R.I.P. PR-HN-03
Helaas is vanavond van ons heengegaan de PR-HN-03
[img]http://wegen.de/ring/fotos/touri_20021020/36.jpg[/img]
Onverwacht maar toch ook niet. Vanavond wilde ze voor het eerst in mijn bezit niet starten na een slecht geluid (KRRRGGG) van het benzinepompje. Jeroen en ik hebben haar nog gesleept naar de garage en toen zijn we eens aan het kijken geweest.. De verdelerkap was helemaal naar de klote, de rotor was vastgeroest aan het asje (!). De bougie kabels waren allemaal op meerdere punten gebroken.
Enfin, das nog te repareren, ff slikken en weer doorgaan. Maar toen kwamen de bougies uit het blok.... De een met bijna geen porcelein meer bij het puntje, de ander als een soort klompje vet en allemaal in een mooie plasje olie: de kleppendeksel pakking was naar de klote. Nadat we de compressie getest hadden drong de conclusie zich aan: 4.5 bar verschil tussen cilinder 1 en 2 !!!! (uit cilinder 2 kwam ook de gaarste bougie)
Na een beetje doeloos rondlopen en ff flink slikken heb ik besloten er een punt achter te zetten. Motorproblemen, gare cas, problemen met de ophanging, het is gewoon teveel en het niet meer waard.
Laten we haar maar onthouden zoals ze was in een van haar 'finest hours', op de nurburgring, japanners aan het gek maken.
Ik zal je missen.....
[img]http://wegen.de/ring/fotos/touri_20021020/36.jpg[/img]
Onverwacht maar toch ook niet. Vanavond wilde ze voor het eerst in mijn bezit niet starten na een slecht geluid (KRRRGGG) van het benzinepompje. Jeroen en ik hebben haar nog gesleept naar de garage en toen zijn we eens aan het kijken geweest.. De verdelerkap was helemaal naar de klote, de rotor was vastgeroest aan het asje (!). De bougie kabels waren allemaal op meerdere punten gebroken.
Enfin, das nog te repareren, ff slikken en weer doorgaan. Maar toen kwamen de bougies uit het blok.... De een met bijna geen porcelein meer bij het puntje, de ander als een soort klompje vet en allemaal in een mooie plasje olie: de kleppendeksel pakking was naar de klote. Nadat we de compressie getest hadden drong de conclusie zich aan: 4.5 bar verschil tussen cilinder 1 en 2 !!!! (uit cilinder 2 kwam ook de gaarste bougie)
Na een beetje doeloos rondlopen en ff flink slikken heb ik besloten er een punt achter te zetten. Motorproblemen, gare cas, problemen met de ophanging, het is gewoon teveel en het niet meer waard.
Laten we haar maar onthouden zoals ze was in een van haar 'finest hours', op de nurburgring, japanners aan het gek maken.
Ik zal je missen.....
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 28 mar 2003 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gecondoleerd man.....
INNIGE DEELNEMEING.
hmmm, balen!!!!
Ik zou de moed niet opgeven, maar er juist een mooi project van maken. Iedereen zijn keuze natuurlijk, wel heel erg shit dat alles tegelijk mis gaat nu. hoop dat er in ieder geval een Renault terugkomt....
Ik zou de moed niet opgeven, maar er juist een mooi project van maken. Iedereen zijn keuze natuurlijk, wel heel erg shit dat alles tegelijk mis gaat nu. hoop dat er in ieder geval een Renault terugkomt....
-
klote Paul...succes met het zoeken naar een nieuwe wagen.
wie weetPieter schreef:hmmm, balen!!!!

rararararararaararararararaararararaarararararara
spijtig ploegah, ik heb vanmiddag je bandjes nog verwisseld
en gister je boxkes zo mooi samen ingebouwd [genoeg gelachen dt wel]
, jammer echt waar, had het anders gehoopt

Zonde Paul!
Suc6 met zoeken naar een nieuw scheurijzer voor op de ring. In Utrecht zei je het al dat hij veel olie gebruikte en zo.... jammer.
Sander

Sander
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
We zullen haar missen
Hopelijk komt er binnenkort een andere mooie om de hoek kijken die jou als eigenaar wil...
Succes ermee Paul !!

Hopelijk komt er binnenkort een andere mooie om de hoek kijken die jou als eigenaar wil...
Succes ermee Paul !!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
kom op zeg, een nieuw blok is toch wel te vinden voor hem? Ik weet anders nog wel een complete voortrein....ben je gelijk alle problemen kwijt!
even slikken en weer doorgaan hoor!
even slikken en weer doorgaan hoor!
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Damn
En we zaten gister nog te lullen over 15" ipv 16" en ontroesten en blabla.
Jeetje, dat sucks
En we zaten gister nog te lullen over 15" ipv 16" en ontroesten en blabla.
Jeetje, dat sucks
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Nare zaak mensen
Condoleances.
Maarrr... nu kan je mooi starten met een schone lei.
Al op zoek naar een 21T?
"de koning is dood, leve de koning!"

Al op zoek naar een 21T?
Wie weet...Matijs schreef:Nare zaak mensenCondoleances.
Al op zoek naar een 21T?
Maar er komt natuurlijk geen suzuki alto voor in de plaats

Dat zuigt flink, succes!
Hij gaat in onderdelen verkocht worden maar ik was gisteren nog niet in de mood om gelijk een te koop topic aan te maken.
Eerst ff rouwen he.
Eerst ff rouwen he.
Geen Alto??? waarom niePloegah schreef:Wie weet...Matijs schreef:Nare zaak mensenCondoleances.
Al op zoek naar een 21T?
Maar er komt natuurlijk geen suzuki alto voor in de plaats

-
op welke leeftijd is ze van ons heengegaan?
-
Ja, das mooi klote voor je, en voor je Clio. Maar je hebt gelijk: je moet m maar herinneren als 'niet moeders mooiste' maar wel met de capaciteit om een dikke vette grijns op je gezicht te toveren als je weer eens een VEEEL duurdere kar op de Ring voorbij ging!
Jammer!

Jammer!
met oprechte deelneming.....

94'er???[rsi]peerke schreef:op welke leeftijd is ze van ons heengegaan?
Paul! Wat is dat nou?? Ik heb gisteren nog wel ff kunnen proefzitten in die mooie stoelen van je!
Echt balen dat je je Clio weg moet doen...
Waar ga je nu (helaas) naar kijken?

Echt balen dat je je Clio weg moet doen...
Waar ga je nu (helaas) naar kijken?