Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Vertel hier alles over je project.

Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Tue 5 Apr 2016 0:40

En dan sta je daar, een beetje verloren de eerste keer. Tussen allemaal pk geweld met een zo goed als standaard Clio 2 1.2 8V.

Maar ik heb genoten zondag, wat een auto's wat een mensen. Al wat kennis gemaakt met sommigen en mettertijd zal dat vast wel zich gaan uitbreiden.
Tevens denk ik dat ik mijn Clio best een project kan noemen. Zeker als ik de plannen die ik nochtans heb ooit nog ga uitvoeren. Maar aangezien dat zeer lange termijn is, (minimaal 3 jaar nog) ga ik daar niet teveel over uitbreiden.

Hoe dan ook, ik ben 20 jaar oud, student Automotive, en opgegroeid in een Renault rijdende familie. Dus das met de paplepel ingegoten. Bijna had ik een fantastische Renault 5 gehad. 1.4 1991 cosmopolitan met 113.000 km voor 950 euro in Heerhugowaard. Gezien op internet op een zondag, hele week getwijfeld, vrijdagavond opgebeld....ja verkocht. :(
Maar de stap voor een eerste auto was gezet, nog wel gekeken op internet naar een 5'je maar het was het allemaal net niet. Zeker met die zwarte in mijn hoofd. Dus dan maar lekker een Clio. Welke dan :D gebeld voor een Clio 1, bij een 2 phase 1 wezen kijken. Was de eerste 1.2 terwijl ik zocht op een 1.4, maar ja ff idee opdoen. Was leuk autootje maar niet in topstaat en met flink wat mechanische problemen die de verkoper allemaal zou oplossen. Het vertrouwen was er gewoon niet.

Het was vakantie, de rode clio had ik op internet al vaker gezien, stond in Sybrandabuorren vlakbij Sneek. Dus een kleine 25 minuten rijden vanaf mijn ouderlijk huis. Ga nu maar kijken.....ja maar, die doppen..... :p lang verhaal kort. plaatje klopte, er kon nog 100 vanaf, met wat lichte achterstand in onderhoud en schreeuwend om 4 nieuwe banden. Was ik 1550 euro armer en eigenaar van mijn eerste auto. Een Clio 2 phase 2 uit 06-2001 met 172.500 km op de teller. 4 voorgaande eigenaren, een 1.2 8V met 43kW en ja.......maakt het uit? :grin: die kwam niet meer van mijn gezicht af.

1 dag na aankoop
Image

de 1e tuning
Image

Die usb is een beetje jerryrigged maar wel veilig ;)
Image
Reclamevrij voor
Image

Die dopjes he.....
Image

Vervangen we maar voor LM. Opgehaald na de RTC meet op weg naar Eindhoven :D
Image

Nadeel is, en dat heb ik vandaag tegen meerdere mensen gezegd. Op dit punt mag die best wat zakken omdat ie vrij hoog ligt. Ook mede omdat er 185/60 onder zit in plaats van een iets lagere 185/55 maar vooruit. Dat komt ook wel t.z.t.
Verder zit het karretje onder mijn huid, werkelijk fantastisch dingetje. Rijd heerlijk stil. Lekker zuinig (1 op 17.5, al denk ik niet dat jullie daar echt om geven) en is nog redelijk sportief ook. Waarbij ik me afvraag hoe goed de RS dan wel niet zal zijn....

Nu is iedereen bij, de RTC plaathouder ligt achterin. Moet ik er ff opzetten, zal ergens deze week zijn. Van de grote dingen zal ik het topic hier ook af en toe updaten. Proost op een lange autocarriere wat mij betreft.
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby MartijnG » Tue 5 Apr 2016 12:28

Heb nog wel een setje verlagingsveren liggen i.v.m. verkoop van mijn Clio. Wordt er niet erg comfortabeler op, maar ze hoeven daarentegen ook niet veel te kosten. Zijn nog geen half jaar oud! Op papier 45mm verlaging, maar op het oog leek het nog iets meer aan de voorkant. Zal eens een foto opsnorren van hoe mijn Clio er toen bij stond.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily)
User avatar
MartijnG
 
