RTC's toertocht zuid-limburg

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Marcel B.

Chris schreef:Die Limbo's hebben alleen nog nooit gehoord van een bepaalde soort tuning.. In de Randstad beter bekend als C-Tuning...:D

Ollie, zitten je stikkers en platen er al op??
Doe die van Patrick gelijk ook ff! :D
Ja echt geweldige nummerplaten mike! :)
Don't walk the grass... smoke it
Marcel B.

Michel S. schreef:Okee mensen. Uploading some stuff right now. Nog even geduld. Ik zal deze post aanpassen zodra iets online staat.

ITS MOVIE TIME
KLIK MIJ
Whee, werkt niet hier!

iemand meer problemen???
Michel S.
Contacteer:

ITS ALIVE!!!!!!
Laatst gewijzigd door Michel S. op ma 15 sep 2003 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Riël
Über-Spammer

hehe. Size=29 is 't grootste wat kan :D onzinnig, maar was benieuwd waarom 't niet werkte.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Anonymous

Hallo jongens, vet complimentje voor de mooie foto's en filmpjes... (F) Arme terrasgangers in Valkenburg.... :wink: Ga zo door.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Laatst gewijzigd door Joost (DoubleYou) op ma 15 sep 2003 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel B.

Watvoor codec gebruik je?

hier zegt ie classfactory cannot supply requested class.

java??? :)
Michel S.
Contacteer:

Joost (DoubleYou) schreef:Lycos houdt niet van remote linking, vandaar dat die het niet doet. Ga naar http://members.lycos.nl/gtt1980/toertocht/ en je kan ze vanaf daar downen. 't zijn er nu 3 zo te zien :)
Nee Riel heeft mij gewezen op het probleem. als size had hij 1.728.456
het bestand wat ik heb is 1.728.512. Dus de laaste bytes waren gewoon weg. Nog 2 keer geprobeerd met andere bestanden, maar wilde niet baten. Dus heb ik het op een @home server geknikkerd. hoop wel dat die een beetje snel is. normaal wel.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Michel S.
Contacteer:

Marcel B. schreef:Watvoor codec gebruik je?

hier zegt ie classfactory cannot supply requested class.

java??? :)
Divx 4 codec.

Heb Ace mega codec pack erop staan. En kan het op beide pc's gewoon afspelen hiero. Als er problemen zijn, even melden. Zet ik ze om in een codec wat gewenst is.
Laatst gewijzigd door Michel S. op ma 15 sep 2003 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick

Hejjj manne,mooie foto's zeg,ja ik had helaas andere dingen op het programma dus kon er niet bij zijn helaas.
Ik zie dat het een mooie tocht is geweest en zeer geslaagd was in vele opzichten.
Natuurlijk is dat fijn voor diegenen die het georganiseerd hebben,maar zeker ook voor hun die deze toer hebben gereden.
Tja,weer het achteraf gelul natuurlijk,had ik er maar bij geweest :)
Maar goed,ik ben blij dat het goed is verlopen en dat iedereen het naar zijn(haar)zin heeft gehad.
Ik hoop dat de T.N.M mers nog de plannen hebben om de toer nog es te doen op een zonnige najaarsdag,dan wil ik zeker es genieten van het gemak en de mooie omgeving op toersnelheid.
Ja ik woon wel in het zuiden,maar veel heb ik er niet van gezien daar ik danig gebruik maak van het kunnen van mijn auto,.........topspeed hahahhaa.

Even zonder dollen,vind het jammer dat het voor mij zo heeft moeten lopen,ik had wat pech met mijn auto en ik kon gewoon niet mee,helaas pindakaas.
Een (Y) voor de organisatie en ik hoop dat dit idd herhaald wordt,de volgende toertocht zal ik zeker van de partij zijn.

