De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Vandaag gespot bij station Arnhem Presikhaaf op de weg naar de HTS-A:

De zwarte Renault Clio 1.4 van Haas
Ik hoorde eerst het vette uitlaatgeluid en toen ik omkeek zag ik het zwarte monster met de witte RTC stickers :)

Ik zat op het station op de trein naar school te wachten :@
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
laguna2
Contacteer:

Vanmiddag om 18.10 op de A12, grijze Clio V6, RTC stickers. (Maar wel bellen zonder carkit :wink: )
Bambi

Vanmiddag rond 17.30 uur op de A 15 afrit Gorinchem-Oost/Arkel etc.

Knalrode Clio 1.8 16V mét RTC-stickers. Hij zat al achter me bij Leerdam en kwam mij voorbij op de snelweg, zwaaide even en ging bij verkeerslichten in Gorinchem-Oost richting Dalem.
~thijs~
Contacteer:

laguna2 schreef:Vanmiddag om 18.10 op de A12, grijze Clio V6, RTC stickers. (Maar wel bellen zonder carkit :wink: )
Maus???
Alleycat
Contacteer:

Paskie schreef:vanmiddag gespot: Alleycat in zn 5 Baccara cruisin' on da Huissensestraat te Arnhem :wink: 8) :smoke:
Vanmiddag gespot, een vrolijk iemand in een witte 16v met zn duim omhoog op de huissensestraat in arnhem! :lol:
RonaldClio16v
Contacteer:

Bambi schreef:Vanmiddag rond 17.30 uur op de A 15 afrit Gorinchem-Oost/Arkel etc.

Knalrode Clio 1.8 16V mét RTC-stickers. Hij zat al achter me bij Leerdam en kwam mij voorbij op de snelweg, zwaaide even en ging bij verkeerslichten in Gorinchem-Oost richting Dalem.
He dat was ik man. Ben ik ook eindelijk een X gespot. Leuk uitlaatje trouwens Bambi.
AT YOUR SERVICE
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Vandaag gezien in Appingedam:

- Renault Megane Coupe
- Kleur: rood
- Tuning: spoiler

- Renault Clio 16V
- Kleur: zwart
- Tuning: origineel op de velgen na
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

vanmorgen rond 8:00

Rode megane coupe met achterspoiler en andere uitlaat. Reed me voorbij op de zuiderparkweg (kenteken met een R beginnend, rest niet gezien)

Gele megane coupe met andere velgen, draaide vanaf de dorpsweg de oldegaarde op :)
Goof

Voor het stoplicht bij kruising Mercuriusweg/Binckhorstlaan voor de Mac, een standaard zwarte phase 1, geen striping meer. Zag er niet geweldig meer uit, kenteken hr-th-nogiets.
Robert Turbo

Vanmorgen op de Gerrismaschool in Drachten een Clio16V

Kenteken: PN-XS-??

Zat een jonge meid in.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
lisa

volgens mij vanmorgen tino op de afrit brienenoordbrug rotjeknor.. gele megane coupe met lm velgen... rond 8:15?
lenny_R

gistermiddag, om een uurtje of 12, een rode clio 16 v gespot tussen oosterwolde en veenhuizen (friesland/drenthe) , het was een importje. hij zag er verder helemaal standaard uit. ze zaten er met z'n drieen in. met een blond meissie ernaast.
kenteken was iets van ts-??-??
iemand van hier misschien????
Maus

laguna2 schreef:Vanmiddag om 18.10 op de A12, grijze Clio V6, RTC stickers. (Maar wel bellen zonder carkit :wink: )
Kan wel kloppen..... :)
Calle

Gespot: Clio Williams met kenteken 62-HH-RT (laatste 2 letters weet ik niet zeker), stond op een hoek van de Parklaan in Einhoven stil om te telefonen. Pluspunt voor het stoppen = niet rijden en bellen, minpunt voor de plek waar.

Er zat wel iets van een club sticker op, maar echt goed heb ik het niet kunnen zien vanf mijn fiets.
Bennie

Net in Valkenswaard een Clio Williams, wij duimpjes omhoog, erna nog ff gebuurt over onze auto's... Wel lachen :)
Arjen

Gespot in de buurt van Gramsbergen:

Safrane Biturbo (een echte)........is ie nog te koop ook. FF centjes tellen,hum, :@
Menno

zou toch wel eens van een RTC'er kunnen zijn.

quanta costa?
rev it like a rental
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zojuist gespot omstreeks 19:29:
- Lokatie: N11, Steekterweg, Bodegraven-Zwammerdam.
- Model: R1916V phase1 Chamade.
- Kenteken: HH-SP-01
- Kleur: Blauw metallic.
- Staat: Netjes.
- Bijzonderheden: Geheel origineel.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

vandaag een Opel corsa met een grijs clio williams sticker op de delta ruit (Y) hij is waarschijnlijk aan het sparen :lol:
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ook vandaag vanaf de garage terug gespot op de Oldenzaalsestraat om ongeveer 1700-1730 uur: twee verlaagde witte R5's met sideskirts, kon geen turboplaatje of RTC kenmerken zien.
De eerste zag ik toen ik Enschede binnen reed, die ging daar naar rechts, de tweede zag ik bij de stoplichten bij de singel. Zag niet zoveel, er zat en zaten auto's voor me. Leken veel op elkaar, maar waren toch 2 andere auto's.

