Mijn hobby kost mij.....?
ben arme student...veel gaat op aan me auto,maar dat is vooral benzine, belasting en verzekering...Als ik iets aan me auto wil doen, moet ik daar toch wel een aantal maandjes krom voor liggen....of minder met me vriendin gaan doen 

Is me bekend Haaz, alleen laat ik m'n vriendin juist meer doenhaaz schreef:ben arme student...veel gaat op aan me auto,maar dat is vooral benzine, belasting en verzekering...Als ik iets aan me auto wil doen, moet ik daar toch wel een aantal maandjes krom voor liggen....of minder met me vriendin gaan doen

ik laat haar ook meer doen....ik had het over iets doen MET mijn vriendin...biosje ofzoiets...schiet er de laatste tijd bij in...maar ja,er is niets leuker dan in een clio zitten natuurlijk, vooral als t de jouwe isToine schreef: Is me bekend Haaz, alleen laat ik m'n vriendin juist meer doen![]()

ik kan t eigenlijk ook niet missen, maar wie wil rijden moet pijn lijden zeggen ze wel eens...XtronX 5 GTT ph2 schreef:Wie kan er 60 to 80 procent van z'n loon missen???
Ik zal blijkbaar dringend een andere job moeten gaan zoek

-
- Contacteer:
Pijn lijden ??haaz schreef:..., maar wie wil rijden moet pijn lijden zeggen ze wel eens...
Van mijn vrouw ja, als ik er zoveel geld zou aan uitgeven

Voorzichtig zeg ik dat het tot hiertoe nog meevalt van de kosten. (niet te hard roepen)
Kijk, als je student ben heb je meestal niet zo'n uitgebreid kostenplaatje. Je kan je meeste geld in 1 ding steken. Geen hypotheek, belastingen en andere zaken. Daarentegen zal jouw 20% allicht meer zijn, in euros, dan de 80% van ons.XtronX 5 GTT ph2 schreef:Pijn lijden ??haaz schreef:..., maar wie wil rijden moet pijn lijden zeggen ze wel eens...
Van mijn vrouw ja, als ik er zoveel geld zou aan uitgeven![]()
Voorzichtig zeg ik dat het tot hiertoe nog meevalt van de kosten. (niet te hard roepen)
-
- Contacteer:
Klopt inderdaad.
Vroeger als ik nog thuis woonde kon ik ook al m'n geld aan m'n hobby's spenderen.
Dat is het nadeel van thuis te vertrekken...
DUS beste thuiswoners...
.. blijf thuiswonen zolang je kan
Vroeger als ik nog thuis woonde kon ik ook al m'n geld aan m'n hobby's spenderen.
DUS beste thuiswoners...

en neem de nadelen dan maar voorlief.XtronX 5 GTT ph2 schreef:Klopt inderdaad.
DUS beste thuiswoners...
of uit huis gaan en zorgen dat je een hele rijke vrouw trouwt die jou veel geld geeft voor je hobby...of gewoon zorgen dat je vriendin/vrouw werkt voor jouw auto

mijn hobby kost mij evenveel als een normale vrouw die geregeld gaat shoppen maar ik heb er meer voor terug want mijn auto zaagt nie als i wat later thuis kom plus de speed kan ik met geen 1 vrouw vinden die mijn 21T mij geeft
AMEN GILLE! U heeft gesproken.gille 21TURBO schreef:mijn hobby kost mij evenveel als een normale vrouw die geregeld gaat shoppen maar ik heb er meer voor terug want mijn auto zaagt nie als i wat later thuis kom plus de speed kan ik met geen 1 vrouw vinden die mijn 21T mij geeft
ligt er ook aan wat je onder speed bij een vrouw verstaat in tegenstelling tot je autogille 21TURBO schreef:mijn hobby kost mij evenveel als een normale vrouw die geregeld gaat shoppen maar ik heb er meer voor terug want mijn auto zaagt nie als i wat later thuis kom plus de speed kan ik met geen 1 vrouw vinden die mijn 21T mij geeft

en de term rijden kun je ook op twee manieren opvatten....heheh....lmao

-
- Über-Spammer
Ja je bent jong en je wil wat...
Dus dan kost het geld..
Ook als is het meer dan dat je soms kan veroorloven..
Vandaag leef je nog ... morgen kan je kreupel zijn....
Dus dan kost het geld..
Ook als is het meer dan dat je soms kan veroorloven..
Vandaag leef je nog ... morgen kan je kreupel zijn....
Mijn hobby kost mij:
- pijn in me buik van de lol die ik ervan heb
- de moeite om op te staan voor een RTC meeting
- de moeite iedere vrijdag naar bodegraven te rijden
- en: een he-le-boel pleuroos.....
- pijn in me buik van de lol die ik ervan heb

- de moeite om op te staan voor een RTC meeting

- de moeite iedere vrijdag naar bodegraven te rijden

- en: een he-le-boel pleuroos.....

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Te Veel
lol welteverstaan
lol welteverstaan
-
clio ph I aankoop + improving: slik Fl. 41.000,-
if it isn't possible it is not impossible
waaaaaaaaaaaaat????cliomaniac schreef:clio ph I aankoop + improving: slik Fl. 41.000,-
ik zal volgende maand eens een balans opmaken, denk dat ik ook wel zal schrikken, maar 41000 gulden... mama mia....
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Mijn studentenfietsje kost me zo'n......25 Euro per jaar

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
Ik gooi er denk ik wel 70% in ... Ben nog student, maar keb een baantje wat MEGA verdient.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
vertel, vertel .... !!!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Mij kost het voornamenlijk VEEL tijd. Geld is het probleem ook niet, maar vooral de TIJD is het probleem!
S
nder

S

-
- Contacteer:
de teller staat inmiddels boven de 42000 gulden incl aanschaf, en we kunnen nog wel even 

-
Nee, abonnees van de lokale krant hier bellen mij op als ze de krant niet hebben gehad ... en dan zorg ik dat de nabezorger aan het werk wordt gezet om bij de bellers een krant na te bezorgen .... verdient heel lekker .... lees heeeeeeeel erg lekker
Ik ken het probleem, ben ook nog student (wel bijna klaar) en ik heb een baantje voor anderhalve dag in de week....enne zeker 80-90% daarvan gaat in mijn auto zitten
, maar das nie erg hoor
.......

TIP, zoek een vrouw met dezelfde hobby.Zeeuw schreef:AMEN GILLE! U heeft gesproken.gille 21TURBO schreef:mijn hobby kost mij evenveel als een normale vrouw die geregeld gaat shoppen maar ik heb er meer voor terug want mijn auto zaagt nie als i wat later thuis kom plus de speed kan ik met geen 1 vrouw vinden die mijn 21T mij geeft
( juiste training kan ook )