Jasper clio 16v schreef:Priyantha schreef:Tsja ik heb eigenlijk gewoon een gruwelijke hekel aan Sjoemel 1 EN 2.
Vooral door de uitstraling van hun.
En de leuke dingen die Sjoemel 1 allemaal heeft geflikt(ik zal ze niet opnoemen, iedereen kent ze van '94,'95,'97 als ik er niet een paar ben vergeten, of uh dit jaar nog).
En Ralf vind zich zelf zoooooo goed....lamaar.
Vind het maar niets.
kijk even naar het verleden, had je ook een hekel aan prost en senna bijvoorbeeld ?
Priyantha schreef:
En ik heb niets tegen het merk Fiat(o.a Ferrari), maar wel tegen de 1e rijder, ik vind bijvoorbeeld Rubinho en Badoer veel "vriendelijker" overkomen, en veel minder "arrogant".
Maar goed, is mijn mening, en de meningen zullen verdeeld zijn.
over het arrogant overkomen, ik vind dat echt wel meevallen en een man als schumacher (M) mag in mijn ogen ook best wel een beetje arrogant zijn, hij is gewoon de beste rijder
maarjah ieder zijn voorkeur

Ik kan niet oordelen over Prost en Senna, tenminste niet goed.
Want toen was ik veels te jong. Maar ik heb wel een aantal races gezien waarbij Prost en Senna reden. En ook de race in Japan waarbij ze elkaar uitschakelde.
Toch kan ik daar nog altijd niet goed over oordelen, we zitten nu in de tijd waar Schumacher(1 van de weinige keren dat ik hem niet anders noem btw) alles op zijn naam schrijft.
Maar deed Senna dat zelfde eigenlijk ook niet ? Deed Prost ook niet het zelfde ? Maar het verschil tussen Sjoemel en Senna/Prost is dat Sjoemel nooit met een concurrent heeft gereden in 1 team.
Maar ik vind dat Sjoemel te vaak de fout in gaat, ik ben bijvoorbeeld nog altijd kwaad op Sjoemel door de actie die hij uithaalde in Australie '94 bij Williams-
Renault rijder Damon Hill. En de o zo leuke actie van Sjoemel op Jerez '97 ook bij een Williams-
Renault rijder en wel Jaques Villeneuve(ben ik fan van btw). Al mislukte de laatse half hij spinde zelf van de baan af, maar de snelheid was eruit bij Villeneuve. Gelukkig haalde Villeneuve het WK toch binnen maar toch.
En neem die gezellige actie van Sjoemel op
Renault rijder Jarno Trulli, begin dit seizoen.
Maar goed, over het persoontje Sjoemel kan ik niet oordelen. Maar wel over het Media-persoontje Sjoemel, en daar komt hij arrogant over. Zet maar een keertje een Villeneuve naast Sjoemel in het zelfde hok, en met de zelfde behandeling, dus zelfde auto. Moet ik nog zien of Sjoemel sneller is.
Maareh ja ieder zijn eigen mening