Gaat een beetje offtopic, maar nee hoezo?
Ik leg 'm meestal gewoon op de Centrale Verwarming, in het midden van de radiateur dus.
Een Pingi kan echter na volledige verzadiging na 3 - 8 minuten in de magnetron op 600 Watt weer volledig als nieuw worden ingezet (en gaat vrijwel eindeloos mee).
Hij kan echt in de magnetron, volgens de site en de gebruiksaanwijzing, heb ik ook wel eens gedaan maar vind het een beetje zonde van de extra te gebruiken stroom, paar uurtjes op de kachel werkt voor mij prima, heb dat ding vooral preventief in de auto liggen, om vocht gewoon weg te houden dus.
En ja, op erg regenachtige dagen heb ik nog steeds wel eens vocht in de auto, dat hou je toch wel. Daar kan ik dan op dat moment direct maatregelen op nemen, met een sponsje of een schoonmaakdoekje.
Maar verder werkt het prima, ik gooi 'm altijd in een hoek op de hoedeplank en daar ligt ie me niet in de weg.
Vooral in de zomer vergeet ik het raam aan de bijrijderszijde wel eens 's nachts dicht te doen, dan heb je ook zo beslagen ramen te pakken
Eerder wel eens van die mini vochtvreet bakjes gehad maar dan rolde dat in een bocht weer om en lag al het net opgenomen water weer op m'n bekleding, samen met het werkzame ingredient wat een beetje een kleverig smeerboeltje maakte