ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Dirk (CRX)

Geen idee, moet je even bij Totalcarconcept.nl kijken en dan bij de CRX van Frank (helaas wel gestolen (ZAL JE GEBEUREN :( :( ). maar dat is echt gemeten.. Ding zat echt grof geld in..

Er is ook nog een Civic Coupe met een Jackson Racing SuperCharger op hetzelfde blok en waterinjectie.. die zit rond de 480pk.. ding zal alleen niet lang heel blijven :)
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
turboman
Contacteer:

VeeWee TDi phase 3 of 4 (geen idee), wilde ff spelen op de weg van Julianaplein ri Hoogkerk, zat te drukken, liet 'm er maar langs (twas druk), en reed met gemak achter 'm aan, ik ff DRUKKEN :lol: Vond het toen niet meer lollig! Loser

Tevens 3 dompies in een rode Renault Station Megane (oude model), ff drukken...... ik hun ff drukken.. keken wat beduusd..... tsja... als je wilt spelen, moet je ook tegen je verlies kunnen... :D
jj

Ik druk altijd op de WC :lol:
Mrtn
Car: R5GTT

ik meestal ook :lol: :lol:
Mrtn = Maarten
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Nee, dat moetje ophouden totdat je in de auto zit. Dan moet je pas gaan drukken !! :lol:
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
hitman

Dirk (CRX) schreef: Er is ook nog een Civic Coupe met een Jackson Racing SuperCharger op hetzelfde blok en waterinjectie.. die zit rond de 480pk.. ding zal alleen niet lang heel blijven :)
is dat een groene met achterwiel aandrijving?
heb ik namelijk bij de japanse autodag gezien en dat was niet normaal meer 8) 8)

tom
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
EgidClioGrey
Contacteer:

vanmiddag reed ik in maastricht naar een stoplicht. En hij was al de hele tijd aan het duwen. Op het einde van de weg komen er 2 rijstroken. Na het stoplicht meteen een bocht naar links, en dan weer over naar 1 rijstrook. Nou hij was wat dom aan het kijken want hij had een AMG!! Koppeling ietswat laten komen en de hand op de handrem. knopje ingedrukt om snel te kunnen reageren. GROEN,en ik was al weg voordat hij van de rem af was. Mijn Clio is niet echt zo snel, maar met een goed reactievermogen kom je al een heel eind. Het gaf me gewoon een lekker gevoel hoe hij werd vernederd door een standaard clio 1.8 8V
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Anonymous

EgidClioGrey schreef:vanmiddag reed ik in maastricht naar een stoplicht. En hij was al de hele tijd aan het duwen. Op het einde van de weg komen er 2 rijstroken. Na het stoplicht meteen een bocht naar links, en dan weer over naar 1 rijstrook. Nou hij was wat dom aan het kijken want hij had een AMG!! Koppeling ietswat laten komen en de hand op de handrem. knopje ingedrukt om snel te kunnen reageren. GROEN,en ik was al weg voordat hij van de rem af was. Mijn Clio is niet echt zo snel, maar met een goed reactievermogen kom je al een heel eind. Het gaf me gewoon een lekker gevoel hoe hij werd vernederd door een standaard clio 1.8 8V
wat voor AMG??
Menno

gister weer smakelijk gelachen >-) :
'k stond voor 't stoplicht naast een peugeot 306 1.snot. Hij vond 't erg leuk om fors op te trekken, ok kan ik ook, dus reed ik in ene een stukje voor 'm. Vervolgens ging de weg van 2 naar 1 banen. Dat er ook een stoplicht aankwam had mr 306 niet gezien, of hij dacht dat ik nog wel door oranje zou naaien. Ik vond 't echter toch wel netjes om een fraaie noodstop te maken. Tegen 't blokkeren aan precies op de stopstreep tot stilstand. :D Mr 306 kon kiezen, of achterin m'n auto parkeren (errug slecht voor je no-claim :lol: ) of om me heen, en door rood dwars over de kruizing. Gelukkig deed ie 't laatste.
rev it like a rental
RO 16v

Dirk (CRX) schreef:Geen idee, moet je even bij Totalcarconcept.nl kijken en dan bij de CRX van Frank (helaas wel gestolen (ZAL JE GEBEUREN :( :( ). maar dat is echt gemeten.. Ding zat echt grof geld in..

Er is ook nog een Civic Coupe met een Jackson Racing SuperCharger op hetzelfde blok en waterinjectie.. die zit rond de 480pk.. ding zal alleen niet lang heel blijven :)
Die crx heeft 280 echte pk's heb dat ding zelf gezien.

