Shit man, ster in mijn voorruit

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
clio_rally
Contacteer:

Gewoon zelf een ruitje halen bij een of andere carglass of een van hun concurrenten, vervolgens zelf zetten, zo gebeurt...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Menno

never nooit niet naar Carglass gaan.
Ongelovelijk wat zijn dat een prutsers.
rev it like a rental
Anonymous

Menno schreef:never nooit niet naar Carglass gaan.
My man....

je mag ook niet eens kijken als zo'n figuur je ruit staat te vervangen.
Menno

Ploegah schreef:
Menno schreef:never nooit niet naar Carglass gaan.
My man....

je mag ook niet eens kijken als zo'n figuur je ruit staat te vervangen.
ow, doen ze dat ook nog tussen 't vernielen van je auto door?
rev it like a rental
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Menno schreef:ow, doen ze dat ook nog tussen 't vernielen van je auto door?
Ja, precies. Mijn pa was ook niet echt tevreden. Er loopt bij ons zo'n strip over de auto heen. Van voor naar achter. Hadden ze er dus afgehaald om de voorruit eruit te kunnen halen. Komen we thuis, doen we de achterklep open, zit dat ding klem tussen achterklep en het dak. Dus word heel die strip van het dak getrokken!! :( Als ze het nou eens gewoon gelijk goed doen!!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Marijn

Ploegah schreef: je mag ook niet eens kijken als zo'n figuur je ruit staat te vervangen.
ik stond er anders met m'n neus bovenop (ertegenaan had ik al ervaren, dat was niet helemaal fijn :lol:
Just the Cook
Contacteer:

Beter een ster in je voorruit dan een voorruit in je ster!
Tom
Moderator
Car: MB

Ploegah schreef:
Marco16V schreef:Liever een ster in de voorruit dan een op de motorkap :lol: :lol: :lol:
Liever een ster in je voorruit dan een voorruit in je ster :lol: :lol: :lol:
Lezen :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Just the Cook
Contacteer:

Ik zei: "Beter een ster..." en niet "Liever een ster...". Qua vocabulaire gezien 2 verschillende dingen! :lol:

Of bedoelde je nou iets anders. Weet je wat, laat ook maar, zware dag gehad... :p
Ben

Onze laguna had ook een slechte ervaring bij carglass. Vooruit moest vervangen worden. Na de eerste vervanging lekte het raam kwam lucht naar binnen bij hogere snelheden. Weer terug. Werd gefixed. Komen we hem ophalen en werpen thuis nog een een blik. ZIen we dat ze de strip boven op het dak omhoog gebogen gehad hebben en die was geknikt. Werd allemaal wel weer gemaakt maar je bent wel 3 afspraken verder voordat het goed is.
Plaats reactie