Hallo.
Ik heb nu al een tijdje een Renault 19 1.8 en ik ben er erg blij mee. Ik heb alleen last van een zeurend geluid afkomstig van de voorkant als ik harder dan 70/80 rijd.
Ik weet dit weinig informatie is om tot een conclusie te komen, maar misschien weet iemand hoe dit verholpen kan worden...
Alvast bedankt.
Ricky
Zeurend geluid Renault 19
-
- Contacteer:
-
zoemend geluid? wordt het erger als je een bocht pakt? dan is het 1 van je wiellagers
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Contacteer:
nope, dat is niet het geval. Dit dacht ik in eerste instantie ook, maar dit heb ik getest en dat was niet zo... het gaat echt vooral om de snelheid waarmee ik rijd.
-
- Contacteer:
Ja. Ik heb net nog een rondje gereden en het maakt geen verschil bij bochten.. Ook heeft iemand anders erin gereden om te controleren of het de lagers waren en ook hij zei dat dit niet zo was.
Hij kon alleen ook niet vertellen wat het wel was
Hij kon alleen ook niet vertellen wat het wel was

zit je vriendin onder de motorkap?rickydeklerck schreef:Hallo.
Ik heb nu al een tijdje een Renault 19 1.8 en ik ben er erg blij mee. Ik heb alleen last van een zeurend geluid afkomstig van de voorkant als ik harder dan 70/80 rijd.
Ik weet dit weinig informatie is om tot een conclusie te komen, maar misschien weet iemand hoe dit verholpen kan worden...
Alvast bedankt.
Ricky
-
- Car: R19.R
lol 

-
- Contacteer:
Nou je het zegt.. Ik vond het al zo rustig 
Hoe kun je zien of het de multiriem,nokkenasriem of dynamo is?

Hoe kun je zien of het de multiriem,nokkenasriem of dynamo is?
-
- Contacteer:
is het echt een snelheids afhankelijk geluid of motor toerental ?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
Het is echt snelheidsafhankelijk.
-
Dat zeurende geluid heb ik ook regelmatig achterin de Mégane-break. Gewoon een kwestie van even omdraaien, paar petsen uitdelen op de achtebank en het is weer rustig!
-

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Oh ja, voordat ik het vergeet te melden: de petsen mogen niet al te hard zijn anders veranderd het zeurende geluid in een jankend geluid. Heb je echt veel te hard gepetst wordt het een gierend geluid.
oplossing is toch gewoon nieuwe dvd erin duwen?André ter Velde schreef:Dat zeurende geluid heb ik ook regelmatig achterin de Mégane-break. Gewoon een kwestie van even omdraaien, paar petsen uitdelen op de achtebank en het is weer rustig!

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
zo flauw maar zooo leukAndré ter Velde schreef:Dat zeurende geluid heb ik ook regelmatig achterin de Mégane-break. Gewoon een kwestie van even omdraaien, paar petsen uitdelen op de achtebank en het is weer rustig!

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt