ik heb een vraagje, ik heb een versterker nodig. k zit nu al een tijd zonder muziek in me auto

groetjes Roy
Martijn G (Turbo) schreef:Rockford Fosgate zijn goeie...
Dit is geen verkooppraat van mij. Als een 5 of zes kanaals versterker geen 2 aparte voedingen heeft dan kan het geluid van de normale boxen minder worden bij een harde bas"noot". Het baskanaal beinvloedt dan de overige kanalen.RoyW schreef:dus een 4 kanaals en een 2 kanaals he. misschien heeft iemand heel toevallig nog een versterkertje in zijn schuurtje liggen??
RoyW schreef:Dus volgens jullie moet ik ook meteen nieuwe boxen kopen. en wat zou volgens jullie een goed merk zijn? ik luister naar hip hop dus veel bass en lekker hard
kabels moeten voldoende dik zijn. met name ook de voeding en de masse, een beetje versterker heb je wel een 20mm kwadraat voor nodig. Verder een goed RCA (signaal-tulp) kabel en voldoende dikke speakerdraden (denk aan 2,5 mm kwadraat en voor de sub eventueel wat dikker).Ollie schreef:Goede kabels...wie kan daar wat over zeggen? En klinkt een gesloten kist anders dan eentje met een "luchtgat" erin? En iemand ervaring over het merk Crunch?