Heb trouwens al blazend bij Oldenzaal-zuid bij de stoplichten 2 Golf-tuners ingehaald. Keken best wel vaag :D 't was te druk en de stoplichten bleven op groen, dus 't was geen sprintje geworden, helaas.
Panoramix

Arjen schreef:Gespot in de buurt van Gramsbergen:

Safrane Biturbo (een echte)........is ie nog te koop ook. FF centjes tellen,hum, :@
Totdat je onderdelen nodig hebt, dan kan je lachen. Daarom hebben wij er ook geen gekocht.

Trouwens nog een clio williams in Elst gezien, nummertje 1033 volgens het plaatje
catrinus

Vanmiddag gespot in Appingedam:

- Renault 19 16V Sedan, phase 2
- Kleur: blue sport
- Staat: netjes
- Tuning: origineel
There will be plenty of time to rest when your dead
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

catrinus schreef:Vanmiddag gespot in Appingedam:

- Renault 19 16V Sedan, phase 2
- Kleur: blue sport
- Staat: netjes
- Tuning: origineel
Whoeps! Stond nog ingelogd onder catrinus z'n naam. Deze heb ik dus gespot.
-Ray-
Contacteer:

vanavond ergens in heemstede vlakbij de narcissenlaan, een witte 5 GTT fase 1, kenteken vergeten, wel stikker onder de ruitenwisser gedaan.

wat opviel waren de "rare" stickers op de deuren, gewoon niet fase 1 met de letters GT Turbo Intercooler erop... vreemd!
Immer wieder die verdammte Holländer
Alleycat
Contacteer:

Vandaag gespot op de parkeerplaats bij de makro in duiven:
Donkergroene 19 16v
Beetje verlaagd,
standaard velgen ( schoepjes geloof ik )
Dikke uitlaat.
Kenteken onthou ik toch nooit....
Wel ff een stickertje onder de ruit gestopt. (Y)
Ivo
Über-Spammer

Vanmiddag op het industrieterrein in Bodegraven:

Clio 1.8 16V
Blauw met.
Verlaagd, sportpijp, en speedline goud (ex. Tjabel..)
Best een wijs ding om te zien, die jongen woont ergens in Boskoop, en had de auto gekocht in Spaanse polder...
iwi

Donleben schreef:
iwi schreef:Vanmorgen rond 07:30 een Clio Williams op de Hoeverweg (tussen Alkmaar en Egmond) in de richting van Egmond.

Niet heel veel kunnen zien omdat ik de andere kant aan het rijden was :)
Kom je dan uit Egmond?
Yep
iwi

Donleben schreef:
iwi schreef:Vanmiddag rond 12 uur: een blauwe Clio (Williams?) met goude RTC stickers op de zijramen.

Volgens mij was het op de A9. We hebben even gegroet :)
Ja, dat was ik! Ik was onderweg naar de Williams-meeting in Bodegraven! Ik dacht dat je er ook wel heen ging, maar niet dus. Je zwarte lak van je 19 glimde nog wel mooi zeg!
Ik had 'm net gewassen :D

Ik was opweg naar de finish van een historisch rally in Scheveningen. Op de terugweg gezellig in 8 kilometer file gestaan :@
lenny_R

gisteravond om een uurtje of 20:00
op de weg van de afsluitdijk naar den-helder.
Een willie blauwe clio 16v
hij had grote (16)?? velgen.
en een grote achterspoiler, het was een soort van auto style spoiler, althans geen een van origineel renault.
hij zag er best wijs uit en hij had voor zover ik het kon zien geen rtc stickers oid.

wie o wie?????
Turbo-Peer

Waarschijnlijk weer een bezoeker van deze site rijker. Vanmiddag ben ikzelf in Veghel gespot door een VW GOLF rijder!
Hij reed ff achter me aan richting werk, stapte ie uit en ging m'n auto eens uitgebreid bekijken...

Toen verklaarde die zelf een zwarte GTT te hebben. Ik had haast en kon 'm dus niet vragen waarom ie dan die VW ook in bezit had :wink:, maar heb 'm nog wel ff gewezen op deze site.

Vond het erg jammer dat ik 'm niet langer heb kunnen spreken, dus mocht ie dit lezen: neem dan ff contact op via 't forum, dan praten we nog een keer verder over onze GTT-tjes.
PS. Dan wel de golf thuis laten 8)
Laatst gewijzigd door Turbo-Peer op vr 5 sep 2003 20:19, 3 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Robert Turbo

Vanmiddag in Follega(friesland)

Witte R5 GTT met rode grill.
Kenteken onbekend.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Marcel B.

Vanmiddag in Den Haag rond een uur of 16:15 op de waalsdorperweg, een dame(volgens mij :)) in een witte clio 16v, ik zwaaide nog :)
Don't walk the grass... smoke it
Patrick

gisteren avond rond 18:30 gespot in kerkrade een witte RENAULT 21 TURBO!! zo te zien in goede tot heel goede originele staat,ik heb helaas het kenteken niet kunnen lezen maar ik ben zeer benieuwd van wie dat deze is,wie o wie heeft hier info over?
groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Marc

Gisteren rond 16:00 bij Beneden-Leeuwen:
GTT Ph?
wit
witte 19 16V stalen velgen 15"
luchthapper op motorkap
kenteken: TN-60-?? geloof ik.
bijzonderheden: CRS sticker op zijruit!

Vlak daarna op de N322 ri Nijmegen:
Clio Williams PhII
origineel
kenteken: NT-BT-?? geloof ik.

Cheers
~thijs~
Contacteer:

Net in Haarlem om ongeveer 15.30 uur een zwarte Clio RS voorzien van andere sloffen kenteken 56-HH-??
Gesloten