not for the faint of heart I think

Dit is nou de reden dat niemand dit meer moet doen........ zoals in engeland en amerika op een speciale baan is safe(r) IIg dit is waarom ik ook vaan niet meer bij evenementen ben. Ben het een beetje zat die stoerdoenerij.......marco schreef:en dat is nou precies waarom iedereen niet mee moet doen aan die domme straatrace's,een ongeluk zit in een klein hoekkie,en dit kan iedereen gebeuren,jammer genoeg worden ook de omstanders niet gespaart
![]()
stupid shit
greetz marco
Verdiende loon voor onschuldige omstanders zeker ??martin rs schreef:haha wat een mafketel zeg, ongeloofelijk. :-* maart ja wel verdiende loon natuurlijk
Je legt heyt nogal wazig uit...... het is gewoon een sukkel..... ik ben met je eens dat je eigenlijk niet moet gaan kijken maar die mensen vragen er niet om...... misschien wel een beetje door te gaan kijken maar het lijkt me sterk dat iemand gevraagd heeft of hij zo vriendelijk zou willen zijn om op hun in te rijden.martin rs schreef:nee voor die kerel zelf en die omstanders jah wat kan je erover zeggen onschuldig of ben je medeplichtig als je gaat kijken??? ik hou het toch enigzins op onschuldig maar niet voor de coureur die schade heeft
Je legt heyt nogal wazig uit...... het is gewoon een sukkel..... ik ben met je eens dat je eigenlijk niet moet gaan kijken maar die mensen vragen er niet om...... misschien wel een beetje door te gaan kijken maar het lijkt me sterk dat iemand gevraagd heeft of hij zo vriendelijk zou willen zijn om op hun in te rijden?[/quote]Matthijs schreef:
aan de enne kant heb je gelijk , en aan de andere kant ook weer niet ff uitleggen,kijk als je gaat kijken naar zo een illegaal gebeuren weet je gewoon dat je gevaar loopt,ik vindt het ook zo idioot hoe kort mensen op die auto's gaan staan,ga dan wat verder weg staan met zijn alle , je ziet evenveel als je er een meter of 5 /10 vanaf staat ,wat heeft het voor een zin om bijna pal naats die auto te staan ,je vraagt er dan toch gewoon om ,nogmaals verry stupid shit allemaal , en gewoon de patser uithangen,eens kijken wat mensen van je vinden als je zoiets gebeurt als in dat filmpiemarco schreef:Je legt heyt nogal wazig uit...... het is gewoon een sukkel..... ik ben met je eens dat je eigenlijk niet moet gaan kijken maar die mensen vragen er niet om...... misschien wel een beetje door te gaan kijken maar het lijkt me sterk dat iemand gevraagd heeft of hij zo vriendelijk zou willen zijn om op hun in te rijden?Matthijs schreef:
Vosje schreef:Hier moet je toch gewoon van kotsen! :-*
Kom op zeg, als er een aandrijfas breekt heb je geen aandrijfkoppel meer (omdat de gebroken aandrijfas dit allemaal opslokt), is er ook geen aandrijfoverschot, en heeft de auto gewoon richtingstabiliteit.Matthijs schreef: Btw breekt er een aandrijas ofzo ?? gebeurd namelijk heel plots en in hoog toeren...... of schakelt hij nou net over en krijg hij teveel koppel wat hij niet verwacht en niet houden kan ????