remklauwen verf

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
PaulM

is het mogelijk om de verf die je gebruikt voor de remmen in speciale kleur te laten maken? Het moet hittebestendige verf zijn dus het is wel iets speciaals. Volgens mij zijn er zover ik weet nu alleen standaard kleuren zoals rood en geel enz. Maar is er ook een bedrijf die bijvoorbeeld de kleur op maat kan maken voor die verf? Wil namelijk me remmen verfen maar in mijn eigen caroserrie kleur en niet in de standaard rood.
Florus

Gewoon normale lak van je wagen gebruiken,heb bij allebei m'n wagens, de klauwen gespoten met Flexa spuitlak,Blijft prima zitten (Y) :)
PaulM

misschien kan ik het ook eerst behandelen met hittebestendige grondverf, en daarna met normale lak spuiten? werkt dat? :)
Niels-16v
Contacteer:

Het beste is gewoon de klauw goed met een staalborstel schoonmaken, dan een spuitbus grondverf er overheen.
Dan gewoon aflakken met een kwast, je kunt het dan goed dik erop smeren, en het blijft prima zitten :)
Xabre
Car: 19 16V

ik heb er zo'n 2 componenten verf overheen gedaan van motip, lak en hardener, spul wordt bunkerhard bestand tegen remolie etc

wel klauw demonteren en grondig ontroesten en schoonmaken
Trust me. I know what I'm doing.
dixie

hammerite werkt ok prima. heb ik gedaan.
verschillende kleuren leverbaar en niet zo duur als die motip verf.
maaarrr... nie psies in de goeie kleur te krijgen natuurlijk.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Gewoon polijsten... :P
Plaats reactie