Iedereen in onze familie rijdt Renault, mijn echtgenoot werkt nog steeds bij de Renault bedrijfswagen importeur zodat we momenteel in het bezit zijn van 2 x Renault Espace, eentje van de zaak en 1 privé.
Een lange lijst van Renaults die ik in eigendom heb kan ik opnoemen, enkele zeer bijzondere heb ik mogen bezitten
Begonnen met een Renault 14, daarna 2 x een Renault 18. Mijn eerste ' echte' liefhebbers auto was een Renault Fuego GTX, een bijzonder mooie donker groene. Helaas werd die wat duur in onderhoud en ingeruild voor een Renault 5 TS, was niet snel genoeg, dus na een paar maanden weer ingeruild voor een 5 GTX, dit was ook een bijzondere, deze had een kantelschuifdak van een Renault 25 ingebouwd en alle optionals die toen maar leverbaar waren, dit was nl de ex auto van de secretaresse van Joop van de Ende, nu bekend als zijn echtgenoot

Daar heb ik wel een poosje mee gereden, toen kwam de Clio op de markt en kreeg ik een Clio Sport, leuk zwart karretje met groene biesjes. Daarna kwam de Clio Williams, ik heb zelf het nummer uit gezocht want de op dat moment binnengekomen Williamsen hadden allemaal nummers boven de 2000, ik heb het laagste nummer gekozen, no 1906, kenteken GV-NR-98, deze auto staat in jullie registratie lijst, maar ik kan de huidige eigenaar nog niet vinden. Ik ben al een poosje aan het zoeken en zo bben ik ook op dit forum gekomen.
Na de Williams de eerste Espace, en na nog een Espace, nu de huidige, het laatste type, dit is een fijne diesel die ook onze paardentrailer makkelijk kan trekken.
In familie bezit een R 21 turbo, een Alpine A110 die momenteel helemaal origineel gerestaureerd wordt. En een 5 GT turbo die helaas 1,5 jaar geleden op het circuit een probleem kreeg met een los draaiende olie dop en die staat momenteel even in de wacht totdat de circuit mini cooper klaar is en dan wordt de GT turbo ook weer gerepareerd en weer klaar gemaakt om mee te racen.