Remco T. schreef:Die Ka was goed gelukt vond ik zeker voor wat die meid wilde...
De hyundai... tja.. "beetje overdone".. interieur vond ik wel erg mooi ervan.
Wel mooi verhaal over de "spoiler" op de motorkap.. dat vermeerd je downforce en dan kan je sneller
Robert-Jan schreef:Lekker origineel onder iedere auto van de grote beurt zitten AEZ wielen en er zit een pioneer install in en Tepper smek zooi opgeplakt
Komt omdat het idee is bedacht door Erwin v/d Wal (ex-Tepper) en Remco van Megen (Pioneer). Zijn biede vertegenwoordiger geweest in het zelfde rayon en kwamen zo samen op het concept
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
PARIJS - Voor de tiende avond op rij is het tot ongeregeldheden gekomen in Parijse voorsteden met een grotendeels allochtone bevolking. Relschoppers stichtten branden in een crèche en in een basisschool in Grigny. In omliggende gemeentes gingen vroeg op de avond al vijftien auto's in vlammen op.
In verband met de rellen werd in talrijke voorsteden ten noorden van Parijs het busvervoer onderbroken. Vrijdag hadden onruststokers een molotovcocktail in een volle bus gegooid. De oproer volgt op de dood van twee moslimjongeren. Zij zouden op de vlucht voor de politie in een transformatorhuisje zijn geëlektrocuteerd.
De ouders van het duo riepen zaterdag de relschoppers op tot kalmte. Maar zij eisten ook excuses van de Franse staat voor de politie-inzet vorige week bij een moskee, waarbij traangas werd ingezet.
zijn inmiddels al iets van 2000 auto's in de fik gegaan, en kweet niet hoeveel winkels, scholen, etc. brandbommen in volle bussen gooien, gister vrouw in rolstoel overgoten met benzine tuig
Erik Olijnsma schreef:als dit onder discrimeneren valt....dan ben 100% rascist
****voetschrift, ik ben het dus niet he *******
jaa ik ook niet maar sorry dat ik het zeg het zijn weer die rellende marrokanen en overige zogenaamde moslims
van mij mogen ze ze allemaal verzuipen in de benzine
Luco/Alpine-racer schreef:jaa ik ook niet maar sorry dat ik het zeg het zijn weer die rellende marrokanen en overige zogenaamde moslims
Luco/Alpine-racer schreef:jaa ik ook niet maar sorry dat ik het zeg het zijn weer die rellende marrokanen en overige zogenaamde moslims
PARIJS - Voor de tiende avond op rij is het tot ongeregeldheden gekomen in Parijse voorsteden met een grotendeels allochtone bevolking. Relschoppers stichtten branden in een crèche en in een basisschool in Grigny. In omliggende gemeentes gingen vroeg op de avond al vijftien auto's in vlammen op.
In verband met de rellen werd in talrijke voorsteden ten noorden van Parijs het busvervoer onderbroken. Vrijdag hadden onruststokers een molotovcocktail in een volle bus gegooid. De oproer volgt op de dood van twee moslimjongeren. Zij zouden op de vlucht voor de politie in een transformatorhuisje zijn geëlektrocuteerd.
De ouders van het duo riepen zaterdag de relschoppers op tot kalmte. Maar zij eisten ook excuses van de Franse staat voor de politie-inzet vorige week bij een moskee, waarbij traangas werd ingezet.
zijn inmiddels al iets van 2000 auto's in de fik gegaan, en kweet niet hoeveel winkels, scholen, etc. brandbommen in volle bussen gooien, gister vrouw in rolstoel overgoten met benzine tuig
Allemaal afschieten die teringlijers.
En dat allemaal omdat er 2 van die kut crimineeltjes zo stom waren om een transformatorhuisje in te vluchten.
Ik wens dat soort kutfiguren alleen de dood toe en dat meen ik echt!
Allemaal afschieten die teringlijers.
En dat allemaal omdat er 2 van die k#t crimineeltjes zo stom waren om een transformatorhuisje in te vluchten.
Ik wens dat soort kutfiguren alleen de dood toe en dat meen ik echt!
had dat wel willen zien twee van die idioten die in zon huisje kruipen en daar de politie uit zitten te lachen, en dan ineens ^%$^(&(*&^(&^^^(^&($&^&^%^&((%(^%(&^%&^(&^)_(__(&* en het gelach verstomde en er bleven twee verkoolde hoopjes over.
eigen schuld.
Bij rellen in Frankrijk zijn in de nacht van zaterdag op zondag 1300 auto's in vlammen opgegaan, waarvan ruim 550 in de regio Parijs. Naast auto's vielen ook weer openbare gebouwen ten prooi aan de vlammen, waaronder twee scholen bij Parijs en winkel- en bedrijfsruimtes.
hier kunnen wij ons geen eens een voorstelling van maken