Donateur
Posts: 9983
Joined: Mon 18 Feb 2002 0:00
Location: Vlaardingen
Car: Renault 5 GT Turbo

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Tue 5 Apr 2016 16:12

Ben benieuwd. Hij mag best wel een tandje harder. Zolang het niet stuiter stuiter word zeg maar. :D
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby MartijnG » Tue 5 Apr 2016 19:13

Op de originele dempers wordt het wel een beetje een stuiterbakje hoor, vooral bij korte kuilen/hobbels. Op de snelweg rijd het prima (Y) Maar als je de huidige softe fabrieksafstelling bent gewend is het wel even een hele wereld van verschil. Maar wie laag wil zijn, moet pijn lijden :p
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily)
User avatar
MartijnG
 
Donateur
Posts: 9983
Joined: Mon 18 Feb 2002 0:00
Location: Vlaardingen
Car: Renault 5 GT Turbo

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Tue 5 Apr 2016 20:28

Haha dat is zo, pijn lijden zul je. Ik wilde er https://www.stroevemotorsport.nl/Verlagingsveren/147528/150-4050--Renault-Clio-Apex-Verlagingsveren/ zoiets onder zetten. Dan houd ik wat meer comfort over. Maar ik heb er nog niet ingedoken.

Snelweg is toch het natuurlijk habitat vooral. Maar we denken erover na :D Komt sowieso ooit wel eens een keertje goed :p (Y)
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby Adinsx » Wed 6 Apr 2016 11:42

Verlagen kan ook zo nog, maar aan te bevelen is het niet voor op de weg. Was onze houtje-touwtje manier om de R21 Monaco circuithok lager te krijgen. Heeft er vijf jaar keurig opgezeten overigens, geen problemen, maar echt 'goed' is het natuurlijk niet. :p
Image

Ik zou lekker zo'n Apex setje pakken. 45mm verlagen is wel erg fors.
Van hothatch naar burgerbak.
Mégane III Estate GTline TCe130 S&S + Clio IV Estate Dynamique TCe90
User avatar
Adinsx
 
Donateur
Posts: 6880
Joined: Thu 20 Dec 2007 10:37
Location: Duiven
Car: M3 Estate GTline

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Wed 6 Apr 2016 11:49

Dan rijd ik niet prettig meer rond hoor :grin:

Ik twijfel tussen 3 en 4 cm. Denk dat 4 opzich nog wel kan. Maar er zijn andere dingen die eerst komen.
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby Gerald » Wed 6 Apr 2016 12:43

Ga niet te laag met de originele dempers, dan kunnen ze niet aan.
voorheen werd aangeraden om niet lager dan 30 mm op originele dempers te gaan. ;-)
User avatar
Gerald
 
Donateur
Posts: 11005
Joined: Thu 4 Jul 2002 15:40
Location: Du I Ven
Car: 2x twingo2 +5GTT

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Wed 6 Apr 2016 18:41

Ik had 40 mm in mijn hoofd. Nou ja we zien wel (Y) zal op zijn vroegst eind dit jaar pas gebeuren. Dus nog genoeg tijd om na te denken. Maar zeker bedankt voor de input!
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby Geert Claes » Thu 7 Apr 2016 9:21

Mooi karretje!

De 1.2 8v geeft altijd een vlotte indruk. Een raket zal het nooit worden, maar als eerste auto niks mis mee!

Veel veilige kilometers!
Geert Claes
 
Posts: 1161
Joined: Sat 6 Apr 2002 0:00
Location: ALPINE GT clio 2 fase1 RS

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Thu 7 Apr 2016 9:39

Geert Claes wrote:Mooi karretje!

De 1.2 8v geeft altijd een vlotte indruk. Een raket zal het nooit worden, maar als eerste auto niks mis mee!

Veel veilige kilometers!


Het komt meer dan prima mee met het verkeer inderdaad.

