hoeveel staat de pond?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
rubie

als mijn berekeningen kloppen zou 1 pond 1.5 euro zijn! 8)
Iemand betere of slechtere wisselkoersen?
TURBODJ
Contacteer:

Laat me raden: K-tec?
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Kan wel in de buurt zitten ja. Zit meestal rond de 3,60 GULDEN...de precieze waarde zou ik niet weten, maar is vast wel ergens op te zoeken op het internet.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
rubie

TURBODJ schreef:Laat me raden: K-tec?
8) hoezo? :lol:
TURBODJ
Contacteer:

Kijk ff op startpagina onder geld (meer geld) en dan wisselkoersen
Jeroen Lubking
Contacteer:

Ga maar uit van inc vat prijzen*1.6

in engeland geld een lagere btw,maar er moet hier wel gewoon 19% btw worden betaald.Ook word er voor de wisseling van euro`s naar ponden met het betalen kosten door de bank in rekening gebracht.Dit samen met de wisselende stand van de pond is het makkelijkst de prijzen in pond inc vat*1.6 dan zit je altijd goed.Al mijn prijzen worden ook op deze manier berekend,en zijn dus ook de prijzen die je zondag kan verwachten.Wel geld voor de meeste spullen een 5% korting voor de RTC.Er zal veel te krijgen zijn voor de gtt,ik neem een aantal demonstratie spullen mee.Deze zijn dan gelijk te bestellen/betalen en worden dan binnen 3 weken geleverd.Denk aan bumpers,vleugels,uitlaten,spagettispruitstuk enz.
Verder zal er veel klein spul mee komen uit engeland wat wel gelijk gekocht kan worden.Ook is er het nodige samco silicone aanwezig.Kortom een hoop om de gt mee mooi en snel te maken.
JL-Tuning bredeweg 180 Zevenhuizen
Tel:0629571950
mail: info@jltuning.nl
TURBODJ
Contacteer:

omrekenkoers van de GWK op dit moment;
1 pond=1.48 euro
rubie

TURBODJ schreef:omrekenkoers van de GWK op dit moment;
1 pond=1.48 euro
ik heb gevonden aan 1.455556 :lol:
jeroen.k

Bestel dan gewoon via Jeroen, ken je lekker in euro's betalen! ;)
Tijn
Contacteer:

ja, geloof me, geld overmaken van je NL (post)bank naar een engelse bank is zo lekker nog niet. kan je beter in NL afrekenen dan.
there is no spoon.
jeroen.k

Geld overmaken van/naar een postbank via een "gewone" bank is sowieso niet alles! :p

Maar buitenlandsr betlaing is nu eenmaal lastig en het kost extra, bij Jeroen kun je alles ook in het Nederlands afhandelen, ook weer makkelijker! ;)
Daaf (Davy)

jeroen.k schreef:Geld overmaken van/naar een postbank via een "gewone" bank is sowieso niet alles! :p

Maar buitenlandsr betlaing is nu eenmaal lastig en het kost extra, bij Jeroen kun je alles ook in het Nederlands afhandelen, ook weer makkelijker! ;)
Raar, bij al die tuners kan je gewoon betalen met een credit card....dan kost het je geen overmaakkosten. En krijg je een lage koers...alleen de verzendkosten hè....
jeroen.k

Moet je wel een creditcard hebben! :p maar zou idd het handigst zijn! :) Op bestellen in NL na dan! ;)
Tijn
Contacteer:

ja, en je creditcard reikt (bij mij) ook maar tot een bepaald bedrag... :(
there is no spoon.
Daaf (Davy)

Tijn schreef:ja, en je creditcard reikt (bij mij) ook maar tot een bepaald bedrag... :(

Ja ok, maar hoeveel wil je kopen dan......ik kan tot 3000 euro creditcarten....meeste CC's hebben ook ongever zo'n limiet. Anders gewoon op VISA overstappen :)
Peter @ Malta
Contacteer:

Jeroen Lubking schreef:in engeland geld een lagere btw,maar er moet hier wel gewoon 19% btw worden betaald.
Nee, dit is niet waar. Het zou waar zijn, indien Groot-Britannië geen EU-lidstaat was, maar dan moet je wel weer invoerrechten betalen. Voor EU-lidstaten betaal je de BTW van het land waar je je spullen koopt.

