzending van TV zwolle?
Robert-Jan

Dit zegt een jongen die met zijn 16V een willy denkt bij te houden hahaha :lol:.
VLK Groep
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Robert-Jan schreef:

Dit zegt een jongen die met zijn 16V een willy denkt bij te houden hahaha :lol:.
Kan dat niet dan ?
Robert-Jan

jochem de haas schreef:
Robert-Jan schreef:

Kan dat niet dan ?
Als je er een 2 liter blok in hangt wel maar met een open filter een andere uitlaat niet spreek uit ervaring :D.
VLK Groep
Steven
Car: M536

Open filter ga je ook alleen maar langzamer van :p
Robert-Jan

Steven schreef:Open filter ga je ook alleen maar langzamer van :p
Idd hou dat ouwe ding van Lex niet eens bij :D.
VLK Groep
GTE (Sjoerd)

BONELESS (jeroen) schreef:einde verwarring..1600 cc comp: verhouding:9 op 1. 0,8 bar 8000 rpm 250pk graag of niet :p
geloof je het niet??? dan niet :D
hee ik had het goed naar mijn zin, leuk dat er ook belgen en duitsers waren, toch een stukkie rijden. oja van die niksan sullie 2.0 gti staat op film,ton heeft het gefilmt zal ff vragen of die het op rtc zet (Y)
staat dat op film???? ik stond stond schuin achter je (reed mee in een witte gtt coupe) en heb me krom gelachen bij dat stoplicht toen je die sunny zoek reed door de buitenbocht
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Robert-Jan schreef:
Steven schreef:Open filter ga je ook alleen maar langzamer van :p
Idd hou dat ouwe ding van Lex niet eens bij :D.
Dat ouwe ding heeft ook een open filter en zelfs de kat er weer onder.

Die ga ik gauw weer terug wisselen, loopt ie nog harder weg.

Wilow wat is het kenteken van jouw 16v?
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Bientje
Contacteer:

Ik moet toch nog even zeggen dat ik het erg geslaagd vond... Ik had van te voren geen idee wat ik moest verwachten, maar heb me er best vermaakt :D heb zelf ook nog wat foto'tjes gemaakt, maar ja, met foon, dus erg onduidelijk, zit nog te twijfelen of ik ze moet posten... De catering was overigens ook top!
NielsT

Haas schreef:als t een belg was wel...
als t dat niet was, zal t hugo wel zijn geweest:)
Dan zal het Hugo wel geweest zijn, want had NL-kenteken, mooie wagen man, echt lekker dat geluid!
willow

Robert-Jan schreef:

huh ik zie het verband niet....???? en veel sneller was die niet sjaakie
willow

ik heb geen open filter. ik heb een boxed filter van k&n :)

en dus blijkbaar kan ik hem wel bijhouden met andere uitlaat en die filter

pasgeleden gesport tegen een jongen met een 5 gtt, binnen 6.5 seconden van 0 tot 100

die gast stond er van te kijken dat ie maar 2 autolengtes voorsprong had
Riël
Über-Spammer

wie bijhouden? Toch niet die alpine I presume?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
willow

nee neem aan van niet.. hij heeft die turbodruk zo achterlijk hoog staan dat ie dr (vind ik) bizar veel pk's uit dat 1.6 blokje haalt

ik had het over een witte 5gtt van een jongen uit zoetermeer...
Riël
Über-Spammer

Och ja, de sky is the limit zullen we maar zeggen :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

willow schreef:ik heb geen open filter. ik heb een boxed filter van k&n :)

en dus blijkbaar kan ik hem wel bijhouden met andere uitlaat en die filter

pasgeleden gesport tegen een jongen met een 5 gtt, binnen 6.5 seconden van 0 tot 100

die gast stond er van te kijken dat ie maar 2 autolengtes voorsprong had
Nou dan wil ik graag weten wat de specs zijn van die GT .......binnen 6,5 sec naar de 100 das namelijk niet misselijk (Y)
Plaats reactie