ik ben Peter, ben van bouwjaar 1983, altijd binnen geslapen

Heb al diverse auto's gehad in mijn loopbaan als autoliefhebber, voornamelijk snel japans en italiaans spul, maar heb ooit maar 1 Renault gehad

Hiervoor hadden we een Leon maar was eerlijk gezegd al een tijdje uitgekeken op de Leon... ding reed heerlijk hoor daar niet van. Maar toch stond het geel me steeds minder aan (en raakte uit de kleur) en er stonden alweer aardig wat km's op de klok. (bijna 2ton)
En ik en/of wij zochtten eigenlijk wat goedkopers om mee te rijden als daily, enige voorwaarden, 4deurs, beetje redelijk ruimte, niet te zwaar, goedkope running costs, en een leuk model. (dus geen alto, cuore of dat soort shit)
Per toeval kwam ik deze wagen tegen op het internet een 2tal straten verderop van mijn werk. Dus gisteravond wezen kijken, koffie drinken en wat onderhandelen en besloten dat het maar moest door gaan. De Seat ingeruild, goede prijs voor weer gekregen.
Dus dit is het geworden!
Een heerlijke budgetknaller voor ons gezin

Een Clio 1.2 RN (59pk bam!) uit 2001 met 156000 originele kilometers, eerste eigenaar, super net ding!
Het "vermogen" houd natuurlijk niet over

Kortom een lekker goedkope daily waar wij zeker een boel plezier aan gaan beleven denk ik

Ben zelf "vrij" handig...

Groetjes,
Peter