Dank je wel!
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby Adinsx » Thu 7 Apr 2016 9:43

Zoals zondag al gezegd NIco, je kunt beter laag beginnen dan kun je altijd nog omhoog. Die zijn het leukst namelijk.
Ik begon met R19 1.4 met 58 pk om door te stappen naar Clio RS182 en daarna de R26. De terugstap naar 130pk burgerbak doet het meest pijn hoor (0)

Lekker doorkarren, hier en daar wat smaak toevoegen (verlaging, spoilertje, poetsen) en de studie afmaken. Daarna komt zo'n RS er ongetwijfeld en denk je 'hoe kon ik nou denken dat de Clio goed op de weg lag en vlot was'. En eerlijk is eerlijk, mijn R19 reed ook meer dan geweldig, tot je referentiekader wat verschuift. (Y)
Van hothatch naar burgerbak.
Mégane III Estate GTline TCe130 S&S + Clio IV Estate Dynamique TCe90
User avatar
Adinsx
 
Donateur
Posts: 6880
Joined: Thu 20 Dec 2007 10:37
Location: Duiven
Car: M3 Estate GTline

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Thu 7 Apr 2016 12:15

Dat is zeker zo. Komt helemaal goed (Y)

'hoe kon ik nou denken dat de Clio goed op de weg lag en vlot was'. En eerlijk is eerlijk, mijn R19 reed ook meer dan geweldig, tot je referentiekader wat verschuift


:lol:

De eerste blijft altijd speciaal ;)

de studie afmaken


Redelijk essentieel :p
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Mon 11 Apr 2016 22:03

Image

Staat toch strak zo. (Y)
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby Abel » Tue 12 Apr 2016 7:17

nou als ik eerlijk ben golft dat huizenblok nogal... geen gezicht (0)
Abel
 
Posts: 8511
Joined: Fri 31 Aug 2001 0:00
Location: Groningen

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Tue 12 Apr 2016 15:05

hahaha. Duimen dat de deukentovenaar er volgend jaar is op de openingsmeet dan ;)
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Wed 4 May 2016 20:10

Koplampen spuiten, hoe lastig kan het zijn.....nou lastig! Niet dat het resultaat tegenvalt. (ook al moet ik meer nabewerken dan ik had gehoopt) maar het kost tijd, en voorbereiding. En een hoop spanning als blijkt dat er toch wat meer stofdeeltjes op liggen dan je wellicht had gehoopt.
Dus uiteindelijk zal ik nog een keer moeten polijsten. Maar het is al vele vele malen beter dan het ooit was.

Staat er nu geen regeltje in de APK daarover Nico? Ja klopt....dus ik moet het daarom ook nog een keer polijsten om de orangepeel te verwijderen en het spiegelglad af te werken. Maar dat gaat wel lukken.

Voor schuren en na schuren overzicht

Image

Tijdens het schuren, wat heel vreemd voelt. Maar je houd hoop ;)

Image

Wie bij Renault heeft ooit bedacht dat het slim is om de gehele bumper te verwijderen als je de koplampen eruit wilt hebben?

Image

Met een 15 jaar oude auto komen.......roestige schroeven

Image

Image
Image

Maar het resultaat mag er uiteindelijk best wezen, zelfs met de lichte orangepeel en stofjes, maar ik kan daar toch niet veel aan doen tot de lak keihard is uitgehard. Morgen :D Maar dan gaan we eerst de hele auto eens kleien en opnieuw in de wax zetten. En knutselen met een frans vlaggetje.

Image
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby Daniël W. » Wed 4 May 2016 20:23

Ziet er goed uit (Y)
::.. Renault 5 TL C1J B18FT '86 "eilíft verkefni" ..::::.. Renault Clio RSi F3P '95 "daglega vopn" ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
User avatar
Daniël W.
 
Donateur
Posts: 1579
Joined: Sun 1 Feb 2004 19:52
Location: Netherlands
Car: 5TL-T, Clio RSi

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby Rob v/d Wetering » Wed 4 May 2016 21:23

Mooi gelukt :grin:
Rob v/d Wetering
 
Donateur
Posts: 160
Joined: Mon 24 Aug 2015 9:57
Car: Clio 2 rs fase 2

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Thu 5 May 2016 17:14

Dank u! Dan was vandaag poetsdag. Of detaildag eigenlijk met een blokje klei...