Foto's zijn mooi,leuke teksten alleen die aaaaarsch van een of andere hollander op mijn scherm vond ik wat minder :lol:

Mensen,keep on going

See ya,Pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

Dat was nog ene van ons ook nog die aaaarsch :D
Patrick

Riël schreef:Dat was nog ene van ons ook nog die aaaarsch :D

ieeeeeeeeeeeeeeeee,ik wil niet weten van wie :-*
voske

ziet er allemaal leuk uit die foto's en de filmpjes michel wanneer zijn de dvd's of de video's beschikbaar doe mij maar van ze allemaal 1 kan ik tenminste de tourtocht in kleur zien... en ik deed het met plezier :D. nu maar hopen dat alle beelden een beetje normaal zijn.. suc6 met de rest van de film te monteren(is jammer trouwens michel dat we niet gefilmp hebben hoe jij tussendoor ging waren ook spectaculairen beelden geweest hehe >-) )
Laatst gewijzigd door voske op ma 15 sep 2003 22:58, 5 keer totaal gewijzigd.
Patrick L.

Ollie schreef:Wat Patrick bedoelt is dat we eigenlijk best wel trots zijn op ons zelf :lol: :p
Die Limbo's toch...
:lol: valt wel mee toch, Limbo`s blijven altijd bescheiden... :lol:

Oh ja stickers, tja, mischien een keer een klein RTC stickertje, maar die zijn schijnbaar niet leverbaar :wink:
Michel S.
Contacteer:

Okee.

update. Ik heb de filmpjes opnieuw gecodeerd in divx 5.05
Dit omdat sommige mensen er problemen mee hadden. Of ja niet de mensen, maar Mediaplayer 9(grootste meuk ooit naar mijn bescheiden mening). Maar ze zijn dus opnieuw gecodeerd en ze werken nu ook op MP9.

Daarbij zijn ze toch verhuist naar de lycos server. Deze heeft een snellere verbinding. 130KB/s is al gehaald. Filmpjes zijn ongeveer 1.5 MB per stuk

greetz
Patrick

ik zie niks als die waterval sjit,mis ik iets op mijn pc ofzo,ik wil die filmjes ook zien.
Ben

lycos gaat hier met 890kbps :p :beer: :smoke:
Michel S.
Contacteer:

patrick 21TURBO schreef:ik zie niks als die waterval sjit,mis ik iets op mijn pc ofzo,ik wil die filmjes ook zien.
Dan heb je de codecs niet geinstalleerd.

deze kun je eventueel instaleren:

http://download.divx.com/divx/DivXPro51GAINBundle.exe
Rick D.

Had oom agent intresse in de GTT?

[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/114-1462_IMG.JPG[/img]
Michel S.
Contacteer:

Er staat weer een nieuw filmpje bij.

hier is de link nog eens

Groep 1&3 komen langs op de rijksweg

enjoy
Jasper16v

aaaaaaah de filmpjes kraken hier als de nete...ligt zeker aan mij ?
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Michel S. schreef:Er staat weer een nieuw filmpje bij.

hier is de link nog eens

Groep 1&3 komen langs op de rijksweg

enjoy
Hey, waarschijnlijk is er een coderingsfout, bij mij stopt het filmpje met afspelen bij 12 seconden, geluid gaat wel door.

Ik vind mijn auto wel een beetje weinig sound hebben als ik voorbij kom rijden... Was bij het passgrp1 filmpje wel beter! Zeker geen gas gegeven daar :)
Jasper16v schreef:aaaaaaah de filmpjes kraken hier als de nete...ligt zeker aan mij ?
Misschien een audio-codec probleem? Anders, zitten je boxen goed aangesloten? ;)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Bij mij speelt ie m wel helemaal af...en het geluid vindt ik ook nog wel meevallen eigenlijk...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Patrick L.

na installatie van het linkje naar de codec software werkt het bij mij perfect, de filmpjes zijn top, chapeau! (Y) :)
Riël
Über-Spammer

Divx codecs van http://www.divx.com installeren, opgelost.
Marcel B.