Toen ik mijn Yamaha EX5 synthesiser in Groot-Britannië kocht en ik nog in Nederland woonde, betaalde ik alleen de vrachtkosten van £60 (21+ kilo, lomp grote doos).

Inclusief de bankkosten was alles nog een paar honderd gulden goedkoper voor een splinternieuwe EX5 (in de gelimiteerde zilveren uitvoering) dan precies hetzelfde apparaat tweedehands in Amsterdam...

- Peter
Robert dB.

Tijn schreef:ja, en je creditcard reikt (bij mij) ook maar tot een bepaald bedrag... :(
Bij Visa kan je zelfstandig je limiet bepalen...ik heb voor me eigen veiligheid dit op 1150 euro vastgesteld, maar meer is mogelijk.

Ennuh geld overmaken naar een engelse bank is geen probleem. Hou alleen rekening met ongeveer 5 werkdagen overboektijd (per bank verschillend).
Tijn
Contacteer:

Robert dB. schreef:
Bij Visa kan je zelfstandig je limiet bepalen...ik heb voor me eigen veiligheid dit op 1150 euro vastgesteld, maar meer is mogelijk.

Ennuh geld overmaken naar een engelse bank is geen probleem. Hou alleen rekening met ongeveer 5 werkdagen overboektijd (per bank verschillend).
ja, mijn limiet is ook zoiets ..

geld overmaken van een bank naar een bank is goed te doen. bij de postbank moet je eerst wachten op je internationale overschrijfkaarten (5 werkdagen) en daarna 5 werkdagen op de overschrijving zelf. Als je hier nog een dagje posterijen (voor de overschrijfkaart richting postbank) bij optelt dan ben je al gauw twee weken bezig.

Liever de bank dus.
there is no spoon.
Tijn
Contacteer:

Peter @ Malta schreef:
Jeroen Lubking schreef:in engeland geld een lagere btw,maar er moet hier wel gewoon 19% btw worden betaald.
Nee, dit is niet waar. Het zou waar zijn, indien Groot-Britannië geen EU-lidstaat was, maar dan moet je wel weer invoerrechten betalen. Voor EU-lidstaten betaal je de BTW van het land waar je je spullen koopt.

Toen ik mijn Yamaha EX5 synthesiser in Groot-Britannië kocht en ik nog in Nederland woonde, betaalde ik alleen de vrachtkosten van £60 (21+ kilo, lomp grote doos).

Inclusief de bankkosten was alles nog een paar honderd gulden goedkoper voor een splinternieuwe EX5 (in de gelimiteerde zilveren uitvoering) dan precies hetzelfde apparaat tweedehands in Amsterdam...

- Peter
Dit geld alleen voor particulieren geloof ik. niet voor bedrijven
there is no spoon.
Jeroen Lubking
Contacteer:

Tijn schreef:
Peter @ Malta schreef:

- Peter
Dit geld alleen voor particulieren geloof ik. niet voor bedrijven
Klopt,als bedrijf koopt men in het buitenland belasting vrij.Maar ik moet met verkoop wel gewoon de normale btw bereken.Het scheelt iig altijd want voor BIJNA alle k-tec producten geld een clubkorting van minstens 5%! :D
JL-Tuning bredeweg 180 Zevenhuizen
Tel:0629571950
mail: info@jltuning.nl
RickGT TURBO
Contacteer:

Clubkortingen bij BB en andere bedrijven in de UK worden zonder BTW berekend.

Ik bestel altijd per credit card, en dat gaat perfect.

De conversie rate bereken ik meestal bij http://www.gwk.nl

Shipping bij BB is meestal 15 pond. En bij sommige andere bedrijven (die club korting geven via de RTOC) 5 pond.
Drive it like you stole it
Plaats reactie