Image

Ik ben niet eens aan de binnenkant toegekomen en heb toch van 11:00 tot 18:00 staan poetsen. Maar het resultaat mag er zeker zijn.
Op de steenslag en blanke lak die loslaat van de kap na. Die ik heel handig heb weggemoffeld in de zon is het na wassen, klei, wassen, wax en wat plastishine. Een volledige spiegel.

Image

En nog een nieuwe plaathouder. RTC (tu)
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby Chris » Fri 6 May 2016 7:42

NicoK wrote:En nog een nieuwe plaathouder. RTC (tu)


Cool! (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
User avatar
Chris
Erelid - Moderator - RvT
 
Donateur
Posts: 21844
Joined: Sat 3 Mar 2001 0:00
Location: NL

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby Pinda073 » Fri 6 May 2016 18:50

Ziet er strak uit hoor! :D
Pinda073
 
Posts: 46
Joined: Mon 25 Jan 2016 19:30
Location: Rosmalen, Noord Brabant
Car: Megane II RS R25

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby larsdijkstra » Sat 7 May 2016 7:33

Mooi gedaan! Verder nog updates in de planning? Iets verlagen, dikke wielen en spacertjes? Plagen ze mij altijd mee bij Munsterhuis :p
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993
larsdijkstra
 
Donateur
Posts: 1181
Joined: Fri 28 Dec 2012 12:31
Location: Twello

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Sun 8 May 2016 21:52

Voorlopig blijft het bij een spoiler zoeken. Wat kleine probleempjes met starten oplossen. Dus sowieso nog 2 sensoren vervangen (BDP en Brandstofdoorvoersensor). Mijn toeter is stuk dus die moet ik ff repareren, maar dat is sinds zaterdag zo en hoop ik deze week al te doen.
Even controleren of ik nog iets extra's moet doen voor de APK. Die regelen. En KM's rijden. Dan kijk ik later wel naar wat OZ F1 superleggera's, een verlagingssetje enzo. Spacers ben ik persoonlijk geen fan van. Esthetisch ja! Voor de rest.....niet zo ;) Maar ja, voldoende in de planning. Vraag is alleen wanneer. En daar durf ik verder geen uitspraken over te doen.
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Fri 5 Aug 2016 20:02

Een spoilert! En een hele dikke :p

Schuren, primer en dan.

Image

Matzwart.

Image

Ik had me even niet ingelezen en meende dat het standaard rode derde remlicht wel zou passen, maar helaas! Na een verkeerd besteld onderdeel maar een 2e handsje bij Holtrop gehaald.

Image

En het verschil is uiteraard duidelijk te zien.

Image

Voor.

Image

En na, betere fotos volgen uiteraard later nog eens.

Image

En het remlicht werkt ook nog, WAUW!

Image
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby Daan2D » Fri 5 Aug 2016 20:30

Mooi Nico! Zonde dat die er niet standaart op zat bij elke clio.
Racing is the best way to convert money into noise
User avatar
Daan2D
 
Donateur
Posts: 2175
Joined: Sat 14 Apr 2007 13:06
Location: Simpelveld
Car: Megane 2 RS

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby Rob v/d Wetering » Fri 5 Aug 2016 21:09

Mooi nico :grin:
Rob v/d Wetering
 
Donateur
Posts: 160
Joined: Mon 24 Aug 2015 9:57
Car: Clio 2 rs fase 2

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Sat 20 Aug 2016 22:38

Tnx Daan en Rob

Belgie, de franse ardennen, en dat was erg leuk in mijn eigen autootjes. Kon ook de verleiding niet weerstaan mijn moeder haar camera te grijpen en een paar mooie foto's te schieten.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Gek genoeg reed het meer dan prima al heb ik er wel ron98 in gegooid. Hij gaf niet veel thuis onder 2500 tpm maar dat had ik ook niet verwacht. Dus lekker tussen die 2750 en 3500-4000 toeren blijven en met een gangetje van 70 tot 90 ging het heerlijk en prima!
Erg genoten en ja, compleet probleemloos, zonder rare dingen wat een heerlijke auto.