Gister deed ie et ook al bij mij, waren alleen die eerste filmpjes op geocities die raar deden, ze zijn echt gaaf!!! :)

dat gebrul van alles wagens... woah!
Ollie

Filmpjes zijn gaaaaaaaf :p Kan niet wachten op de full length movie ! (donderdag misschien, Michel??).
Dat brullend geluid van de auto's is lekker. Je hoort niet zo vaak het geluid dat je eigen auto maakt van buitenaf. Lachuh man!

@ Joost...Oliver is met 'enkele l' en Ollie is met een 'e' op het einde. :wink:
Michel S.
Contacteer:

Ollie schreef:Filmpjes zijn gaaaaaaaf :p Kan niet wachten op de full length movie ! (donderdag misschien, Michel??).
Dat brullend geluid van de auto's is lekker. Je hoort niet zo vaak het geluid dat je eigen auto maakt van buitenaf. Lachuh man!

@ Joost...Oliver is met 'enkele l' en Ollie is met een 'e' op het einde. :wink:
Donderdag zal me niet lukken. Heb wel al alles gedigitaliseerd (8GB verder :P) en nu is het dus aan mij de taak om het mooi in elkaar te zetten met geluiden, muziek, effecten, fotos menus enz enz.
Dus ik vrees dat me dat niet gaat lukken voor donderdag.
Moet ook nog alle fotos verzamelen om dat er ook bij te voegen.

En uiteraard 3 goede foto's van de organisatie.

Dus heb nog wel wat plannen.

Maar ding wordt dus uitgebracht op 3 manieren dvd, divx + fotocd en VHS tape.

Kosten... Geen idee.
Schat dat de dvd 5 euro zal kosten met hoesje en verzendkosten
Div-x + foto cd moet ook wel lukken voor dat bedrag.
En de videoband. Geen idee. Koop al zeker een jaar geen videobanden meer. Maar denk dat de prijs zo rond de 6 euro zal liggen met hoes en verzenden

Straks ga ik nog wat action shots ervanaf plukken. Die pleur ik dan ook meteen online.

greetz
Riël
Über-Spammer

Sjieksjiek die aftermarket :) Dat hebben we nog nooit gehad!
Ollie

Ja, dit is super. En wetende dat Michel dat in elkaar gaat zetten....dan wordt het helemaal super!
Ik weet wel zeker dat iedere deelnemer een dvd, cd of videootje hiervan wil hebben. Al is het om de mensen die niet geweest zijn jaloers te maken! :p :wink:

@ Michel...YOU THE MAN :worship:
Robert Turbo

Mooie filmpjes (Y)

Ook mooi geluid :p
Renault 5 GT Turbo "EVO"
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Zijn die DVD's en DivX ook voor mensen die niet meegeweest zijn op de toertocht ?? En ook voor niet RTC members ?? Ik heb namelijk ZEEEER grote interesse in zo'n compilatie... :worship:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Marcel B.

MartijnG schreef:Zijn die DVD's en DivX ook voor mensen die niet meegeweest zijn op de toertocht ?? En ook voor niet RTC members ?? Ik heb namelijk ZEEEER grote interesse in zo'n compilatie... :worship:
In ieder geval achteraan aansluiten! :p
Ollie

Dit ruikt naar woekerwinsten maken voor Michel en lange lijsten met wachtenden! :wink: :lol:

Grappig dat zelfs mensen die niet meegeweest zijn interesse in het beeldmateriaal hebben. Denk dat Michel en Danny ook maar aan de slag moeten met de voorbereiding voor een videoverslag van de eindejaarsmeeting :p
edwinvr
Contacteer:

die filmpies zijn zeker de moeite waard!

en ik wist dat die RS van Ron mooi klonk, maar vanaf buiten klinktie toch nog net iets mooier :worship: :smoke:
Plaats reactie