Triggerhappy groet RTC

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Triggerhappy
Car: Meg 3 Trophy + 4 GT

Dag RTC leden,

Na een aantal jaren CCNL lid geweest te zijn (en nog) nu de overstap naar RTC, Reden... de Clio is verkocht al een tijdje.

Ik heb sinds april 2009 een Clio RS ph1 op mijn naam gehad en daar ontzettend veel plezier aan beleefd. Omdat ik iets met meer ruimte zocht en meer comfort en jonger in jaren maar niet (veel) op sportiviteit wou inleveren is de keuze gevallen op een Megane GT 180.

Vorig jaar ben ik met m'n maatje Ackten naar de dynodagen geweest, toen had ik de GT net 1 dag in mijn bezit. Dit jaar wordt het tijd om de GT op de bank te zetten bij Henk dus zo snel maar eens het dyno topic opsnorren hier!

Heb nog even geen plaatjes zo bij de hand om te showen, maar neem een Megane Estate GT 180 in gedachten, schilder m in Bleu Malte, plak er de LED DRL van de GT 190 voor en je hebt een aardig beeld van hoe ie er nu uit ziet.

Pics gaan vast nog wel eens volgen.

Vragen zijn altijd welkom.

Tot posts! :D
ackten

Hèhè eindelijk daar is hij dan. Welkom!
Adrian
Car: Clio V6, 5 AlpineT
Contacteer:

Welkom :beer:
PaulM

Welkom! :)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Welkom (Y)
ARNO16V
Contacteer:

Welkom! Kom maar op met die :foto:
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Triggerhappy
Car: Meg 3 Trophy + 4 GT

Dank allen voor het welkom!

De pics gaan nog komen.. wellicht dat ik nog een soort van project topic aanmaak. al heb ik niet heel veel plannen.

De LED DRL mod zal ik nog wel met wat pics toelichten, heb er zelf eigenlijk niets over kunnen vinden op het net dus heb het zelf allemaal maar uitgevogeld.

Verder ben ik nog wel van plan om een middenconsoleverlichting in te bouwen. De scenic heeft het wel... waarom de Estate niet dan.... dan maak ik het zelf wel dacht ik :p het plan ligt er al... nu nog de tijd er voor vrijmaken. Gaat vast lukken ergens deze zomer..... denk ik... (0)

Oja.. en ik wil de stadslichten in LED gaan uitvoeren, geen gezicht zo naast de xenon. iemand tips voor de juiste kleur en uitvoering???
Plaats reactie