De zwarte Renault Clio 1.4 van Haas
Ik hoorde eerst het vette uitlaatgeluid en toen ik omkeek zag ik het zwarte monster met de witte RTC stickers

Ik zat op het station op de trein naar school te wachten

Maus???laguna2 schreef:Vanmiddag om 18.10 op de A12, grijze Clio V6, RTC stickers. (Maar wel bellen zonder carkit)
Vanmiddag gespot, een vrolijk iemand in een witte 16v met zn duim omhoog op de huissensestraat in arnhem!Paskie schreef:vanmiddag gespot: Alleycat in zn 5 Baccara cruisin' on da Huissensestraat te Arnhem![]()
![]()
He dat was ik man. Ben ik ook eindelijk een X gespot. Leuk uitlaatje trouwens Bambi.Bambi schreef:Vanmiddag rond 17.30 uur op de A 15 afrit Gorinchem-Oost/Arkel etc.
Knalrode Clio 1.8 16V mét RTC-stickers. Hij zat al achter me bij Leerdam en kwam mij voorbij op de snelweg, zwaaide even en ging bij verkeerslichten in Gorinchem-Oost richting Dalem.
Totdat je onderdelen nodig hebt, dan kan je lachen. Daarom hebben wij er ook geen gekocht.Arjen schreef:Gespot in de buurt van Gramsbergen:
Safrane Biturbo (een echte)........is ie nog te koop ook. FF centjes tellen,hum,
Whoeps! Stond nog ingelogd onder catrinus z'n naam. Deze heb ik dus gespot.catrinus schreef:Vanmiddag gespot in Appingedam:
- Renault 19 16V Sedan, phase 2
- Kleur: blue sport
- Staat: netjes
- Tuning: origineel
YepDonleben schreef:Kom je dan uit Egmond?iwi schreef:Vanmorgen rond 07:30 een Clio Williams op de Hoeverweg (tussen Alkmaar en Egmond) in de richting van Egmond.
Niet heel veel kunnen zien omdat ik de andere kant aan het rijden was
Ik had 'm net gewassenDonleben schreef:Ja, dat was ik! Ik was onderweg naar de Williams-meeting in Bodegraven! Ik dacht dat je er ook wel heen ging, maar niet dus. Je zwarte lak van je 19 glimde nog wel mooi zeg!iwi schreef:Vanmiddag rond 12 uur: een blauwe Clio (Williams?) met goude RTC stickers op de zijramen.
Volgens mij was het op de A9. We hebben even gegroet