straatrace video's :|

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Stefijn

http://www.ncmusic.com/bands/brentwood/13.wmv

not for the faint of heart I think :)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Wat voor een sukkel ben je dan ??!! Eerst motor af laten slaan en dan ook nog de menigte in rijden ??!!! :-*
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
marco

en dat is nou precies waarom iedereen niet mee moet doen aan die domme straatrace's :( ,een ongeluk zit in een klein hoekkie,en dit kan iedereen gebeuren,jammer genoeg worden ook de omstanders niet gespaart :(
stupid shit

greetz marco
Matijs
Contacteer:

Wow, echt the world's biggest loser :evil:
Don't try this at home kids!
Anonymous

marco schreef:en dat is nou precies waarom iedereen niet mee moet doen aan die domme straatrace's :( ,een ongeluk zit in een klein hoekkie,en dit kan iedereen gebeuren,jammer genoeg worden ook de omstanders niet gespaart :(
stupid shit

greetz marco
Dit is nou de reden dat niemand dit meer moet doen........ zoals in engeland en amerika op een speciale baan is safe(r) IIg dit is waarom ik ook vaan niet meer bij evenementen ben. Ben het een beetje zat die stoerdoenerij.......
martin rs

haha wat een mafketel zeg, ongeloofelijk. :-* maart ja wel verdiende loon natuurlijk :)
Anonymous

martin rs schreef:haha wat een mafketel zeg, ongeloofelijk. :-* maart ja wel verdiende loon natuurlijk :)
Verdiende loon voor onschuldige omstanders zeker ?? :evil:
martin rs

nee voor die kerel zelf en die omstanders jah wat kan je erover zeggen onschuldig of ben je medeplichtig als je gaat kijken??? ik hou het toch enigzins op onschuldig maar niet voor de coureur die schade heeft
Anonymous

martin rs schreef:nee voor die kerel zelf en die omstanders jah wat kan je erover zeggen onschuldig of ben je medeplichtig als je gaat kijken??? ik hou het toch enigzins op onschuldig maar niet voor de coureur die schade heeft
Je legt heyt nogal wazig uit...... het is gewoon een sukkel..... ik ben met je eens dat je eigenlijk niet moet gaan kijken maar die mensen vragen er niet om...... misschien wel een beetje door te gaan kijken maar het lijkt me sterk dat iemand gevraagd heeft of hij zo vriendelijk zou willen zijn om op hun in te rijden.

Btw breekt er een aandrijas ofzo ?? gebeurd namelijk heel plots en in hoog toeren...... of schakelt hij nou net over en krijg hij teveel koppel wat hij niet verwacht en niet houden kan ????
Peter @ Malta
Contacteer:

Misschien dat de omstanders onschuldig zijn, maar ze zijn ook totaal door de ratten besnuffeld dat ze een halve meter van een scheurende auto in het donker af gaan staan.

Volgens mij komt er bij racen nog wel wat meer kijken dan alleen het gas diep indrukken en de gemiddelde straatracer komt op mij niet over als iemand die echt weet waar hij mee bezig is.

Dus we hebben hier met een hele verzameling losers te maken, zowel in de auto als ernaast.

- Peter
Anonymous

ik vond het ook een beetje vaag wat er daar gebeurt. (maar iig leuk van Fok! afgehaald)
marco

Matthijs schreef:
Je legt heyt nogal wazig uit...... het is gewoon een sukkel..... ik ben met je eens dat je eigenlijk niet moet gaan kijken maar die mensen vragen er niet om...... misschien wel een beetje door te gaan kijken maar het lijkt me sterk dat iemand gevraagd heeft of hij zo vriendelijk zou willen zijn om op hun in te rijden?[/quote]

aan de enne kant heb je gelijk , en aan de andere kant ook weer niet ff uitleggen,kijk als je gaat kijken naar zo een illegaal gebeuren weet je gewoon dat je gevaar loopt,ik vindt het ook zo idioot hoe kort mensen op die auto's gaan staan,ga dan wat verder weg staan met zijn alle , je ziet evenveel als je er een meter of 5 /10 vanaf staat ,wat heeft het voor een zin om bijna pal naats die auto te staan ,je vraagt er dan toch gewoon om ,nogmaals verry stupid shit allemaal , en gewoon de patser uithangen,eens kijken wat mensen van je vinden als je zoiets gebeurt als in dat filmpie

greetz marco
red_Turbo

niet leuk wat daar gebeurt.

