Hattie maar geen sportauto moeten worden
Paar stukjes plaatwerk (plastic in dit geval), achtertrein even nameten en lekker weer de weg op. Kan erger lijkt mij zo.
Matijs schreef:Hattie maar geen sportauto moeten worden
Paar stukjes plaatwerk (plastic in dit geval), achtertrein even nameten en lekker weer de weg op. Kan erger lijkt mij zo.
ik weet niet waar jij die achtertrein nog ziet, maar volgens mij is ie grotendeels weg hoor.
Martijn G (Turbo) schreef:Er zit toch levenslange garantie op Tupperware ??
Ja net zoals ton mn moeder zei dat de nieuwe tupperware broodtrommels niet kapot te krijgen waren, je zou er met een auto zelfs overheen moeten kunnen rijden!
Dat had ze ntuurlijk niet moeten zeggen! Dag garantie!
De kooi is intact, dus de chauffeur zal wel in orde zijn. Maar daarachter houdt de auto wel ongeveer op. Dus ik denk dat het iets meer wordt dan even het plaatwerk vervangen.
Hij is vanaf de kant van waar de politieauto staat geschoven, aan het zand naast de auto te zien. Maar wat zou dan dat zwarte zijn ?? Een scheut olie ??
Martijn G (Turbo) schreef:Hij is vanaf de kant van waar de politieauto staat geschoven, aan het zand naast de auto te zien. Maar wat zou dan dat zwarte zijn ?? Een scheut olie ??
De achterbanden zijn afgebroken, misschien is de rachterband onder de auto gekomen, is meegesleept en heeft uit protest tegen dat geweld een streep getrokken, het bekende remspoor
Kan niet anders dan dat de bestuurder uit de richting kwam waar vandaan de foto genomen is. Hij moet dan eerst wat anders geraakt hebben. En die band, ik weet het niet maar er is niks te zien van een band/wiel. En dat bakje op de voorgrond is zeker geen spiegel. ik hou het op vloeistof.
Das een oude foto. Herkende hem al. Die vrouwelijke bestuurster heeft de klap overleefd en de duitse bergings dienst was verbaasd over de stevigheid van een sport spider.
There will be plenty of time to rest when your dead
tuurlijk is het niet leuk als je auto in de prak zit (lijkt me vrij logisch). Je kunt alleen zeer duidelijk zien dat zo'n auto heel anders is opgebouwd dan de meeste andere auto's (die wij zelf rijden). Uit technisch standpunt en leergierighied is het dus mooi om te zien