Hallo Allemaal,
Ik heb onder mijn GTT ph2 nu de Apex schokdempers 35mm, alleen ben ze een beetje beu. Aangezien er nu al 2 in 2 jaar kapot zijn gegaan, en ze zijn naar mijn zin veel te stijf. Ik heb nu ongeveer net zoveel vering als een Go-kart.
Nu is mijn vraag welke schokdempers hebben een goed rijcomfort en toch ook een goed sportief gedrag?
Ik heb zelf de KTR/GAZ COILOVER SLAMSHOCKS op het oog, want ze moeten wel instelbaar zijn.
Groeten Sebastian.
Schokdempers GTT
-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
Gele koni's of een schroefsetje??
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Gele koni's is toch ook gewoon kneiterhard??
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Hard, harder, knetterhard? 

Dacht t niet de GAZ set daar kan je pas lekker mee stuiteren op een klinker weg .Steven schreef:Neh, koni gaat niet echt heel hard.
Die japanse rommel, dat gaat pas hard.
Voor de snel weg is het iets beter .
maarja als je em iets lager wilt moet je altijd iets aan comfort toegeven .
Ga voor de koni's is wel een goed set voor max -35mm .
koni bestel nummer=8741-1167 sport voor de ph 2 vooraan
26-1299 sport voor de achter as.
Marcel
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Koni Sport (geel) kan voor bij een 5 GT ook -60 mm hebben. (als je de veren maar hebt).oldskool schreef:Dacht t niet de GAZ set daar kan je pas lekker mee stuiteren op een klinker weg .Steven schreef:Neh, koni gaat niet echt heel hard.
Die japanse rommel, dat gaat pas hard.
Voor de snel weg is het iets beter .
maarja als je em iets lager wilt moet je altijd iets aan comfort toegeven .
Ga voor de koni's is wel een goed set voor max -35mm .
koni bestel nummer=8741-1167 sport voor de ph 2 vooraan
26-1299 sport voor de achter as.
Marcel
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-60 staan je draagarmen niet echt optimaal bij n gt. Voor de looks OK, maar -35 is het beste.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Florus rijd al enige tijd rond met Koni Sport (geel) met verlaging
-60mm.
-60mm.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Het kan uiteraard probleemloos 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Dan zitten de veren toch alsnog los tussen de schotels?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
zo ver ik 't weet niet.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
nee, dat probleem is het niet.
Het wiel trekt naar binnen, als de draagarm het horizontaalpunt langs is:
[img]http://members.lycos.nl/rielnotermans/stand.GIF[/img]
Het wiel trekt naar binnen, als de draagarm het horizontaalpunt langs is:
[img]http://members.lycos.nl/rielnotermans/stand.GIF[/img]
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
standaard staan ze bijna horizontaal
daar heeft pier gelijk in
alleen bij extreme verlaging gaan ze dus omhoog staan
dik vreet fusee kogels en soms ook draagarm rubbers
en stab rubbers
daar heeft pier gelijk in
alleen bij extreme verlaging gaan ze dus omhoog staan
dik vreet fusee kogels en soms ook draagarm rubbers
en stab rubbers