niemand weet zeker hoe dat is afgelopen of wel?
Anonymous

marco schreef:
Matthijs schreef:
Je legt heyt nogal wazig uit...... het is gewoon een sukkel..... ik ben met je eens dat je eigenlijk niet moet gaan kijken maar die mensen vragen er niet om...... misschien wel een beetje door te gaan kijken maar het lijkt me sterk dat iemand gevraagd heeft of hij zo vriendelijk zou willen zijn om op hun in te rijden?
aan de enne kant heb je gelijk , en aan de andere kant ook weer niet ff uitleggen,kijk als je gaat kijken naar zo een illegaal gebeuren weet je gewoon dat je gevaar loopt,ik vindt het ook zo idioot hoe kort mensen op die auto's gaan staan,ga dan wat verder weg staan met zijn alle , je ziet evenveel als je er een meter of 5 /10 vanaf staat ,wat heeft het voor een zin om bijna pal naats die auto te staan ,je vraagt er dan toch gewoon om ,nogmaals verry stupid shit allemaal , en gewoon de patser uithangen,eens kijken wat mensen van je vinden als je zoiets gebeurt als in dat filmpie

greetz marco[/quote]

Ben ik geheel met je eens :)
marco

thx :D
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

:-*
ed_pret

wa een kneus!
Vos

Hier moet je toch gewoon van kotsen! :-*
Clio 16v.....
Riël
Über-Spammer

Lijkt alsof er iets in de fik vliegt van achter, anders heeft ie wel erg veel licht aan de achterkant. Stomstomstom.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Jeroen Lubking
Contacteer:

lompen donder :-*
JL-Tuning bredeweg 180 Zevenhuizen
Tel:0629571950
mail: info@jltuning.nl
Serge1916V

Vosje schreef:Hier moet je toch gewoon van kotsen! :-*

hahahaha :lol: :lol: :lol: :wink:
Emiel5

Hoe dom kan je zijn....
Wat een mafketels.
Dimitri2.0

wat een knurft
Anonymous

wat een ongelovelijke eikel is dat zeg :-*
en wat voor de omstanders betreft; if you can't stand the heat , stay out off the kitchen[ motherfucker :D ]

mastino
-Ray-
Contacteer:

morrieeee..... :evil:
Immer wieder die verdammte Holländer
Rafe
Contacteer:

Kneus meer kan ik er niet over zeggen! :(
Doe mij maar de JBL GTI A6000 Versterker!!
heeft u misschien 10.000 pleuro's voor mij?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

wat een kneus zeg...

de tandjes.
hitman

hoe dom kun je zijn.
zou dat grietje jimmy nog gevonden hebben? :wink:

tom
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Sander101

Tsjongejonge. Maar ja. Aan de andere kant moet je daar ook niet gaan staan natuurlijk. Je weet dat het geen profs zijn dus ja...
Ron RS

Die kan beter gaan fietsen :)
speedline

Matthijs schreef: Btw breekt er een aandrijas ofzo ?? gebeurd namelijk heel plots en in hoog toeren...... of schakelt hij nou net over en krijg hij teveel koppel wat hij niet verwacht en niet houden kan ????
Kom op zeg, als er een aandrijfas breekt heb je geen aandrijfkoppel meer (omdat de gebroken aandrijfas dit allemaal opslokt), is er ook geen aandrijfoverschot, en heeft de auto gewoon richtingstabiliteit.

Hij geeft veel te veel gas waardoor er een aandrijfoverschot is en de achteras niet kan zorgdragen voor richtingstabiliteit van het voertuig. De achteras zoekt onmiddelijk een zijdelings evenwicht op het laagste deel van het wegdek, of gaat afhankelijk van een zijdelingse kracht zijdelings bewegen.

Laat het duidelijk zijn dat hierdoor de achterzijde uitbreekt. Voor de twijfelaars: trek bij hoge snelheid maar eens aan de handrem. Hier blijkt maar weer eens overduidelijk uit waarom fabrikanten allerlei elektronica ontwikkelen die de rijstabiliteit bewaken en zelfs actief beïnvloeden.

Een van de redenen is dat een groot gedeelte van de klantenkring niet vertrouwd kan worden met hoogvermogende snelle auto's. Dit filmpje is daar een prachtig voorbeeld van.

Helaas iig... :(
Laatst gewijzigd door speedline op zo 9 feb 2003 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Stefijn

Bij de nieuwe volvo S60R en V70R krijgt iedere koper een rijvaardigheidscursus :)

Ik kan het weten, want op mijn werk heb ik het drukken van de nieuwe brochures begeleidt die vanaf morgenavond op de beurs liggen 8)
Riël
Über-Spammer

Vliegt die bak nou in de fik dan?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
hitman

rookt wel aardig ja
ziet er op het eerste gezicht zo wel uit
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Plaats reactie