Ik had mijn auto bij mijn werk neergezet op het parkeerterrein. Niet op mijn gebruikelijke plaats, maar naast een paar betonnen paaltjes, het was erg druk en om geen deuken in mijn deuren te krijgen van andermans autodeuren, zette ik m best dichtbij de paaltjes aan de bijrijderskant.
Na sluitingstijd moeten we de auto's van het parkeerterrein afhalen, dit wordt dan afgesloten. Dus ik stap in mijn auto om hem te verplaatsen, zie ik dat iemand een Passat recht achter mijn auto had staan en nogal buiten het vak. Toen ik aanreed zat ik vooral op die passat te letten en wat denk je...in alle haast die ik toch al had omdat het kei druk was op werk, draai ik uit, vol met mijn rechtervoorwiel in zo'n betonnen paal...

Ik voelde de auto flink stuiteren, maar ja, beton geeft niet mee jammergenoeg. Even gekeken, maar kon behalve krassen op mijn bumper zo snel nix ontdekken. Heb mijn auto toen verder gereden en toen ik m van het parkeerterrein afreed, merkte ik dat de auto heel licht stuurde en mijn stuur scheef stond, ong 3/4 slag. Aangekomen bij de achteringang van mijn werk onder de grote bouwlamp gekeken en mijn hele voorwiel staat scheef. Mijn bumper zit vol krassen en is deels afgebroken en er zit een klein (gelukkig) krasje op mijn rechtervoorscherm.
Vriend van me heeft me net naar huis gesleept (me ouders zijn immers op vakantie) nadat ik even goed naar de auto had gekeken of het wel kon. Het slepen ging goed, geen rare dingen/geluiden, behalve het scheve stuur dus...
Morgenvroeg ga ik er onder liggen om te kijken wat de schade is. Mijn stuurhuis/stuurstang zal wel kapot/krom zijn (het kraakte een btje toen ik de paal raakte maar weet niet of die was van de bumper of het stuur...ik meen het stuur

Ooooow...hoe kwaad kun je op jezelf zijn...

Zal proberen wat pix te fixen, kunnen jullie ook je oordeel vellen, want ik wil dit zelf maken, als de garage het moet doen, is het afgelopen met de clio...