Ik ben nu bezig met een nieuwe site over Renaults. Maar omdat ik in mijn eentje niet alles kan bedenken wat jullie willen zien op zo'n site, vraag ik om jullie hulp.
Hebben jullie suggesties of ideeen voor mijn site?? Roep maar en ik zal proberen om het waar te maken!!
Ook zou het mooi zijn als ik foto's van jullie auto's zou kunnen gebruiken enz. voor in een gallery.
(De foto's kun je wel ff mailen ofzo)
En voor de moderators: zou het mogelijk zijn om een link te maken naar dit forum?? (Jullie banner van RTC komt uiteraard op de site te staan !!)
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
kijk wat rond op de bestaande renault sites, lijkt mij dat dat genoeg moet inspireren.
Paar tips:
- aparte link voor elk model renault waar je het over wilt hebben met techische info.
- foto gallery
- history van renault
- links naar andere renault sites
- rubriekje tuning en styling
- je eigen auto
enz enz, ik zou wel een mooie site kunnen maken over dit onderwerp, informatie en foto' zat, maar ik heb er geen tijd voor en zin in.
Mazzel
-----------------
Renault Rulezz
[ This message was edited by: Bart V on 2002-03-19 15:55 ]
Paar tips:
- aparte link voor elk model renault waar je het over wilt hebben met techische info.
- foto gallery
- history van renault
- links naar andere renault sites
- rubriekje tuning en styling
- je eigen auto
enz enz, ik zou wel een mooie site kunnen maken over dit onderwerp, informatie en foto' zat, maar ik heb er geen tijd voor en zin in.
Mazzel
-----------------
Renault Rulezz
[ This message was edited by: Bart V on 2002-03-19 15:55 ]
probeer een progje te maken op de site waar je wielen/skirts/spoilers mee kan bekijken op de auto of deze staan! lijkt me erug handig!
veel Suc6!
veel Suc6!
-
Gewoon de wheelwizzardcode van auto-extreme.com in je pagina plakken.
staat daar ook fr GTT bij of je weet? bij die wizard? 

-
- Über-Spammer
en een poll waarin je kan voten 

meer meer meer !!

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wil iedereen die een foto heeft van zijn auto, die misschien (plus een beschrijving van hun auto) naar mij mailen >>> martijn_goossens@hotmail.com. Kan ik daar ff een mooi gallery van maken.
En moderators...kan ik nou een link maken naar jullie forum ??
Alvast bedankt...
En moderators...kan ik nou een link maken naar jullie forum ??
Alvast bedankt...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi