Shit man, ster in mijn voorruit
-
Rijd ik net naar school toe, in een keer, -tak-....
kijk ik naar mijn voorruit, bestuurderskant, helemaal links, een klein sterretje.
Ik blijf kijken, zie ik hem uitschieten naar rechts.
Nu heb ik een barstje van een cm of 15 links in mijn raam zitten.
Balen zeg.
kijk ik naar mijn voorruit, bestuurderskant, helemaal links, een klein sterretje.
Balen zeg.
some people are alive only because it's illegal to kill them
Het zit je ook niet mee he ...
even een bezoekje brengen aan carglass 

-
Hoge bomen vangen veel wind
Suc6
Suc6
-
Hmm kweet niet wat mijn pa heeft gedaan, hij staat op zijn naam iig.dennis16v schreef:tja... is de vraag WA of WA + glas, anders ben je een vermogen kwijt.
Maarre hij zit zelf ook bij carglass dus kdenk dat t wel goedkomt.
Carglass zijn grote afzetters, ze zijn super duur en als je pech hebt duurt het nog superlang ook. (errug slechte ervaringen)
Beter bel je gewoon een paar garages en kijk je welke de goedkoopste is.
Beter bel je gewoon een paar garages en kijk je welke de goedkoopste is.
-
- Contacteer:
Damn dat had ik vorig jaar... Kijk er mee uit, bij mij was het resultaat een scheur richting raamstrip en nu dus roest...
-
het sterretje zit ook langs de raamstrip bij mij.Rene (Mr. TX) schreef:Damn dat had ik vorig jaar... Kijk er mee uit, bij mij was het resultaat een scheur richting raamstrip en nu dus roest...

-
- Contacteer:
Wat kost een nieuw voorruit trouwens? Menneer Renno zei laatst dat het iets van 130 euro kost. Hoor echter ook verhalen dat een voorruit wel 400 euro kost...
-
Tis wel raak inderdaad, kijk je wel uit dat je m heel houdt? Misschien een ruit van de sloop om eventueel de kosten wat te drukken?Chrisv schreef:Rijd ik net naar school toe, in een keer, -tak-....
Balen zeg.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wacht er iig niet mee tot de winter. Dacht mijn pa ook te doen met een scheurtje van 10 cm in zijn voorruit. Rijden we over de snelweg in de kou, horen we ineens een hoop gekraak. Hoppa, in een keer van een scheur van 10 cm naar een scheur die naar de andere kant van het raam loopt. HO, toch maar gauw laten maken bij Carglass. Goede reclame trouwens van Carglass; klaar terwijl U wacht. Ja als je een paar weken van tevoren een afspraak hebt gemaakt jah !!
Koste iig 250 piekies (bij een Seat Toledo) maar ik weet niet of dat met verzekering was.
Koste iig 250 piekies (bij een Seat Toledo) maar ik weet niet of dat met verzekering was.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
hmmm, de broer van mn vriendin had toch binnen een half uur aangifte gedaan van inbraak in zijn auto en een nieuwe zijruit gemonteerd en wel in zn polo. (door carglass uiteraard)Martijn G (Turbo) schreef:Wacht er iig niet mee tot de winter. Dacht mijn pa ook te doen met een scheurtje van 10 cm in zijn voorruit. Rijden we over de snelweg in de kou, horen we ineens een hoop gekraak. Hoppa, in een keer van een scheur van 10 cm naar een scheur die naar de andere kant van het raam loopt. HO, toch maar gauw laten maken bij Carglass. Goede reclame trouwens van Carglass; klaar terwijl U wacht. Ja als je een paar weken van tevoren een afspraak hebt gemaakt jah !!
heb dr ook naar lopen vragen, want bij mij zit er ook een scheur van voor naar achter in. kosten: 600 pieken. dus ga er 1 uit een sloopclio er laten iszetten.
overgens kan je er wel gewoon mee doorrijden. t glas kan er nooit uitvallen of totaal springen.
overgens kan je er wel gewoon mee doorrijden. t glas kan er nooit uitvallen of totaal springen.
Ik moest een week rondrijden met een plexiglas ruitje.....
en je kan niet ff naar een nadere gaan want je hebt al 100 gulden aanbetaald ! Als je dat niet doet kijg je helemaal geen vervangende ruit, en je hebt weinig keuze als het regent dat het giet en je met een al half nat geregende auto van de avond daarvoor bij de carglass staat
Ze maken misbruik van jou ellende
en je kan niet ff naar een nadere gaan want je hebt al 100 gulden aanbetaald ! Als je dat niet doet kijg je helemaal geen vervangende ruit, en je hebt weinig keuze als het regent dat het giet en je met een al half nat geregende auto van de avond daarvoor bij de carglass staat

Ze maken misbruik van jou ellende
-
- Contacteer:
Als je niet WA+ verzekerd ben gewoon asl nog deon end an ff een tijdje wachten heb er een scheur van wel 35cm inzitten heb 2 maanden geleden ff mijn verzekering naar WA+ gezet en nu ga ik hem denk zo onderhand eens laten maken. Maar ik wacht eerst ff op een aanbieding van carglass want die hebben heel vaak een actie dat hun je eigen risico betalen. Dus ff alles goed in de gaten houden en het kost je allen het verschil van WA naar WA+ verzekering is maar iets van 30 eur per jaar. En naar de sloop gaan weet niet of dat zin heeft want bij mijn auto (clio) zit de vooruit erin gelijmt en dat kun je niet zo maar ff zelf doen.
HotShot schreef:Ik heb nog een voorruit liggen. Interesse?
tis niet makkelijk om er een gelijmde ruit uit te halen, maar tis zeker wel te doem.
moet je voor dat ruitje hebben? neem aan voor clio en met de standaard donkere tint, want uiteraard zijn er weer kleurverschillen.
Dennis, volgens mij hadden ze het over een R5..dennis16v schreef:HotShot schreef:Ik heb nog een voorruit liggen. Interesse?
tis niet makkelijk om er een gelijmde ruit uit te halen, maar tis zeker wel te doem.
moet je voor dat ruitje hebben? neem aan voor clio en met de standaard donkere tint, want uiteraard zijn er weer kleurverschillen.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Liever een ster in de voorruit dan een op de motorkap

Clio Grand Prix 16V (404)
Liever een ster in je voorruit dan een voorruit in je sterMarco16V schreef:Liever een ster in de voorruit dan een op de motorkap![]()
![]()

4000

Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 11 sep 2002 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb ook sinds vorige week een barst in mn raam, linksonderin. Steenslag
Kmoet het met de verzekering nog ff uitzoeken, maar anders haal ik een raampje uit een sloper.
Mn vader had 2 weken geleden ook een nw. voorruit erin laten zetten, kosten; 457euro
Kmoet het met de verzekering nog ff uitzoeken, maar anders haal ik een raampje uit een sloper.
Mn vader had 2 weken geleden ook een nw. voorruit erin laten zetten, kosten; 457euro
Mrtn = Maarten
-
- Contacteer:
Maar je hoort ook van die verhalen dat een 5 gtt ruit wel meer dan 300 euro kost. Zit er dan zoveel verschil tussen verschillende types? Lijkt me sterk toch? Je hebt volgens mij maar 2 types, een ongetint en een getint ruit.Chris schreef:Nieuwe ruit bij Renault kost tussen de 180 piek. En voor 5 piek meer zit er een groene zonneband in. Uiteraard zit ie er dan nog niet in.
-
- Über-Spammer
Dat is dan ook een noodzakelijke reparatie die direct uitgevoerd moet worden. Een scheur is niet echt noodzakelijk.jeroen.k schreef: hmmm, de broer van mn vriendin had toch binnen een half uur aangifte gedaan van inbraak in zijn auto en een nieuwe zijruit gemonteerd en wel in zn polo. (door carglass uiteraard)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Dan sla je hem toch helemaal door. Is het opeens wel spoed.Martijn G (Turbo) schreef:Dat is dan ook een noodzakelijke reparatie die direct uitgevoerd moet worden. Een scheur is niet echt noodzakelijk.jeroen.k schreef: hmmm, de broer van mn vriendin had toch binnen een half uur aangifte gedaan van inbraak in zijn auto en een nieuwe zijruit gemonteerd en wel in zn polo. (door carglass uiteraard)

-
- Über-Spammer
Mickael schreef:Dan sla je hem toch helemaal door. Is het opeens wel spoed.

volgens mij kun je een sloop ruitje er zelf nog wel inzetten.
ff met zijn tweeën een uurtje kloten en je kunt een hoop kosten besparen
ff met zijn tweeën een uurtje kloten en je kunt een hoop kosten besparen