Op de Civic zit een Greddy drag turbo op en het zijn maar 460 pk's nog genoeg :) en een top van + 280 km/h.
gille
Contacteer:

ik was lekker gezellig aan't toeren op de snelweg,
2jonge snaken in k denk pap's Imprezza,knap uitgebouwd met een kit en 18" OZ op.
ik denk nie dat ze een 21T kenden want die smile van linker naar rechteroor beviel me nie dus ja erachteraan,lekker in de sliptream,tot 245 en dan lekker ff flashen op zij jongens here's com 's daddy.
bleven wel volgen tot 260 en ik topt iets voorbij de 260,ik vermoed een 265, terug laten zakken tot 180 kwamen naast me rijden en de duim op.maar moet zeggen die IMPREZZA was mooi(blauw kleur en dikke kit op)ik vermoed en STI uitbouw,maar ben nie zeker
Riël
Über-Spammer

Die ketel van jou 265 :D ... ok :S
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
gille
Contacteer:

Riël schreef:Die ketel van jou 265 :D ... ok :S
die ketel kun jij alleen maar de achterkant van zien 8) 8) 8) 8) 8) 8)
kevinb
Contacteer:

had vrijdag avond ook zo één achter mij, reed 190 met men mazoetstoof , kwam er een zilvere 21T met zwarte velgen voorbij, over de 200 op de pechstrook!
gille
Contacteer:

kevinb schreef:had vrijdag avond ook zo één achter mij, reed 190 met men mazoetstoof , kwam er een zilvere 21T met zwarte velgen voorbij, over de 200 op de pechstrook!
't was Sinterklaas nacht dus, en ik wou Zwarte piet zijn he daarom die zwarte velgen. 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Mrtn
Car: R5GTT

mazoetstoof?? Verklaar u nader :wink:
Mrtn = Maarten
gille
Contacteer:

Mrtn schreef:mazoetstoof?? Verklaar u nader :wink:
ford(eikes duitse rommel)focus TDVCI(wat een benaming)130 pk
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

echt heerlijk gewoon sta ik bij een stoplicht (met m'n clio S) stopt er een williams naast me het was donker dus kon niet zien hoe de bestuurder er uit zag.
Lights go's green en we gaan echt allebij met hoge toeren weg ik had drie man in mijn auto hij 2 ik kon hem heel effe bij houden en ja logies natuurlijk reed hij me vet er uit en echt een heerlijk geluid wat er uit kwam. (overigens een willie met kenteken begin ZL-) endje verder op ging hij rechts af en ja toch heb ik effe het duimpje de lucht ingestoken.
Blijft een geile bak die williams :p
Ivar

Gisteren in de Ford Fuc-us van de zaak in duistland (terug van Essen :) ) een Lancia Thema uit 1989, ik ree 200km/h hij ree bij me weg of ik stilstond! Niet normaal zul wel een v6 geweest zijn of zo er stond niks op, maar ging wel hard!

PS in nederland durfde hij niet meer dus haalde ik hem in
Nick (germanstyle)

Ivar schreef:Gisteren in de Ford Fuc-us van de zaak in duistland (terug van Essen :) ) een Lancia Thema uit 1989, ik ree 200km/h hij ree bij me weg of ik stilstond! Niet normaal zul wel een v6 geweest zijn of zo er stond niks op, maar ging wel hard!

PS in nederland durfde hij niet meer dus haalde ik hem in
Was denk ik die Thema met die Ferrari 308 motor erin. Ding is supersnel.
Ivar

Nee het was geen 8.32 want hij zag er heel normaal uit, geen lichtmetaal of spoiler(tje) gewoon een standaard ding, maar ging inderdaad wel heel hard.

Mijn collega had het over een 3,0 v6 alfa motor die er in zou zitten?
clio_rally
Contacteer:

Ivar schreef:Nee het was geen 8.32 want hij zag er heel normaal uit, geen lichtmetaal of spoiler(tje) gewoon een standaard ding, maar ging inderdaad wel heel hard.

Mijn collega had het over een 3,0 v6 alfa motor die er in zou zitten?
Aan de 8.32 zie je ook niet enorm veel. Spoiler komt er pas bij hogere snelheden uit, maar doet het vaak niet meer. Verder zijn er natuurlijk allerlei leuke thema's met 2.0 turbo's...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Ivar

Dan zal het wel een 2,0 turbo geweest zijn want er zat een niet meegespoten vaste spoiler op! (erg lelijk)

Hoeveel pk heeft zo eentje dan want hij ree zeker 225km/h :p
RO 16v

Oké gisteravond een rondje mogen meerijden op duitse autobahn met een R33 GTR-VSPEC II (de witte van de motorshow)en nu weet ik ook dat Ferarri's, Porsche's en ander snel materiaal hier niet tegen op kan, het bewijs was toen we met een Gemballa bi-turbo gingen racen de Porsche kon het gewoon niet bij houden vanuit stilstand, toch leuk zo'n Skyline met 836 pk >-)
-Ray-
Contacteer:

