Er is ook nog een Civic Coupe met een Jackson Racing SuperCharger op hetzelfde blok en waterinjectie.. die zit rond de 480pk.. ding zal alleen niet lang heel blijven

is dat een groene met achterwiel aandrijving?Dirk (CRX) schreef: Er is ook nog een Civic Coupe met een Jackson Racing SuperCharger op hetzelfde blok en waterinjectie.. die zit rond de 480pk.. ding zal alleen niet lang heel blijven
wat voor AMG??EgidClioGrey schreef:vanmiddag reed ik in maastricht naar een stoplicht. En hij was al de hele tijd aan het duwen. Op het einde van de weg komen er 2 rijstroken. Na het stoplicht meteen een bocht naar links, en dan weer over naar 1 rijstrook. Nou hij was wat dom aan het kijken want hij had een AMG!! Koppeling ietswat laten komen en de hand op de handrem. knopje ingedrukt om snel te kunnen reageren. GROEN,en ik was al weg voordat hij van de rem af was. Mijn Clio is niet echt zo snel, maar met een goed reactievermogen kom je al een heel eind. Het gaf me gewoon een lekker gevoel hoe hij werd vernederd door een standaard clio 1.8 8V
Die crx heeft 280 echte pk's heb dat ding zelf gezien.Dirk (CRX) schreef:Geen idee, moet je even bij Totalcarconcept.nl kijken en dan bij de CRX van Frank (helaas wel gestolen (ZAL JE GEBEUREN![]()
). maar dat is echt gemeten.. Ding zat echt grof geld in..
Er is ook nog een Civic Coupe met een Jackson Racing SuperCharger op hetzelfde blok en waterinjectie.. die zit rond de 480pk.. ding zal alleen niet lang heel blijven
die ketel kun jij alleen maar de achterkant van zienRiël schreef:Die ketel van jou 265... ok
't was Sinterklaas nacht dus, en ik wou Zwarte piet zijn he daarom die zwarte velgen.kevinb schreef:had vrijdag avond ook zo één achter mij, reed 190 met men mazoetstoof , kwam er een zilvere 21T met zwarte velgen voorbij, over de 200 op de pechstrook!
ford(eikes duitse rommel)focus TDVCI(wat een benaming)130 pkMrtn schreef:mazoetstoof?? Verklaar u nader
Was denk ik die Thema met die Ferrari 308 motor erin. Ding is supersnel.Ivar schreef:Gisteren in de Ford Fuc-us van de zaak in duistland (terug van Essen) een Lancia Thema uit 1989, ik ree 200km/h hij ree bij me weg of ik stilstond! Niet normaal zul wel een v6 geweest zijn of zo er stond niks op, maar ging wel hard!
PS in nederland durfde hij niet meer dus haalde ik hem in
Aan de 8.32 zie je ook niet enorm veel. Spoiler komt er pas bij hogere snelheden uit, maar doet het vaak niet meer. Verder zijn er natuurlijk allerlei leuke thema's met 2.0 turbo's...Ivar schreef:Nee het was geen 8.32 want hij zag er heel normaal uit, geen lichtmetaal of spoiler(tje) gewoon een standaard ding, maar ging inderdaad wel heel hard.
Mijn collega had het over een 3,0 v6 alfa motor die er in zou zitten?
jammie!!!!!RO 16v schreef:Oké gisteravond een rondje mogen meerijden op duitse autobahn met een R33 GTR-VSPEC II (de witte van de motorshow)en nu weet ik ook dat Ferarri's, Porsche's en ander snel materiaal hier niet tegen op kan, het bewijs was toen we met een Gemballa bi-turbo gingen racen de Porsche kon het gewoon niet bij houden vanuit stilstand, toch leuk zo'n Skyline met 836 pk