many more faq's to come..
zal het er zeker aan toevoegen. thxMrtn schreef:Mooi hoor![]()
Ik wil graag een tip toevoegen als dat kan;
Sommige ruiten zijn te bol om de folie op aan te kunnen brengen, dan krijg je vouwen en kan de overtollige folie niet weg.
Leg de folie dan met de plakkant naar je toe (naar buiten gericht) op de buitenkant van de ruit. Pak dan nu een heteluchtföhn en blaas op afstand en voorzichtig over de folie. De folie zal nu de vorm van de ruit gedeeltelijk overnemen zodat deze zich makkelijker laat vormen op de ruit.
Vanaf hier ga je weer verder waar jij begint
ik help je toch in ieder geval met de basis kennis al een eind op weg heHooliead schreef:kvind het echt een TOP beschrijving eerlijk gezegt alleen is het nog steeds makkelijker gezet dan gedaan. nu lijkt het of iedere boerenlul het kan maar da val toch echt vies tegen
Mijn vorige Vijfje (helaas verkocht) had dat.Martijn G (Turbo) schreef:Waarom laat niemand zijn ramen coaten ?? Dan kun je de voorste zijruiten ook lekker zwart maken !!
Het zal zeker wel aan de kosten liggen van het coaten ??
Wie gaat er dan ook met een houten balk in zijn auto rijdenHans (-=Sleepie=-) schreef:Mijn vorige Vijfje (helaas verkocht) had dat.Martijn G (Turbo) schreef:Waarom laat niemand zijn ramen coaten ?? Dan kun je de voorste zijruiten ook lekker zwart maken !!
Het zal zeker wel aan de kosten liggen van het coaten ??
Was door de eigenaar voor mij al gedaan.
Maar ook dat heeft weer zn nadelen ... een keer met een houten balkje vervoeren een dikke kras in de coating....en dat krijg je dus ook niet meer netjes dan.
en wie zegt dat je dat met folie niet kan?Martijn G (Turbo) schreef:Waarom laat niemand zijn ramen coaten ?? Dan kun je de voorste zijruiten ook lekker zwart maken !!
Dat heb je nou net niet met coatingHooliead schreef: maar s'avonds is het wel ERG wennen en je zul je ook best af en toe kapot schrikken als je ineens een fietser zonder licht voor je ziet staat die je aan de zijkant niet had gezien.
Is dat zo? verduisteren is toch verduisteren of zie ik dat nou verkeerd? heb je hier s'avonds dan helemaal geen hinder van en zie je er net zo goed doorheen als zonder blindering?bruno @af schreef:Dat heb je nou net niet met coatingHooliead schreef: maar s'avonds is het wel ERG wennen en je zul je ook best af en toe kapot schrikken als je ineens een fietser zonder licht voor je ziet staat die je aan de zijkant niet had gezien.![]()
![]()
keb hiero nog een ruitje liggen.....-Ray- schreef:ehm, ja
nope, door het verwijderen (lees: afrukken) van de raamrubbers kan je de achterruit er zo uithalen.Christian schreef:ja zit de achter ruit niet gelijmt dan ?
Mijn achterramen van de espace zijn allemaal 90% gecoat (10% doorlatend) en zelfs s'nachts durf ik nog achteruit rijden met m'n autoHooliead schreef:Is dat zo? verduisteren is toch verduisteren of zie ik dat nou verkeerd? heb je hier s'avonds dan helemaal geen hinder van en zie je er net zo goed doorheen als zonder blindering?