Ik ben van plan om mijn auto te gaan verlagen, nou heb ik al het 1 en ander op google gezocht en het blijkt dat je keuze hebt uit of andere veren of schokdempers.
Nou zijn veren over het algemeen iets goedkoper maar is dit ook de beste oplossing vraag ik me af?
Wat is beter, verlagen met veren of met schokdempers, wat zijn de voor en nadelen?
Verlagen Grand tour 2002
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
- Contacteer:
pas wel op dat je niet te laag gaat
meer als 35 mm wel schokbrekers vervangen voor sport exemplaren
met de originele schokbrekers krijg je een ramp op wielen bij meer als 35 mm verlaging
meer als 35 mm wel schokbrekers vervangen voor sport exemplaren
met de originele schokbrekers krijg je een ramp op wielen bij meer als 35 mm verlaging
35 mm is ook het maximum wat ik wil doen, moet ook nog beetje comfotabel blijven!
Veren zijn wel de goedkoopste oplossing en makkelijk eronder te zetten, al heb ik me twijvels over de voorkant!
Veren zijn wel de goedkoopste oplossing en makkelijk eronder te zetten, al heb ik me twijvels over de voorkant!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Waarom twijfels?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Omdat ik altijd hoor dat de voorkant het moeilijkst is om de veren te verwisselen, schijn je nogal moeilijk bij te kunnen!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Als je geen veerspanners hebt is het sowiezo moeilijk, maar verder lijkt voor mij makkelijker dan achter hoor.
Voor is een kwestie van de veerpoot eronder vandaan halen en vervangen die hap
(klinkt makkelijker dan het is, maar toch) Ik neem aan dat je het niet zelf gaat doen?
Voor is een kwestie van de veerpoot eronder vandaan halen en vervangen die hap

Was het eigenlijk wel van plan om het zelf te gaan doen!
Kan wl weer naar een garage toe gaan maar dan komt er zo weer paar honderd euro bij!
Dan huur ik liever op een zaterdag zelf een brug bij een doe het zelf garage!
Kan wl weer naar een garage toe gaan maar dan komt er zo weer paar honderd euro bij!
Dan huur ik liever op een zaterdag zelf een brug bij een doe het zelf garage!
moeski schreef:ik rij met een laguna grandtour van 2003 en heb hem verlaagd 35mm
alleen andere veren van H&R 400 euro met plaatsing en attesten erbij.
mvg
sam
en wa doet dat met het comfort dan,wandt ik reed hiervoor met nen a3
was ook verlaagd met H&R veren alleen wel 50mm maar da was wel beenhard