Ideen voor spuiten Renault 5
-
Ik wil mijn Renault 5 TR helemaal opknappen zoals roest weg laten halen of plaat delen vervangen.
Als ik dit doe kan ik beter mijn auto meteen laten spuiten.
Wie er iedeen heft voor uiterlijk, interieur en kleuren laat dit ff weten.
Greetz.
Renault Rob
Als ik dit doe kan ik beter mijn auto meteen laten spuiten.
Wie er iedeen heft voor uiterlijk, interieur en kleuren laat dit ff weten.
Greetz.
Renault Rob
VLK Groep
Heb je ook al naar het koste plaatje gekeken,,Spuiten is namenlijk niet goedkoop naar mijn weten..kijk ik weet natuurlijk niet hoeveel WAARDE jij aan je 5 tr schenkt.. Maar het zijn maar alvast gedachtes.....SUCCES met de 5 

-
Ik zit zelf in het autovak en mijn vader is ook automonteur.
VLK Groep
-
Als je vader monteur is waarom geen turbotjeRenaultrob schreef:Ik zit zelf in het autovak en mijn vader is ook automonteur.

some people are alive only because it's illegal to kill them
je moet ergens beginnen 

-
Als het prijskaartje te hoog wordt dan ga ik kijken voor een 5 Gt Turbo of een 21 Turbo en mijn vader werkt nog bij Renault ook.
VLK Groep
Daar heb je geluk bij, ik heb die positie ook
pa bij garagebedrijf en is zelf spuiter
erg handi hehe
Maar ideen.. uhm een 2tone 5 ?.. heb ik nog niet
gezien dus als je iets unieks wil.. spuit hem 2
kleuren

Maar ideen.. uhm een 2tone 5 ?.. heb ik nog niet
gezien dus als je iets unieks wil.. spuit hem 2
kleuren

kan je vader niet op z'n werk een auto'tje regelen zonder roest? krijgt hij toch een hoop korting of misschien voor inkoopsprijs? als er veel roest is moet je er hele nieuwe stukken in zetten is een hoop centjes...
mijn idee ookJasper clio 16v schreef:als het je puur om de looks gaat kan je je tr opknappen en spuiten
maar wil je ook wat meer rij-fun en snelheid, koop dan eerst een gtt of gte lijkt mij
en knap deze dan op

Maar volgens mij ging het om iedeeen voor het spuiten
dus niet over het aanschaffen van een andere auto 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Exterieur: oranje met witte wielen
Interieur: veel chroom/aluminium maken
PS: Het zijn maar ideeen!!
Interieur: veel chroom/aluminium maken
PS: Het zijn maar ideeen!!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
There will be plenty of time to rest when your dead
There will be plenty of time to rest when your dead
zie dat interieurtje dan heel mooi.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/24_2.jpg[/img]
en de auto ook wel hoor
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/24_2.jpg[/img]
en de auto ook wel hoor
Die kwamen wij op de terugweg van speed 2002 tegen.. dat interieur ga je echt van kwijlen zo mooi 

Wat kost et bijv. om een GTT glanzend zwart te spuiten? als ik er zelf helemaal niks aan doe.
dus de spuiter doet alles (schuren enz.)
Wat kost dat dan? 1500 euro??
dus de spuiter doet alles (schuren enz.)
Wat kost dat dan? 1500 euro??
Ik weet niet hoe graag dat jij poetst, maar ik raad et iedereen af hoor Witte Wielen. Ik spreek uit ervaring (heb nml witte 19 16v velgen onder m'n GTT).Martijn G (Turbo) schreef:Exterieur: witte wielen
100 Km na het poetsen kun je weer opnieuw beginnen

Maar qua kleur zou ik voor een parelglans lak gaan. Misschien wel wat duur voor je TR'tje, maar dan heb je ook wat.
geel is ie toch al catrinus.nu dat zwarte nog

mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Neem de tijd, zet m binnen / of wacht op mooi droog weer, en plak alles netjes af, en dan:
ROLLEN die wagen...
Koop gewoon een blik opvallende verf, en rol je auto netjes in de desgewenste kleur, kan best leuk zijn, en niet als te duur...!!!
ROLLEN die wagen...

Koop gewoon een blik opvallende verf, en rol je auto netjes in de desgewenste kleur, kan best leuk zijn, en niet als te duur...!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ha hoor ik hier je eigen toekomst plannenIvo8hoven schreef:Neem de tijd, zet m binnen / of wacht op mooi droog weer, en plak alles netjes af, en dan:
ROLLEN die wagen...![]()
![]()
![]()

scheelt wel een hoop ellende

Parelglans ? wat mag dat wezen ?Rob (R5B) schreef:Ik weet niet hoe graag dat jij poetst, maar ik raad et iedereen af hoor Witte Wielen. Ik spreek uit ervaring (heb nml witte 19 16v velgen onder m'n GTT).Martijn G (Turbo) schreef:Exterieur: witte wielen
100 Km na het poetsen kun je weer opnieuw beginnen![]()
Maar qua kleur zou ik voor een parelglans lak gaan. Misschien wel wat duur voor je TR'tje, maar dan heb je ook wat.

ah ja daar heb je ook die Kokoswas voor dan heb je meer eikelglans toch 
Sorry, maar das vlaams voor flip/flop ofwel een kameleon kleur ofwel "verander kleur"Remco T. schreef:Parelglans ? wat mag dat wezen ?Rob (R5B) schreef:Ik weet niet hoe graag dat jij poetst, maar ik raad et iedereen af hoor Witte Wielen. Ik spreek uit ervaring (heb nml witte 19 16v velgen onder m'n GTT).Martijn G (Turbo) schreef:Exterieur: witte wielen
100 Km na het poetsen kun je weer opnieuw beginnen![]()
Zoiets als die paarse K-tec, of die van ene Remco, of deze mooie wagen

[img]http://www.nextstep-design.nl/rtcmeetin ... G_0415.jpg[/img]
ene RemcoSorry, maar das vlaams voor flip/flop ofwel een kameleon kleur ofwel "verander kleur"
Zoiets als die paarse K-tec, of die van ene Remco, of deze mooie wagen![]()

en die kameleon kleur lijkt mij zonde op een TL niet dat het niet mooi zou staan maar dan kan je beter een GTE of GTT in zo'n kleur spuiten.
Laatst gewijzigd door Remco T. op vr 21 mar 2003 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is dan wel NIEUW vlaams ... Wij zeggen parelmoerlak, maar dit is nog wel een groot verschil met kameleon- en flip/floplak ...Rob (R5B) schreef: Sorry, maar das vlaams voor flip/flop ofwel een kameleon kleur ofwel "verander kleur"[/img]
Bruno
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die taalstrijd ook altijdbruno @af schreef:Dat is dan wel NIEUW vlaams ... Wij zeggen parelmoerlak, maar dit is nog wel een groot verschil met kameleon- en flip/floplak ...Rob (R5B) schreef: Sorry, maar das vlaams voor flip/flop ofwel een kameleon kleur ofwel "verander kleur"[/img]
Bruno