RO 16v schreef:Oké gisteravond een rondje mogen meerijden op duitse autobahn met een R33 GTR-VSPEC II (de witte van de motorshow)en nu weet ik ook dat Ferarri's, Porsche's en ander snel materiaal hier niet tegen op kan, het bewijs was toen we met een Gemballa bi-turbo gingen racen de Porsche kon het gewoon niet bij houden vanuit stilstand, toch leuk zo'n Skyline met 836 pk >-)
jammie!!!!! :p

*positief jaloers* :D
Immer wieder die verdammte Holländer
RO 16v

Ik had Steven nog meegevraagd maar om bepaalde redenen kon hij niet mee, hier heeft hij volgens mij spijt van. :wink:

Ik vond het alleen klote dat ik er gisteravond pas achter kwam dat mijn camera en kleding nog thuis lagen, in de haast ben ik gewoon alles vergeten, zelfs mijn broertje met wie ik mee zou rijden belde mij op of we nog gingen ik was toen al in Essen, wat een Skyline allemaal met mij kan doen. :D
Steven
Car: M536

:(

Wel stom van die camera ;) En is je broertje nog langs digitec geweest?
RO 16v

tja het was erg stom, was echt alles vergeten :(

En we zijn langs Digi-tech geweest over twee weken heeft hij hem, het is wel de eerste versie maar dat maakt niks uit.
[rsi]peerke

Gisterenavond in zwijndrecht.

Op de dijk, constant een (bleek later ) oude mazda 323F achter me te douwen.

Op een gegeven moment moest ik rechtsaf, die gozer ook rechtsaf en mij proberen in te halen waar dat niet erg verstandig is (100mtr verderop een versmalling)Ik beetje gas erbij, en hij kwam er niet langs. Hij bleef schuin achter me rijden en op een gegeven moment naast me . Wat een lul zeg, hij reed me bijna van de weg.

Effe later ook nog stoere handgebaren maken en hij deed net of ie wilde uitstappen. Toen ik zelf uitstapte is ie doorgereden

Trouwens, ik doe dit nooit meer, want voor hetzelfde geld loopt het hartstikke fout af!
jeroen.k

Had gisteren ongeveer zoiets...

Sta voor het stoplicht...links uiteraard. Zijn alleen meer twee wegen rechtdoor. Dus iedereen die links staat denkt snel op te trekken. Ik sta achter een Focus en die trekt op, maar echt retetraag! hij blijft dus continu naast de persoon rechts van hem rijden. Ik erachter, op een gegeven moment is hij er bijna voorbij, ik rij dus iets dichter achter hem om er direct langs te kunnen zodra hij naar rechts gaat. hij is de auto al lang voorbij en blijft links rijden. Ongeveer 5 "snellere" auto's achter hem (waaronder ik) dus ik ga demonstratief een beetje bumperkleven, zo van Je kunt allang weer naar rechts ik wil er langs. Wat doet die lul, hij gaat naar rechts en net op het moment dat ik er langs wil, gaat ie in ene weer naar links! :( Wat een homo. Daarna blijft hij nog een tijdje op het midden van de weg rijden (over de strepen dus) en gaat pas een eindje verder helemaal naar rechts. Ik naast hem rijden (we rijden 95 waar we 100 mogen.) Hij hevig gebaren, ik een mooie middelvinger gegeven, terug in zn 3 en weg was ik! :D Had zn kop wel willen zien! :p

Wel mooi dat ik die auto's die achter me reden allemaal ff stil zag houden naast die knakker! :lol:

Later stond hij schuin achter me bij het volgende stoplicht, stond de man die achter mij reed (Renault Laguna ph2) tijdens het gebeuren naast die knakker. hevig gebaren, toen keek de focus driver maar strak voor zich uit, bestuurder van die laguna zag er nogal groot uit! :D

Wel zwakke acties dat, heb het vaker in Lelystad. mensen die hun auto naar links voor je gooien, omdat zij vinden dat jij te hard rijdt! :-* Ik ga zeker 70 rijden op een 4-baans weg!
SandeR16v

linksrijders moeten of doorrijden of naar rechts
dar gegans is maar nix inderdaad
[rsi]peerke

het zou verboden moeten worden (of is het dat al??)
SandeR16v

onnodig links rijden valt het onder
is dus verboden
[rsi]peerke

'k wou het alleen effe checken
jeroen.k

[rsi]peerke schreef:'k wou het alleen effe checken
Het vleeskeurmerk? :lol:
Gesloten