Hejjj manne,mooie foto's zeg,ja ik had helaas andere dingen op het programma dus kon er niet bij zijn helaas.
Ik zie dat het een mooie tocht is geweest en zeer geslaagd was in vele opzichten.
Natuurlijk is dat fijn voor diegenen die het georganiseerd hebben,maar zeker ook voor hun die deze toer hebben gereden.
Tja,weer het achteraf gelul natuurlijk,had ik er maar bij geweest
Maar goed,ik ben blij dat het goed is verlopen en dat iedereen het naar zijn(haar)zin heeft gehad.
Ik hoop dat de T.N.M mers nog de plannen hebben om de toer nog es te doen op een zonnige najaarsdag,dan wil ik zeker es genieten van het gemak en de mooie omgeving op toersnelheid.
Ja ik woon wel in het zuiden,maar veel heb ik er niet van gezien daar ik danig gebruik maak van het kunnen van mijn auto,.........topspeed hahahhaa.
Even zonder dollen,vind het jammer dat het voor mij zo heeft moeten lopen,ik had wat pech met mijn auto en ik kon gewoon niet mee,helaas pindakaas.
Een

voor de organisatie en ik hoop dat dit idd herhaald wordt,de volgende toertocht zal ik zeker van de partij zijn.
Foto's zijn mooi,leuke teksten alleen die aaaaarsch van een of andere hollander op mijn scherm vond ik wat minder
Mensen,keep on going
See ya,Pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87