KM-stand vandaag 179.054 ook heb ik vandaag weer wat geklust aangezien er wat onderdelen lagen te wachten bij terugkomst.
Klein lek gedicht bij de achterklep en weer terug naar een originele pookknop. Maar daar zal ik jullie maar niet mee vermoeien. ;)
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby Chris » Mon 22 Aug 2016 8:02

NicoK wrote:en dat was erg leuk in mijn eigen autootjes.


Dat maakt zo'n trip inderdaad nóg leuker! (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
User avatar
Chris
Erelid - Moderator - RvT
 
Donateur
Posts: 21844
Joined: Sat 3 Mar 2001 0:00
Location: NL

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Sat 13 May 2017 9:38

Laten we maar heel even weer een update plaatsen. Sinds de vakantie in 2016 is er wel wat gebeurt....

Achteruitrijden had tot gevolg dat het kontje omhoog ging? Toen zat een deel van de remvoering los in de trommel.

Image

Verder, een ware Renault zijnde elektraproblemen. Het contactslot ging stuk. Dat had vervolgens een kettingreactie op de ECU en meerdere gebieden. Ik ben nog thuis gekomen maar daarna nog starten? Nee hoor echt niet! Geen enkele kans!

Image

Ander contactslot had helaas niet het gewenste effect....dus ik zat daar met mijn handen in het haar.....nou ja cliosport.net hielp zelfs mij uit de brand. ;) Zoek eens in de kabelboom die over de versnellingsbak loopt.

Image
Image

En verdomd! Daarna werden we begroet door het geluid wat iedereen wil horen. Een motor die aanslaat.

Image

Na uitlezen bleek er een CAN/databus storing in te zitten? Nou ja prima! Niet meer teruggekomen, de gordelspanner wel helaas. :gun:

Image

Toen brak een dag later de achterveer, dus 2 nieuwe.....

Image

Maar we waren er! Met samengeknepen billen omdat ik het nog niet vertrouwde dat mijn beunhazerij in de kabelboom had geholpen maar tot nog toe! Nieuws is goed.

Image

Olie ververst

Image

Eerste verkeersboete gekregen.

Image

En de 190.000 km gevonden, nog maar 10k te gaan! Dan is die volwassen en ingereden toch?

Image

En net gisteren tot de ontdekking gekomen dat de stabilisatorstang rubbers of lagers, droplinks in t engels. Verzin er een naam voor, geen idee. Maar de bout is gebroken dus dat zit niet meer vast aan de passagierszijde. Van de week maar ff kijken of ik er tijd voor heb. Onderdeel komt dinsdag binnen in ieder geval.

https://www.youtube.com/watch?v=tR3Qhy_EsBA

Dat was het weer! Zijn jullie ook weer bijgepraat. :D
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby okido » Sat 13 May 2017 11:03

Je hebt een mooie brug tot je beschikking. Leuke Clio, af en toe wat vervangen, dan is op gegeven moment alles weer nieuw :D
User avatar
okido
 
Donateur
Posts: 302
Joined: Fri 27 Feb 2015 13:32
Location: Alkmaar
Car: Renault Rodeo Turbo

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby NicoK » Sat 13 May 2017 21:24

okido wrote:Je hebt een mooie brug tot je beschikking. Leuke Clio, af en toe wat vervangen, dan is op gegeven moment alles weer nieuw :D


Daar heb ik wel geluk mee inderdaad, dank je! ;)

Ja daarom, dan komen we wel op de 3 ton. :D
User avatar
NicoK
Algemeen Bestuurslid
 
Donateur
Posts: 333
Joined: Sun 21 Feb 2016 17:27
Location: Eindhoven
Car: Clio 2.2 1.2 8V

Re: Nico zijn Clio 2 phase2 1.2 8V expression

Postby PaulM » Tue 16 May 2017 13:44

Die veren van renault breken allemaal wel keer af, bij meerdere clio's al gehad.
PaulM
 
Donateur
Posts: 4935
Joined: Wed 27 Jul 2005 10:14
Location: Nijmegen

Return to Projecten



Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group