orginele renault radio kapot

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
veender
Contacteer:

Ik heb de orginele radio kapot ,het schijnt de lazer te wezen inklusief het loop werk kortom te duur om te maken .
1 Kun je vanuit elke laguna 2 grand tour de radio over zetten (ik heb een dynamic bj 2001) ?
2 hoe kom je dan aan de code (wil hem uit een sloper gaan halen ) ?
3 hoeveel mogen ze ongeveer kosten ?
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Kijk even op marktplaats, er worden er genoeg aangeboden.

Elke radio uit een Laguna II phase I (!) past.

De code is in combinatie met het kenteken (van de auto waar de radio uit komt) op te vragen bij de dealer. Als je de code opvraagt bij de dealer die de auto nieuw heeft afgeleverd is het gratis, anders kost het 12 Euro (geloof ik).

Succes...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

En als het kenteken er niet meer is via de sloop, kan het ook via het chassisnummer. Bij de sloop auto kun je die aflezen bij de voorruit ter hoogte van de ruitenwissers. Het chassisnummer begint met VF1........daarmee kan de dealer ook de code opvragen.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Renier

Op marktplaats kosten ze gemiddeld zo'n €100,-. Veel meer zou ik er niet voor geven.

Ik zou voor de Cabasse versie gaan (Cabasse logo staat op voorkant radio in witte letters), die heeft standaard in de Laguna Privilige van die serie gezeten en heeft ietsje meer vermogen dan de standaard radio.
veender
Contacteer:

Poe ,das ook niet mis 100 euro heb je ook leuke pioneer voor, alleen zonder stuurbediening
Plaats reactie