is een gtt-freak erbij en wat extra hulp dan niet welkom of zoOn 2002-04-15 11:37, maurice wrote:
Jow, haaz. Wat zie ik, ben je hulp aan het inroepen voor ons projectje????
p.s. Ik ben de vierde HTS-Autotechnieker.

als je over een maand of drie nog een gtt hebt die weg moet, kan je dan ff contactopnemen? tegen die tijd heb ik genoeg geld bij elkaar gesprokkeld als het goed is en dan zal de rust in Oss er niet meer zijnOn 2002-04-15 10:12, turbo5 wrote:
he haaz! Als je vragen hebt over een gt turbo ; dan kun je altijd bij mij langs ( ik weet best vel van die bakkies af) ( heb er zelf 4 gehad) en ik reed altijd die fel rode gt. Als ik jullie zie sleutelen dan kom ik wel even langs om te buurten.
Juist wel...On 2002-04-15 13:00, Marijn wrote:
is een gtt-freak erbij en wat extra hulp dan niet welkom of zo![]()
als je me zus maar niet platrijd!!!!On 2002-04-15 13:05, Marijn wrote:
tegen die tijd heb ik genoeg geld bij elkaar gesprokkeld als het goed is en dan zal de rust in Oss er niet meer zijn![]()
sorry...was beetje te laat met reageren....On 2002-04-15 13:14, Marijn wrote:
waar zit je nou ergens?? dan kom ik wel ff langs. k ben nou (ook) op school
zekers!!On 2002-04-15 13:23, Marijn wrote:
woont zij in Oss dan
t klopt inderdaad wel dat het vaak niet is wat mensen er van verwachten. Ik vind het iig wel leuk,dus ik houd het voorlopig nog ff vol.On 2002-04-15 18:08, Riël wrote:
Je wordt nixsorry htssers maar ik vond er geen fluit aan. Denk persoonlijk dat je meer hebt aan een werktuigbouwkundige opleiding.
't is sowieso weinig auto daar ... ofja dat nou ook weer niet maar i.e.g. niet wat je nu verwacht .
je word uiteindelijk ingenieur, maar je kunt er zoveel verschillende kanten mee op. Van motorexpert tot de marketingkant. Niet alles is techniek, ook economische kant is een mogelijkheid.On 2002-04-15 17:32, Jeroen V wrote:
wat kan je eigenlijk worden als je de HTS gedaan hebt, ik ga er ook heen moet alleen nog een keer een opendagje prikke.
helemaal mee eens...jij snapt t!!On 2002-04-15 19:40, TimTurbo wrote:
Wat de meeste mensen tegenvalt is vaak dat je weinig tot niks sleutelt en vieze handen krijgt.
Het meeste wordt in theorie uitgelegd en waarom dat het zo is. Tevens krijg je ook de nodige economische vakken.
ik weet niet hoe goed je hebt opgeletOn 2002-04-15 18:08, Riël wrote:
Je wordt nixsorry htssers maar ik vond er geen fluit aan. Denk persoonlijk dat je meer hebt aan een werktuigbouwkundige opleiding.
't is sowieso weinig auto daar ... ofja dat nou ook weer niet maar i.e.g. niet wat je nu verwacht .
klopt....t hoeft ook niet te gaan werken (die GTT) als we er maar 80 uur aan werken...werken is bij ons: ook kroeguren...hehe...komt goed!!Hoop met de GTT ook!!On 2002-04-15 23:10, TimTurbo wrote:
Nou die studiepunten voor een auto opknappen kun je wel regelen hoor. Een maat van mij had een mini "gerestaureerd" en wat foto's ervan geschoten. Deze had hij overlegd aan De Wilde (die directeur ofzo) en er een mooi verhaal bij opgehangen. Vervolgens kreeg hij hier gewoon een studiepunt voor en is hij ook afgestudeerd.
Of een boek kopieren voor De Wilde voor een studiepunt.....
Nou, om te beginnen moetie maar een gaan lopen, want dat heb ik m nog nooit horen doen...Daar zijn we al kei lang mee bezig...maar eerlijk gezegd zijn we een beetje einde raad...alles tot de carburateur werkt, benzine komt ook in t inlaatspruitstuk, bougies vonken. Maar op de een of andere wazige manier worden de bougies niet nat. Maar hij trekt wel geloof iets van 10 bar compressie...Zou het dan liggen aan het inlaatspruitstuk of de kleppen? De auto heeft een jaar stilgestaan...On 2002-04-15 23:37, TimTurbo wrote:
Wat moet je allemaal met de GTT doen dan. En staat ie gewoon op de HTS gestald.
Dus benzine tot in inlaatspruitstuk maar niet in de cilinders....Ik geloof dat er tussen het inlaatspruitstuk en de cilinders zelf nog maar bar weinig tussenzit....On 2002-04-16 10:28, haaz wrote:
Nou, om te beginnen moetie maar een gaan lopen, want dat heb ik m nog nooit horen doen...Daar zijn we al kei lang mee bezig...maar eerlijk gezegd zijn we een beetje einde raad...alles tot de carburateur werkt, benzine komt ook in t inlaatspruitstuk, bougies vonken. Maar op de een of andere wazige manier worden de bougies niet nat. Maar hij trekt wel geloof iets van 10 bar compressie...Zou het dan liggen aan het inlaatspruitstuk of de kleppen? De auto heeft een jaar stilgestaan...
Staat gewoon bij de HTS ja...
Verder moet er een nieuw interieur in, maar daar gaan we niet aan beginnen voordat hij loopt...begrijpelijk dacht ik...
Iemand nog raad/tips?
10 bar?!?!?! zover ik weet heeft een gtt ongeveer 8 bar compressie. zit er wel de goede koppakking tussen? van een gtt is geloof ik 1.8mm en van een gewone 5 1.4mmMaar hij trekt wel geloof iets van 10 bar compressie...